Läheisille kertominen

Hyvä idea toi että tonttu tuo kirjeen lapsille! Siis sisaruksille kertominen. Meillä tuo tonttu joka päivä yllätyksen joulusukkiin jotka on lastenhuoneen kuusessa ni vois laittaa huomenna sinne jotku jutut. 😍 Me siis tavallaan ei haluttas vielä kertoo lapsille tai perheelle. Mutta jotenki tää joulu kyllä vaikuttaa. Mun mummi tulee harvinaisesti käymään ja oishan se ihana voida hänelle kasvotusten kertoa. Ja vaikka oon vasta 8 viikolla niin mun maha on niin paljastava mun mielestä et oon ihan varma et viimeistään se herättäs epäilyksiä perheessä jouluna. Hassua et voi muka jo rv8 olla haastava piilotella mut varmaan turvotus + 4. raskaus + tyyliin jotain erkaumaa jäljellä + en oo niin hyväkuntonen et mul ois joku super keskivartalonhallinta kokoajan käynnissä -> oikeesti näyttää jo pikku raskausmahalta. (Tunnen mahan jo esim kengännauhoja solmiessa 😅)
Mut tosiaan tajuttiin et sittehän meiän pitää lapsilleki kertoo ennen joulua! Ku mieluummin kerron heille rauhassa erikseen. Joten se ois sit varmaan huomenna ku alkuviikosta mies on töissä. 😱 Sos tää tulee niin äkkiä!!

Takaisin