Läheisyys

Mulla menee on off.. Välillä haluttaa ja välillä ei sit niin mitenkään :sad001 onneks kuitenkin mies on tajunnut että ei ole hänestä kiinni tää mun sekoilu :) muutenkin ainakin meillä toimii parhaiten että puhutaan asioista tai ainakin yritetään puhua ja sit ehkä asioille tapahtuu jotain. Koskee siis ihan kaikkea eikä pelkästään läheisyyttä..
 
Mä en vaan halua, ei tee mieli sitä vähääkää. Pussailla voin, halata ja olla lähellä mutta siihen se jää. Onneksi mies ymmärtää ja mennään ilman paineita päivä kerrallaan. Toki mua harmittaa miehen puolesta mutta minkäs teet :/
 
mulla tekee kilpirauhasen vajaatoiminta omalta osaltaan haluttomuuden.. Isännällä on taas sellaiset halut, että masentaa sitten entisestään.. Ja tähän päälle tämä hirveä väsymys ja kun toinen niin haluais.. En vain jaksa..

Ja, kun tuntuu, ettei meillä ole muuta läheisyyttä ja kun toisen lähelle ei pysty menee, koska kaiken pitäisi vain johtaa siihen yhteen ja samaan asiaan.. En edes muista millon ollaan ees suukoteltu.. toisen hengitys haisee helvetin pahalle.. kun kävi hammaslääkärissä, pyysi hampaan poistoa, koska tietää hammasvälin mistä se tulee.. ei suostunut poistamaan. Vaikka kuinka pesisi hampaita + langalla jynssäisi.. ei auta ei..
 
Mä löin illalla hanskat tiskiin ja karjuin miehelle että meidän seksielämä loppui just tähän paikkaan. Olin liian karvanen ja pimeässä olisi taas pitänyt pelehtiä. No mä en lämmenny tarpeeks ja tämä lännen nopein tuiski mulle siitä että vaan dynamiitilla sytyn. Lopuksi ruuttas kaikki mun päälle ja sanoi että "siitäs sait". Ristus. Ei pelkoo että annan enää ikinä.
 
Mä löin illalla hanskat tiskiin ja karjuin miehelle että meidän seksielämä loppui just tähän paikkaan. Olin liian karvanen ja pimeässä olisi taas pitänyt pelehtiä. No mä en lämmenny tarpeeks ja tämä lännen nopein tuiski mulle siitä että vaan dynamiitilla sytyn. Lopuksi ruuttas kaikki mun päälle ja sanoi että "siitäs sait". Ristus. Ei pelkoo että annan enää ikinä.
Siis mitä :eek: Eihän tolleen voi kukaan käyttäytyä... Mä oisin alkanu jo itkemään, tai no vähemmästäkin. Mun mielipide vaan on se, että sillä ei pitäs olla mitään väliä missä kunnossa se oma puutarha on jos toista tarpeeksi haluaa ja rakastaa. Toki on ihan ystävällistä huomioida toisen mukavuus siinä asiassa, sillä eihän se oo kiva saada karvoja suuhunsa.

Varsinkin näin raskausaikana oon huomannut lämpeeväni paaaaljon hitaammin, orgasmin saavutan harvemmin ja paikat saattaa olla joskus kuin sahara ja yhdyntä sattuu. Enkä mä ainakaan enää ees näe omaa alapäätäni niin, että sheivaaminen onnistuisi ihan tosta noin vaan. Eipä oo silti tullut valittamista mieheltä ja kyseleekin aina että sattuuko mua, mitä haluan vai haluanko mitään jne. Ompa tuo joskus sheivaamisessakin auttanut kun ei sitä vaan joka paikkaan näe :D
 
Se on tollane pohjalaane juntti joka sanoo aina just sen mitä miettii eikä oo minkäänlaista suodatinta. Joskus alkuaikoina nyrkillä tirpasin kun jotain yhtä järkevää päästi suustaan. No se hyvä puoli siin ettei jää hänelle mitää hampaankoloon ja asiat omalta osaltaan saa heti pois. Mutku mulle jää aina jotaki hampaankoloon ja helposti pahotan mieleni varsinki nyt ku oon raskaana.
 
