Mulla olisi huomenna edessä tyhjennys kotona. Alkio sydän lakannut lyömästä 9+0. Eilen sain naistenpolilla sen ensimmäisen pehmittävän lääkkeen joka on saanut menkkajomoa aikaiseksi mutta ei vielä vuotoa, viime yönä otin särkylääkkeen kun oli supistuksen omainen tunne kohdussa. Olo on ollut etova ja heikko eilisestä asti. Huominen jännittää kovasti, mulla ei oo kovin korkea kipukynnys. Oon ajatellut olla päivän yksin mutta tarvittaessa saan kaverin kotiin

ahdistaa ja surettaa niin kovasti kun meille ei tulekaan kesävauvaa
Muoks päivittelen tähän samalla että miten tyhjennys meni.
Olin varautunut kärsimykseen mutta lopputulos oli kuitenkin ihan jees.
Edellis yönä oli ollut jo jotain kohtutuntemuksia siitä mifegynestä ja heräsin niihin varmaan tunnin välein.
Laitoin aamulla 7:30 4 kpl cytoteceja emättimeen ja jatkoin vielä pötköttelyä tunnin. Otin ohjeiden mukaan Buranaa 800mg ja Panadolia1 g.
Ekojen cytojen jälkeen ei ollut oikeastaan mitään kummempaa tuntemusta kuin että suoli alkoi tyhjenemään ja ravasin vessassa. Katsoin yhden leffan ja makoilin sohvalla ja söin aamupalaa. Klo 10:30 laitoin 2 cytoa kielen alle liukenemaan ja siitä ehkä 30 min niin alkoi ekat veret lorisemaan pönttöön ja supistuksia tulemaan. Tätä ennen en ollut vuotanut vielä tippaakaan. Söin vielä lounasta kunnes alkoi tuntumaan että alkaa tapahtua jotain enemmän ja piti alkaa jo keskittymään hengittämiseen. Menin pöntölle tuskissani ja pusersin jotain ulos, kivut loppui siinä istuessa. Tässä vaiheessa en vielä tiennyt että olin synnyttänyt alkio ja istukan. Tämän jälkeen loppu päivä meni aika rennosti. Verta ei tullut kovin runsaasti, ainoastaan pöntöllä istuessa oikeastaan. Olin varautunut isompaan verilöylyyn. Käytin koiraakin kävelyllä ja tein ruokaa perheelle. Illasta tuli vielä supistuksia mutta tuntui että mitään ei juuri valunut ulos. Aloin miettimään että ei varmaan oo tyhjentyny kokonaan ja soittaisin aamulla polille. Yöllä heräilin muutaman kerran tuskaisen oloon joka tuntui lähinnä suolistoturvotukselta. Tänä aamuna kun heräsin niin aluksi tuntui että oliko tää nyt kuitenkin tässä ja kaikki tuli ulos, mutta kun aloin touhuilemaan, niin alkoi tulemaan paineen tunnetta ja jatkuvaa pöntöllä ravaamista mutta verta ei juuri tullut ulos eikä kyllä muutakaan. Lisäksi oli menkkajomoa vielä selässä ja mahassa. Päätin vielä lähteä päivystykseen koska tunne oli että kaikki ei ole tyhjentynyt. Päivystyksessä poistettiin pihdeillä iso kalvon palanen kohdunsuulta ja ultrassa todettiin että vielä jotain riekaletta on kohdussa. Niihin sain vielä 2 cytoteciä jotka laitoin kielen alle välittömästi. Supistuksia tuli ja vuotoa siteeseen asti pari tuntia, nyt on taas rauhoittunut.
Toivon todella paljon että tämä oli tässä

raskaustesti 5 viikon päästä.