Lähtisitkö tai tekisitkö…

Voisin lainata. Ollaan lainattu jo mm. betonilattian hiomakonetta ja toiselta naapurilta uima-altaan tyhjennyspumppua
 
EI olla naimisiin menossa, mutta jos oltais niin minä voisin haluta juurikin näin. Mies on sellainen keikari, että haluaisi järjestää vuosisadan bileet kavereille. 😂

Kieltäytyisitkö kummipyynnöstä?
 
Voisin pyytää. Sukupuolta tärkeämpää on, että ovat rakkaita ja ihania ihmisiä, jotka todennäköisesti pysyvät lapsen elämässä.

Esiintyisitkö sukujuhlissa? (Laulaen, tanssien, runoja lausuen ihan miten vaan)
 
Ehkä maistiaiseksi, mutta ei syödä oikein itsekään tavallista makkaraa niin en näe, että lapsellekaan olisi terveellistä.

Antaisitko 1-vuotiaan nuolla keksitaikinakulhon?
 
En ole antanut. Mutta tämän sanottuani löydän varmaan itseni seuraavan vuoden aikana tilanteesta, jossa kaksi vanhempaa haluaa osansa taikinajämistä. Sitten nuorin tulee katsomaan että hei mitä täällä tehdään, minäkin haluan. Ja annan periksi. Ota sinäkin vähän… 😄

Antaisitko limua 1-vuotiaalle?
 
Olen kerran juonut, enkä juo toista kertaa. Tulin nuorena koulusta ja oli kova maitojano. Join ja join ja jossain välissä huomasin, että olin juonut aika paljon siitä litrasta. Päätin kokeilla, saisinko juotua koko litran. Sain, mutta siitä tuli toooodella huono olo. 😄🤢

Joisitko illalla litran kokista?
 
Takaisin
Top