Nyt tietysti haaveilen, että olisikin jo uusi raskaus kyseessä, vaikka todennäköisempää onkin, että hcg ei ole vielä täysin laskenut edellisestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan hyvin voi vielä näkyä haamu tuon edellisenkin raskauden takia, mutta jos olet samalla testillä jo negaa testannut, niin kyllähän se lupaavalta kuulostaisi, että olisi voinut jo uusikin raskaus alkaa. Toivotaan että lähtee testi vahvistumaan!View attachment 140223Lääkkeellinen tyhjennys oli 4.12. Lähti vuotamaan lähes heti ja tuntui, että kaikki enin materia tuli samana iltana jo pois. Jälkivuoto loppui kokonaan muistaakseni 15.12. Mielestäni tein täysin negatiiviset, raskaustestin sekä ovulaatiotestin jo 17.12. Eilen illalla, sekä tänään aamulla oon saanut nyt tällaisia hailuroita raskaustesteihin. Voiko olla, että tuollaiset hailurat olisi pysynyt tässä kokoajan, vaikka kuvittelin, että näyttäisi täysin negaa.Ja jotenkin laimeemmasta pissasta sit näyttänyt aiemmin jo täysin blancolta tuolloin 17.12.
Nyt tietysti haaveilen, että olisikin jo uusi raskaus kyseessä, vaikka todennäköisempää onkin, että hcg ei ole vielä täysin laskenut edellisestä.
Mua panetti jo seuraavana päivänä mutta yhdyntää vasta 7 päivän päästä :DKuinkas pian ootte uskaltanut olla yhdynnässä? Mulla ei ole nyt kahteen päivään tullut enää vuotoa, et jokohan tänään uskaltais?
Toisaalta ihan mukavaa vaihtelua näin reilu 2 vuoden yrityksen jälkeen, et molemmat oikeen odottaa, et millon saa vihdoin harrastaa seksiä![]()
Minulta ainakin kysyttiin, tarvitsenko sairaslomaa.Mulla todettiin kkm tiistaina nt-ultrassa. Viikkoja olisi pitänyt olla 12+2, mutta vastasi 11+1. Nyt odottelen ensi viikon torstaita, jolloinmeno osastolle tyhjennykseen.. Onko kokemuksia saako sairaslomaa, vai joudinko heti perjantaina töihin? Tuntuu hankalalle, kun varmaan aika raskas päivä tulee torstai olemaan.
Minulle ehdotettiin heti viikon saikkua, vaikka paperisessa infolapussa puhuttiin kolmesta päivästä. Minunkin kkm todettiin np-ultrassa. Et varmasti joudu menemään perjantaina töihin. Paljon voimia!Mulla todettiin kkm tiistaina nt-ultrassa. Viikkoja olisi pitänyt olla 12+2, mutta vastasi 11+1. Nyt odottelen ensi viikon torstaita, jolloinmeno osastolle tyhjennykseen.. Onko kokemuksia saako sairaslomaa, vai joudinko heti perjantaina töihin? Tuntuu hankalalle, kun varmaan aika raskas päivä tulee torstai olemaan.
Mulla oli Varsinais-Suomessa 2 viikkoa ja sekin oli musta aivan liikaa. Mulla tuli kans itselle jotenkin tyhmä olo, kun kaikki oli TYKS:ssä tosi osaanottavia ja empaattisia ja tarjosivat henkistä tukea ym. Kuitenkin oli ollu jo kaks viikkoa aikaa itkeä ja surra!Mulla piti Kymenlaaksossa odottaa 3 viikkoa lääkäriin pääsyä sen jälkeen kun yksityisellä kätilö oli jo todennut kkm. Tuntui kyllä todella pitkältä ajalta jäädä odottamaan hoitoa, että pääsisi elämässä eteenpäin. Ei auttanut kuin odottaa. Mutta kyllä oli täysin typerän kuuloista kun gyne sitten tutki ja totesi saman ja alkoi selittää keskenmenoista. Olin ehtinyt jo kauan sitten lukea itse netistä kaikki tiedot, ei niistä mitään hyötyä enää kolmen viikon päästä ole kuulla... Kaikki kohteli niin kuin se ois pitänyt siinä tilanteessa olla järkyttävä tieto.
Mulle on sanottu että niin kauan kuin on kipuja niin on materiaalia ja mä oon aina päässyt näytille kun oon asiasta soittanut.Onkohan normaalia, että kipuja on joka päivä ollut tyhjennyksen jälkeen, niin että täytyy ottaa kipulääkkeitä? Nyt siis 4. päivä tyhjennyksen jälkeen. Jälkivuoto on pysynyt samana eli ei ole ollut enempää vaikka kipuja on. Onko merkki epäonnistuneesta tyhjennyksestä?
Mä soittelin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen varmaan just 3. tai 4. päivä, kun oli vielä kipuja. Sanottiin, että on ihan normaalia, mut jos haluaa varmuudeksi näytille niin saa tulla, mutta hyvin voi odotella perjantaihin ja olla sitten uudestaan yhteydessä. Maanantaina siis soittelin. Mut mulla ei ollu jatkuvaa kipua, ja pärjäsin ilman särkylääkettä. Mutta mun kokemuksen mukaan pääsee helposti näytille, jos itseä huolettaaOnkohan normaalia, että kipuja on joka päivä ollut tyhjennyksen jälkeen, niin että täytyy ottaa kipulääkkeitä? Nyt siis 4. päivä tyhjennyksen jälkeen. Jälkivuoto on pysynyt samana eli ei ole ollut enempää vaikka kipuja on. Onko merkki epäonnistuneesta tyhjennyksestä?
Minä kun olin pöyristynyt jo tuosta reilusta puolestatoista viikosta HUS:lla! Mutta ihan samat fiilikset kyllä, että itse oli ehtinyt jo lukea ja selvittää kaiken tiedon, joten oli kummallista vastaanottaa sitä hirveän yliempaattista ja huolestunutta kohtelua.Mulla piti Kymenlaaksossa odottaa 3 viikkoa lääkäriin pääsyä sen jälkeen kun yksityisellä kätilö oli jo todennut kkm. Tuntui kyllä todella pitkältä ajalta jäädä odottamaan hoitoa, että pääsisi elämässä eteenpäin. Ei auttanut kuin odottaa. Mutta kyllä oli täysin typerän kuuloista kun gyne sitten tutki ja totesi saman ja alkoi selittää keskenmenoista. Olin ehtinyt jo kauan sitten lukea itse netistä kaikki tiedot, ei niistä mitään hyötyä enää kolmen viikon päästä ole kuulla... Kaikki kohteli niin kuin se ois pitänyt siinä tilanteessa olla järkyttävä tieto.
Mulla alkoi "vuoto" uudelleen suurinpiirtein oletetun ovulaation aikaan. Oli lähinnä sitkeää limaa vähillä veriviiruilla, niin eipä siinä tulehdusriskin vuoksi sitten tullut edes pohdittua siinä kierrossa yrittämistä, eli en testannut millään ovistikuilla. Soittelin ja kysyin pitääkö tuosta uudelleen alkaneesta tihkuvuodosta huolestua, ja tekivät uuden ultran sitten pari pv myöhemmin. