Läheisyys

Meillä on petipuuhat pysyny samana kuin ennen raskautta.
Omasta mielestä seksi on parantunut. Itse saan ainakin ihan älyttömiä orkkuja. En muista, että esikoista odottaesa olisi ollut vastaavaa. :)
 
Meillä on nyt tilanne parantunut kun pahoinvointi ei enää hallitse. Mukavaa olla toisen kainalossa kun ei meinaa laatta lentää jatkuvasti :) peti puuhia on silti vielä mun mielestä vähäisesti aiempaan verrattuna.
 
Meidän sexlife on tosi vähäistä. Mietin, jo pitäiskö mennä johki terapeutille. Ittekseni pidän kivaa senkin edestä
 
Meillä väheni petipuuhat esikoista odottaessa aika rajusti, koska mies koko ajan pelkäs satuttavansa vauvaa. Synnytyksen jälkeen väheni vielä siitäkin, tosin silloin ei ois aina jaksanutkaan. Mies ei todellakaan vonkaa, vaan on se, jota kiinnostaa jopa vähemmän. Kerran tän raskauden aikana yritetty (mun aloitteesta) ja silloinkin itku tuli lopussa, koska vaan koskee liikaa. On siis varmaan taas 9kk selibaatti ainakin + hellyys pois koska en kestä olla miehen lähellä, kun hän tupakoi taas ja hajut saa etomaan.
 
Caarina, hajut on kans etonut mua teinistä asti, raskaus pahentaa pontenssiin tuhat. Yökkäilin eilen kun kyläpaikassa teisi suihkutteli jotain bodymistiä.
Yök, kuhertelua yritin miehelle vihjata mut unohdetaan kävi just pihalla ja meen oksentamaan.
 
Houkuttelin ukon lusikkaan ja ihan päästiin lämpimään tunnelmaan, kunnes lapset heräsi... siinä kun 10v istuu sängyn laidalla sun vieressä ja kertoo mitä sanoja osaa Englanniksi, jotenkin ne miehen sormet klitoriksella tuntuu typerältä... huoh.

Pitää laittaa kello soimaan kolmelta yöllä, sillon nuo kai nukkuu. Illalla mennään samaan aikaan nukkumaan lasten kans ja aamulla herätys samaan aikaan.
 
Sisään laukeaminen? Miten on vaikuttaako kohdunsuun kypsymiseen? Mun mies laukeaa sisälleni paristi viikossa kun kuulemma nyt ei haitta kun oon jo paksuna. Miten te muut?
 
En tiiä vaikuttaako jo keskiraskauden aikana mutta spermassa on jokin aines mikä todellakin jonkun tutkimuksen mukaan vaikuttaa juurikin kypsymiseen. Ite en oo välittänyt ainakaan tosta että mies laukeaa sisälle.. Ellei toisin sanota niin eiköhän se tästä. Toki varmaan olis hyvä kysyä asiasta ihan lääkäriltä tms..

Löysin myös tälläsen: http://www.vau.fi/raskaus/Seksi/Voiko-seksia-harrastaa-turvallisesti-raskauden-aikana/
 
Muokattu viimeksi:
Varmaankin jos kaikki on kunnossa, kohdunkaula sopivan pitkä eikä mitään ylimääräisiä huolestuttavia supistuksia ole, niin silloin spermasta ei ole haittaa. Itsellä kun on supistuksia ollut enemmän ja vähemmän ja ne ovat epänormaaleja ja lisäksi kohdunkaula lyhyt näihin viikkoihin nähden ja ensisynnyttäjäksi, niin tänään sain rakenneultran tehneeltä lääkäriltä seksikiellon. :'(
 
Mulla pahoinvointi vähentynyt niin haluttaa paljon enemmän ja laatu noussut muutenkin. Meillä molemmilla vuorotyö ja mies monta päivää kerrallaan pois niin välillä ehdin olla jo ihan puutteessa kun yhteistä aikaa vähän ja harvoin :D
 
Mitä ilmeisimmin mies menettänyt mielenkiintonsa minua kohtaan. Ei enää mitään. Ennen vonku seksiä joka ilta ja jos ei saanu niin hoiteli itse itsensä... On vähä olo että oon kai tullu jotenkin epähaluttavaksi. Kurjaa kun mun halut olisivat kovin suuret. No ei voi pakottaa jos on niin vastenmielistä...

Ennen tuli haleja ja pusuja kans ihan muutenvaan. Ei oo näkyny niitäkään.
 
Ootteko Caarina puhunu asiasta miehen kanssa? Teetkö itse aloitteita? Jospa mies luulee, ettet halua häntä lähelleen? Puhuit muistaakseni jossain vaiheessa että miehen haju ällötti alkuraskaudesta.
 
Meillä on ollu kans vähän hiljasempaa.. Kysyin mieheltä että mikäs nyt on ku ei kiinnosta, vähän kautta rantain kertoi ettei halua Pikkasen lyttääntyvän tai mitään.. Onneks en revenny nauramaan, toisella on varmaan oikeesti huoli pienestä :)
 
Teen uuden aloitteen joka ilta tuloksetta. Mies haisee vielä mutta siedän jo :) ei oo tullut vastausta kun kysyn miksi ei halua.

No siis on mullakin se ongelmana, että vaikka kovin haluankin, niin todellinen kiihottuminen vaatii puolen tunnin esityön. Olen keksinyt katsoa netistä videoita sitten itseni lämmittämiseksi ettei miehen tarvi. Mies taas kun on niin nopea että latautuu puolessa minuutissa ja laukeaa toisessa. Eilen jo sain vähän idealle lämpeemään, mutta mies halusi pelehtiä pimeässä! (sanoi että ettei lapset arvaa, uskon kuitenkin oikean syyn olevan ettei näe mua alasti ja mun läskejä ja menetä pienintä kiihotustaan) En tietenkään saa mitään silmä stimulaatiota ja kysyin saada katsoa videota taas.no katoin hetken ja toinen jo kuorsasi minuutin päästä...
 
Muokattu viimeksi:
Meillä myös väliin hiljaisempaa. Jotenkin itselläni myös ongelmia lämmetä ajatukselle kun tunnen oloni juurikin kovin isoksi ja että ällöttää miestä nähdä mut näin.
Tosin tiedän että se on vaan mun omassa päässä tuo ongelma ainakin meillä. Yritetään kuitenkin vielä pitää semmosta vajasta viikon väliä aina näissä..
 
Täälläkin hiljaista on! Riitaaa riidan perää ja alkuraskauden haluttomuuteni miestä ahdistaa. Noh. Sekös se repii lisää kun ei sitä "voimmakkainta rakkauden sykäystä" ole ollut! :arghh:
Hassua että tämän toisen kohdalla on paljon rankempaa kuin esikoisen :blackeye:
 
Mua harmittaa tosi paljon miehen puolesta mun oma haluttomuus. Ihan samanlaista oli esikoisen odotusaikanakin. Ei vaan kiinnosta sitten niin yhtään. :sad001 Enkä tiedä miksi. Mies kyselee, että mitä hän tekee väärin. No ei mitään. Ei vaan haluta.
Olen kuitenkin yrittänyt aina välillä edes vähän innostua, kun muutenkin tuo yhteinen ihan kahdenkeskinen aika on tosi vähissä, kun esikoinen siirtyi nukkumaan päiväunet sisälle ja nukkuu siis meidän kanssa samassa huoneessa.
 
Takaisin
Top