Onpa järkyttävää :sad001 mies oisin tollasessa tilanteessa varmaan pakannut kimpsut ja kampsut ja menny vaikka siskolle tai jotain.. Varsinkin ku oon herkkis muutenkin ja itellä herkästi palaa pinna niin toi olis yks että se olis sit siinä koko homma.. Ihan anteeksiantamatonta käytöstä mun mielestä. :sad001
 
Kauhia mitä käytöstä omalta mieheltä :sad001 en vaan voi ymmärtää. Caarina, oot vahva nainen. Mut vaikka kuin vahva on ni mun mielestä tuo menee yli, ei tommosta tarvi kestää. Oon ihan sanaton, tsemppiä :Heartred
 
Todellakin anteeksiantamatonta käytöstä mieheltäsi Caarina. Aivan järkyttävää, kenenkään ei pitäisi joutua kohtaamaan tuollaista. Ei mene pohjalaisuuden piikkiin, ei tarvitse sietää eikä antaa anteeksi. Todella loukkaavaa sua kohtaan, häneltä selkeästi puuttuu kumppanin kunnioitus, mikä on parisuhteen lähtökohta. Oikeasti tuollainen käytös menee jo seksuaalisen hyväksikäytön rajojen sisäpuolelle... Olen aika tietoinen nimittäin asiasta omalta kokemukseltani. Toivon Caarina, että sinä saisit elää itsesi ja lasten kanssa turvallisessa ja tasapainoisessa kodissa, jossa sinua kunnioitettaisiin ja arvostettaisiin, koska sinä olet sen kaiken arvoinen.
 
Näillä raskausviikolla (rvo 30+4) alkaa maha olemaan tiellä sektaillessa eikä aina tiedä missä asennossa sitä pystyy olemaan touhutessa. Huoh...Alkaa jo toivomaan, että maha katoaisi eikä tuntisi itseään kömpelöksi kuin valas.
 
Jep jep. Ei oikein löydy motivaatiota edes kun tuntuu toi maha olevan tiellä :sad001 jotenkin sitä sit tavallaan kuitenkin pakottaa välillä jotain edes touhuamaan vällyjen välissä. Toki siis edelleen nauttii jne mutta jotenkin tuntuu vaan kauhean hankalalta niin ei viitsi.. :D
 
Että osaakin olla hankalaa toi läheisyys.. Keskustelin nyt miehen kanssa tästä haluttomuudesta ja lopputulos on se että itken.. Jotenkin järki sanoo että ei saa harrastaa seksiä vaikka kroppa ihan huutaa huomiota.. Mies totesi mulle että hän kyllä hyväksyy asian jne mutta jotenkin mulla silti oma fiilis sanoo että ei ole miehelle reilua tää tilanne.. Täytyy toivoa että tilanne korjautuu ja pian koska tuntuu että tulen hulluksi!
Miksi raskaus kestää niin kauan että tuntee itsensä ällöttäväksi ja vähintään yhtä suureksi kuin ilmalaiva? Sais loppua jo tällänen!
 
