Lähtisitkö tai tekisitkö…

Rehellisesti sanottuna en edes tiedä mitä kuituja meidän lakanoista löytyy. 🙈 Kai mie oon yrittänyt jotain puuvillaisia ostaa. Eli vastaus on en tiedä. 😁

Lämmittäisitkö mikrossa kertaalleen jäähtyneen kahvin?
 
En (mulla ei ole kotona mikroa)

Jättäisitkö astian- tai pyykinpesukone päälle kauppareissun ajaksi jos kotona ei olisi ketään?
 
On tullut niissäkin käytyä kaupassa. 💁‍♀️
Varmaan useammin kuin niissä tossuissa. 🤔

Lähtisitkö sauvakävelemään kaupungin keskustaan?
 
Voisin mennä sitä kautta, mutta en kiertelisi siellä koko lenkkiä. (Isossa kaupungissa en, sieltä ei lenkin aikana pääsisi tarpeeksi luontoon)

Uisitko matkaa avovedessä?
 
Nukun lähes joka yö, joten kyllä. 😅

Jos voittaisit päävoiton lotossa, jäisitkö kokonaan pois työelämästä? (Tää menisi ehkä paremmin tuonne jossittelutopikkiin, mutta menee toki tähänkin. 😅)
 
Muokattu viimeksi:
En, koska en välttämättä pärjäisi pelkällä lottovoitolla loppuelämää (olen vasta 30v), vaikka ison osan sijoittaisikin. Tekisin tosin varmaan vain puolikasta työaikaa, tai rupeaisin freelanceriksi alallani. Pidän työstäni ja tulisin varmaan hulluksi jos en pääsisi vielä töihin.

Remontoisitko 100v vanhan talon itse?
 
En (hyvä, kun tällä hetkellä selviän kotitöistä töiden lisäksi 😂)

Antaisitko puolisollesi sen 63 vanhempainrahapäivää mitä nyt saa toiselle siirtää?
 
En, enkä Suomessakaan. Ahtaan paikan kammon kanssa ei onnistuisi. Lisäksi kun pitäisi vielä olla ahtaassa paikassa veden alla, niin ehdottomasti en.

Löhtisitkö liftausreissuun ulkomaille?
 
Takaisin
Top