Lähtisitkö tai tekisitkö…

En enää. Ehkä jo uskon, etten jaksa laittaa sitä aamuisin. 😅

Menisitkö naimisiin ihmisen kanssa, jonka äidinkieltä et ymmärrä?
 
olisi mukava ajatella, että rakkaus olisi niin suurta, että äidinkielellä ei olisi väliä. Mutta sitten toisaalta välillä en ymmärrä tuota kainuulaista miestä, vaikka teoriassa puhutaan samaa kieltä. 🤔 no ajatellaan, että kaikki järjestyisi ja rakkaus voittaisi. Mennään vain naimisiin.

Ryhtyisitkö 5:2-dieetille?
 
En

Lähtisitkö kuukauden päästä vuorikiipeilyporukkaan, jossa koko reissu ja siihen valmistautuminen veisi 2kk? Rahasta ja perheen sen aikaisesta toimeentulosta ei tarvitsisi huolehtia.
 
Saattaisin pöljänä lähteä, jos joku alottelijallekin sopiva reitti tiedossa.

Lähtisitkö kylmilteen selostamaan jotain tuntemaasi lajia Olympialaisiin?
 
En ole moottoriturpa, en lähtisi. Minulla kestää liian kauan muodostaa lauseita, joihin olen tyytyväinen. Juuri tänään mietin, että @Pilkki24 sinulla on hieno kyky tuottaa järkevää, tarkasti asian ytimen sisältävää tekstiä suoraan sen kummempia muokkaamatta ja tuntuu, että vielä suht reippaassa tahdissa. Itse voin saada jotain vastaavaa kun saan puoli vuorokautta aikaa miettiä sitä, mitä tahdon sanoa.
Selostamossa suoltaisin varmaan ihan diibadaabaa ja jonninjoutavaa hölötystä, jota saisin hävetä vuosikaudet 😄

Lukisitko adressit vanhan sukulaisen muistotilaisuudessa?
 
@VäriSointu otan tuon kohteliaisuutena. 🙏

En suosittelisi itseäni ensimmäisenä, sillä kukaan ei saisi vollotukseltani mitään selvää puheesta. Jos olisi jonkun hyvin etäisen sukulaisen muistotilaisuus niin ehkä, mutta ihan rehellisesti sanottuna yhtään läheisemmän sukulaisen ollessa kyseessä tuosta ei tulisi yhtään mitään. 🙈

Laulaisitko läheisen ihmisen hautajaisissa?
 
En pystyisi, olen mahdoton itkemään eikä siitä tulisi mitään. Siksi toisekseen en osaa laulaa.

Lähtisitkö paikallisen jalkapallojoukkueen kotiotteluun katsomaan peliä?
 
En ellei olisi vain hyvä syy nähdä kavereita. En erityisemmin pidä jalkapallosta. Jääkiekkoa tai vaikka pesäpalloa katsoisin ihan urheilun puolesta.

Katsoisitko teiniaikojesi lempisarjoja uudestaan aikuisena?
 
Voisin jonkun katsoakin. Olisi mielenkiintoista seurata omia reaktioita. Kokisiko sitä yhtään samalla tavalla. Vai miettisikö, että miksi ihmeessä olen tällaista katsonut.

Menisitkö omaan vanhaan yläkouluun puhumaan kokemusasiantuntijana jostain nuorille?
 
Takaisin
Top