Läheisyys

Musta jotenkin tuntuu että mies pelkää mun raskausvartaloani. Mun mielestä mun maha on ihan sexy :woot:. Mutta kieltämättä olo on aika epäviehkeä kun kaikki liikkeet on tukalia ja jalat kramppaa. Olen yrittänyt keskustella aiheesta ja kysynyt mieheltä ihan suoraankin että eikö pidä mua enää viehättävänä kun tuntuu että seksuaalinen kiinnostus on vähentynyt selvästi, mutta kieltää. Läheisyyttä kyllä on ja silittelee ja suukottelee mahaa oma-aloitteisesti, mutta kaipaisin kyllä jotain muutakin :rolleyes:.
 
Meidän menohaluja ei oo raskaus haitannut, vaikka onhan tämä oman kehon leviäminen aika raskas juttu itelle enkä todellakaan tunne itseäni seksikkääksi, mutta mies jaksaa minun mieltäni nostattaa. Päivittäin tulee harrastettua, tosin välillä saattaa olla päivän, parin taukoja jos on väsyttänyt iltaisin niin paljon. Ja näin on ollut koko meidän suhteemme ajan. Vähän jännittää miten tuleva vauva-arki muuttaa meidän seksielämää :eek:
 
Seksiasennot? En voi olla selällä, lyhyyden vuoksi ei onnistu seisaalta takaapäin edes pöytää vasten. Kyljellään oon liian paksu ettei ukko yletä ja kontillaan sängyllä ei myöskään onnistu. Oonks mä näin lihava? :P
 
Mun mielestä helpoin olla päällä tai just kyljellään.. :grin muutenkin yleensä oon päällä :grin
 
Musta tuntuu että oon kamala hyllyvä ihrakasa jos oon päällä... Ja menee ne viimeisetkin halun rippeet... Ei oo kyl kovin seksikäs olo. Nyt ei kyl päällä voi ollakaan kun supistelee ja sattuu niin pienestä. Ja mies luovuttaa heti ekan asentoyrityksen jälkeen sanoo vaan "ei onnistu" ja alkaa nukkuu. On aikalailla itsetunto pohjamudissa asian tiimoilta :sad001 oon sanonu miehelle etten voi saunoo ku oon raskaana vaik todellisuudessa en kehtaa näyttäytyä hänelle alasti.
 
Joo no ei mullakaan mikään seksikkäin olo ole jos oon päällä ku toi maha on niin iso että ällöttää itteäni :sad001 mut No eipä sillä niin väliä ku tuntuu muutenkin siltä että mies ei halua ja se pelkää että käynnistyy synnytys jos touhutaan jotain :sad001 ehkä kerran kahdessa viikossa saa aikaiseksi jos edes sillon :sad001
 
Ampiaispesä, tiedän tunteen. Mua ei oo haluttanut enää pitkään aikaan ja mies ei halua enää edes yrittää lämmitellä, kun tietää, etten halua. Hän on niin kiltti, ettei kyllä vonkaa yhtään, vaikka varmasti on raukka puutteessa. Näin se meni ekassakin raskaudessa, monta kuukautta oltiin ilman seksiä, koska mä en halunnut. :sorry:
 
Ampiaispesä, tiedän tunteen. Mua ei oo haluttanut enää pitkään aikaan ja mies ei halua enää edes yrittää lämmitellä, kun tietää, etten halua. Hän on niin kiltti, ettei kyllä vonkaa yhtään, vaikka varmasti on raukka puutteessa. Näin se meni ekassakin raskaudessa, monta kuukautta oltiin ilman seksiä, koska mä en halunnut. :sorry:


Nyt on saatu hieman asiasta puhuttua, koska isäntä ei ota kuuleviin korviinsa tai halua edes ymmärtää, että mulla tekee kilpirauhasen vajaatoiminta omalta osalta asian.. ja sitten isännän asenne: "hän ja hänen puutteensa/tarpeensa" ja miten ehdottelee asiaa..

Ja tosiaan, minä olen jo aika pitkään toiselle sanonut, että hän on kyllä seksi-addikti tms, koska ei muuta kykene ajattelemaan 24/7.
Ja sen hän eilen taisi myöntääkin..
 
Meillä ei oo ollut seksiä 3kk ja ei varmaan oo seuraavaan 2kk kun tulee jälkivuodot ja muut mahdolliset repeämät...
 
Meillä on kans tota.. Että mies ei uskalla. Itellä myös vähän mut eilen lääkäri näytti vihreää valoa sille että lapsi sais syntyä piakkoin niin ehkä sitä nyt itekin uskaltaa paremmin houkutella miestä :)
 
Meillä on ollut seksiä n. 1x vko: ssa. Toki itsestä alkaa tuntumaan tukalalta, kun oikein mikään asento ei tunnu hyvältä tän mahan vuoksi.
Taukoa petihommiin tuleekin sitten pidempi aika synnytyksen jälkeen.
 
Takaisin
Top