Lähtisitkö tai tekisitkö…

Meillä kukaan ei ole taaperona juonut enää tuttipullosta (eikä tule juomaan tämä kolmaskaan). Meillä ei myöskään koskaan maito ole ollut takapenkkijuomaa. Mutta en antaisi.

Antaisitko leipää 10-kuiselle?
Joo ei koskaan kannatakaan nimittäin ajattelin rauhoittuvan sinne penkkiinsä sen maidon kanssa ja kotona olikin sitten vähän siivoomista...😅

Antaisin. Toki huomioisin ettei tukehdu, mutta meillä ainakin tykkäsi jäystää leipääkin.

Lähtisitkö metsään ilman puhelinta?
 
Voisin ostaa, jos olisi kivat ja tarvetta uusille vaatteille. Itse asiassa viime vuonna ostin samanlaiset joulupyjamat koko perheelle (mies tykkäsi tooosi paljon...). 😆

Matkaisitko hyvälle hierojalle 200km päähän?
 
En ehkä hierojalle koska yksi käynti ei käytännössä koskaan riitä. Tai jos tietäisi että 1-5 käyntiä käyntiä riittäisi varmasti niin saattaisin varatakin. Jollekin muulle ammattilaiselle, kuten gynelle saattaisin varatakin ilman isompaa miettimistä mutta hierojan ehkä yrittäisin löytää lähempää.

Sitoutuisitko kolmeksi vuodeksi psykoterapiaan?
 
Tein sen jo 2018. (Terapia loppui siis 2021.) Uudestaankin voisin, jos on tarpeen ja kela myöntäisi uuden.

Ostaisitko asunnon näkemättä sitä muuten kuin kuvissa?
 
Antaisin ja joitain on annettukin. Kalliimpia en ehkä antaisi ilmaiseksi (jos ovat hyvässä kunnossa).

Tapetoisitko kaikki talosi seinät?
 
Voisin noudattaa, toki raskaus ja imetysajan ulkopuolella.

Lähtisitkö rauniokoiratreeneihin maaliksi?
 
En antaisi. Mekossa kyllä, mutta en juhlamekossa.

Antaisitko 6-vuotiaan ottaa korvakorut (jos koruliike sen sallisi vanhemman luvalla)?
 
Kyllä kuusivuotiaalle jo antaisin luvan. Joskus niihin aikoihin taisin itsekin korvikseni saada.

Laittaisitko korvikset taaperolle?
 
En pitäisi mahdottomana, jos toteutetaan minua kunnioittaen.

Antaisitko lasten hyppiä sängyssä?
 
Taaperon olen antanut hyppiä sängyssä ja sohvalla, mutta se saa loppua jahka kasvaa. 😁

Antaisitko meikkisi lasten leikkeihin?
 
Takaisin
Top