Mangojugurtti
Vauhtiin päässyt keskustelija
Availen uusia ketjuja, kun en halua tehdä muuta kuin ajatella vauvaa ja raskautta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa ja samalla ihan hemmetin pelottavaa. Pelko keskenmenosta kuitenkin läsnä ja sit jos tämäkin menee kesken, niin aika myllerrystä voi olla kun siskoilla onkin vauvat ja meillä ei.@Hedi88 aivan ihanaa, että olette siskojen kanssa samaan aikaan raskaana![]()
Mä suunnittelin jo kesällä tekeväni esikoiselle sellaisen ”isoveli 2025” -paidan, jonka sitten vaan pukisin päälle mummolaan mentäessä ja odottelisin, milloin huomaavatOnko jollain muuten ollut jotain hauskaa tai spesiaalimpaa tapaa kertoa tulevasta perheenlisäyksestä tai onko tällainen aikeissa?
Minua hirveästi houkuttaisi ainakin äidilleni tehdä jonkin sortin yllätys tai aivopähkinä
Siskoni antoi äidilleni pilttipurkin ja sanoi että tässä jo valmiiksi. Meni hetki hänellä tajuta. No, nyt me käytettiin samaa taktiikkaa. Annettiin korvikepurkki ja sanoin että tässä jo elokuuksi valmiiksi hyllyyn.Onko jollain muuten ollut jotain hauskaa tai spesiaalimpaa tapaa kertoa tulevasta perheenlisäyksestä tai onko tällainen aikeissa?
Minua hirveästi houkuttaisi ainakin äidilleni tehdä jonkin sortin yllätys tai aivopähkinä