Läheisyys

Caarina

Kommentoinnin ninja
Joulumammat 2016
Olemme tämän 10 viikon taipaleen aikana rakastelleet yhden kerran. Joka päättyi että minä aloin itkemään. Suudeltu ja halattu ollaan muutaman kerran. Ei istuttu vierekkäin eikä hellitelty.

Mies on yrittänyt lämmittää minua tämän päivän aktiin ja äsken yritti riisua vaatteitani ja kosiskeli saunaan. Joo, itku tuli taas. Mies meni yksin saunaan.

Tuntuu olo rumalta ja lihavalta. Mies kyllä lohdutti että kyytiläisestä kaikki johtuu, mutta olin ja olen liian herkillä ja pois tolaltani.

Tosi kiva niinku...

Muoks. No suostuin sitte, oli kyllä mukavaa kun pääsi vauhtiin, mutta lopuksi tuli itku ja lähti taju... ehkä ihan syystä ei ole tehnyt mieli. Mies oli ymmärtäväinen.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on kans ollu vaikeuksia hieman ku on jatkuvasti niin väsynyt.. Ja usein mies sitten on menossa vasta myöhemmin sänkyyn niin kerkeen sit jo ite menemään suihkuun ja sänkyyn ja nukahtamaan viimeistään sillon ku mies on suihkussa.

Ja onhan siitä taas näemmä kohta viikko kun on viimeksi mitään vällyjen välissä puuhattu. (merkkaan itelleni ylös kaikki kerrat :DD) mut joo siis ei vaan sillai tee mieli ku väsyttää ja sit jos on kovaa päänsärkyä tai pahoinvointia niin ei sitä vaan jaksa innostua :sad001

Ja siis ihan läheisyys on vaikea ku mun on jatkuvasti niin kuuma ja sit tulee olo että nojaa kuumaan patteriin jos on kauan miehen kainalossa
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on läheisyyttä ja seksiä suunnilleen saman verran kuin ennen raskautumistakin. Seksiä nyt ei ennenkään ollut liian usein. Melkein mullaon enemmän tehnyt mieli kuin ennen raskautumista.

Haluaisitko Caarina enemmän nimenomaan läheisyyttä, siis ilman että se johtaa seksiin?
 
En mä itseasiassa enää tiedä mitä haluan. Henkisesti jotenkin niin palasina. Mä luulen, että se on tämä ikä koska parikymppisenä oli kevyempi olla raskaana...

Toisaalta olis ihan jees saada läheisyyttä, mutta itse sen torjun lähes poikkeuksetta milloin mies haisee tai minua oksettaa tai tisseihin sattuu... :-D tosin miehellä on aina ollut läheisyydessä se ongelma, että poikkeuksetta häntä alkaa panettaa ja sitten alkoo vonkaaminen. Halia ja pusia ei vain voi ilman että "törröttää"
 
Mun mielestä melkein vähän kuuluukin alkaa panettamaan jos osoittaa tollai läheisyyttä. Eri asia toki se että jos oikeasti sulla on jaksamisessa yms vaikeuksia niin miehen pitäis tajuta olla vonkaamatta :) mie oon vaan tyytyväinen jos saan miehelleni aikaan seisokin ku oon aina ollu niin epävarma itsestäni. Sehän vaan tarkoittaa että olen mieheni mielestä haluttava :D

Ja mies osaa kyllä tyydyttää tarvittaessa itseään jos mulla ei ole siihen jaksamista :D
 
Ihan liian vähän kyllä.. käy miestä oikein sääliks. Läheisyyttä on ollu melkein enemmän kuin ennen, seksin suhteen taidan vaan olla jotenkin ylihysteerinen että jos sit kuitenkin jotain sattuu tms.. ihan tyhmää, tiedän.
 
Meillä läheisyyttä on kyllä riittänyt. Haleja ja pusuja riittää. :Heartred Petipuuhatkin toimii kun en oo ollu pää pöntössä koko ajan laughing6
 
Me ei olla harrastettu seksiä viikkoihin.. en edes muista milloin viimeksi.. Tai no joo, muutama päivä sitten aloitettiin, mutta sitten esikoinen heräsi huhuilemaan. Jäi kesken siis. :D
Meillä on kyllä siinä mielessä outo tilanne, että mies oli 3 viikkoa sitten leikkauksessa, eli on aika toipilas vielä. Mä en ole seksiä kauheasti kaivannut.. oon koko ajan väsynyt ja pahoinvoiva. :sad001
 
Meillä peitto heiluu kans vähemmän ku ennen, mutta useammin ku kerran viikkoon silti. Oon huomannu, että minä en nyt raskaana spontaanisti halua seksiä, mies on tehnyt asialle aloitteen. Mukavaa se aina tietty on. :D

Läheisyyttä muuten on kyllä koko ajan. Se on mulle varsinki tärkeää, että illalla väsyneenä pääsee kainaloon. Mies hellii ja hieroo. :)
 