Fuji tosi hyvä että olette voineet asiasta puhua. Ekassa raskaudessa oli kyl välillä vaikka minkälaisia mielialoja. Välillä teki mieli välillä ei yhtään. Tässä toisessa tuli yhdyntäkielto, niin aika vähäselle on jäänyt kaikki peiton alla puuhastelut kiellon loputtuakin. Ehkä rv30 on mulle ollut sellainen et ei oo hyvä olla missään asennossa niin eikyl tee mieli mitään puuhastellakaan.
Ja niin, jälkivuoto voi sit hyvin kestää kans aika kauan ja sen aikana tuskin tekee mieli miehenkään? Et tais meillä eka lapsen kanssa olla joku kokonaan 4kk ilman seksiä
 
Meillä oli jo ennen raskautta niin päin että mies halusi selvästi harvemmin, ja välillä oli jopa 2-3 kuukauden taukoja. Jotenkin tuohon ajan mittaan sopeutui ja omakin libido laski. Nyt raskausaikana ollaan harrastettu seksiä vain kerran. Alkuun ajattelin, että antaa tuon muutenkin vähähaluisen miehen toipua ovulaatiotikkusirkuksen jäljiltä ja löytää se spontaani halu uudestaan. Sittemmin vatsan pyöristyessä ja liikkeiden alkaessa tuntua ulospäinkin miehestä on alkanut tuntua oudolta koko ajatus seksistä kun vauva on tavallaan mukana kolmantena pyöränä - tai niin se hänestä tuntuu. Kasvavan masun kanssa on nyt omakin olo niin epäseksikäs että olen suosiolla antanut olla. Sitten synnytyksen jälkeen palataan taas puuhiin kunhan alakerta on riittävästi parantunut. Vauvavuoden alku varmaan fiilispohjalta ja sitten ensi syksynä viimeistään uusi ovulaatiotikkusirkus pystyyn...
 
Mulla on se kans että itteä häiritsee kun haluaisin että keskityn vain mieheeni sillon kun yhdessä ollaan intiimisti mutta Vauvan liikkeet häiritsee ja mies huomaa sen heti. Asiasta puhuminen ei auttanut tilanteessa yhtään mitään vaan edelleen on vähän sellaista että ei onnistu :sad001
 
Itseäni panettaa aivan tajuttoman paljon ja kokoajan. Kunnes... Vauva rupee liikkumaan, totean et en oo ajallu taas pitkään aikaan ja paikay varmaan muurautunu umpeen. Mies ymmärtää (tai ainakin yrittää). Seksin aikana itseäni saattaa ruveta oksettamaan koko ajatus seksistä. Halut häviää ihan salamana ja orgasmin saaminen käy työstä. Mies rakastaa vartaloani ja ottaa asiat lunkimmin. Inohttaa kun on niin ristiriitaset tunteet. Kyllä liukkarille on ollut käyttöä ;D Ennen se oli vaan lisä ja nykyään se on pelastava apu. :'D
 
Välillä jostain netistä tms saa sellasen kuvan et kokoaja pitäs olla antamassa miehelle. Oli sitten raskaana tai ei. Ja aina sillonkin kun itseä ei huvittaisi. On tosi raskasta itselle yrittää miellyttää kokoaja. Ja jos ei tee mieli, niin on vihanen itselleen ja välillä tuntuu kuin olisi jotain vikaa itsessä. Tosin, tykkään sänkypuuhista ja harvemmin (paitsi raskauden aikana) on tilanteita, etten jossain vaiheessa lämpeäisi itsekin. Jollain tapaa toivoisin, että media ei vaikuttaisi niin paljon. Kuitenkin ne asiat jää tuonne johonkin ja oma ajatus jää sen muiden luoman alle. Toisaalta, en myönnä sen vaikuttavan niin paljo. Kuinka ristiriitainen ihminen voi olla :D
 
Mua kans haluttaa koko ajan eikä kyllä ajatuksetkaan vauvasta tms. vaivaa, mutta iltaisin oon niin järkyn väsynyt, ettei enää jaksais.. Mää oon puutarhanikin koittanu pitää raivattuna, mutta sokkona sen asian saa nykymahan kanssa hoitaa. :D
 
No ei mun mielestä seksiä pidä harrastaa toisen miellyttämisen vuoksi, ainakaan mitenkään jatkuvasti. Mulla tekee edelleen enemmän mieli kuin miehellä. Pidän sit omaa kivaa.
 
Takaisin
Top