Meillä on seksi vähentynyt huomattavasti. Nyt on ehkä kerran viikkoon tai no oli tässä kaks viikkoa nyt viimeksi välissä. Ei vaan jotenkin tee samanlailla mieli :-(
 
Läheisyyttä löytyy kyllä, mies mielellään halailee ja pussailee, seksiä harvemmin kuin haluaisin.
Toki huono olo vaikuttaa, mutta enemmän se että mies viikot poissa työn takia ja mä itsekin vuorotyössä
 
Onpa huojentavaa kuulla että en ole ainoa, jota seksi ahdistaa. Minua on raskauden myötä ahdistanut seksi niin että sovimme yhdessä sen vuoksi tauosta, jotta en aseta itselleni paineita ja ahdistu siksi. Ensimmäisten viikkojen aikana rakastelimme vielä n. kerran viikossa mutta nyt on jo lähes kuukauden tauko. :'(
 
Kyllä mun mielestä läheisyyttä voi olla ja pitää olla myös ilman seksiä. Itseä ainakin alkaisi ahdistamaan, jos saisin läheisyyttä vain seksin yhteydessä. Annetaanhan lapsillekin hellyyttä, halataan ystäviä jne. ilman, että siihen liittyy mitään seksuaalista.
 
Kyllä mun mielestä läheisyyttä voi olla ja pitää olla myös ilman seksiä. Itseä ainakin alkaisi ahdistamaan, jos saisin läheisyyttä vain seksin yhteydessä. Annetaanhan lapsillekin hellyyttä, halataan ystäviä jne. ilman, että siihen liittyy mitään seksuaalista.

Toki meillä on läheisyyttä! Suutelua, halailua, yhteiset suihkussa käynnit, nukumme alasti, iltaisin makaamme kainalokkain ennen nukahtamista ja silittelemme toisiamme jne.
 
Mua rassaa jonkun verran se että mies on niin harvoin kotona yhtä aikaa mun kanssa.
Tiedän sen johtuvan raskaudesta, ja tämä homma kestää vaan elokuun loppuun eli ei loputtomasti. Toki sen jälkeenkin mies reissutöissä, mutta ehkä hiukan enemmän kotona kumminkin.
 
Meillä kävi niin esikoisen synnytyksen jälkeen etten pystynyt itse seksiin tooooosi pitkään aikaan, olisko mennyt yli puoli vuotta reilusti. Mies kyllä ymmärsi, mä menin jotenkin vaan ihan lukkoon synnytyksen jälkeen fyysisesti ja varmaan henkisestikin. Mutta sit pikkuhiljalleen aloiteltiin uudelleen ilman stressiä.
Tokan lapsen jälkeen seksi on vaan parantunut, eikä me oikeestaan siitä edelleenkään stressailla, ollaan intiimisti kun molemmat jaksaa ja ehditään. Välillä menee väliä kuukausi, välillä pari päivää.
Nyt kun pahin pahoinvointi on helpottanut ja olo on pikkuisen energisempi, halutkin paranee. Ekojen kuukausien aikana ei todellakaan huvittanut.
Muistan edellisten raskauksien kohdalla että keski/loppuvaiheessa halutti oikeesti ihan hulluna koko ajan....ihanat hormoonit :wink
 
Meillä viimeksi sängyssä ollut tapahtumaa, kun pikkunen sai alkunsa :/ rv11. On vaan koko ajan pahaolo, ja tuntuu likaiselta ja ahdistavalta.. Äijä kyllä ymmärtää, mutta silti jotenkin harmittaa.. Todella väsynyt tähän pahaan oloon :sad001
 
Ihanaa, että en ole ainoa. Mies on ihana, ymmärtäväinen ja hellyydenkipeä. Mulla on vaan niin järjettömän huono olo etten edes halua suudella kun tuntuu, että en saa happea ja oksennan. Seksiä ollut vajaa kk sitten mutta sillonkin mulle tuli sen jälkeen niin pahoinvoiva olo, että oli pakko jäädä sängyn pohjalle muutamaksi tunniksi. Ja ei mulla kyllä halujakaan juurikaan ole ollut, mä oonkin miehelle sanonut kun jaksaa välillä vonkaa et mä tuun sit vonkaa kun se on maannu viikon oksennustaudissa... Mä en usko et se kuitenkaan tajuaa ja että tietty muakin ärsyttää että ei voida olla yhtä lähekkäin kun aiemmin mutta toistaiseksi näin kunnes voin paremmin.
 
Mä tulin taas kertomaan, että pitkä tauko petipuuhissa tekee ihmeitä libidolle :-D ja se, että kuinka ihmeen kauan naisen orgasmi voi oikein kestää ?? Ukko jo lähes kuorsasi, kun toinen saavuttaa huippua, huh. :-D hormonit ne kai tässäkin.

Nimimerkki; ennen plussaa sain väkertää tuskaan asti olematonta orkkua joka ei välttämättä edes tule...
 
Takaisin
Top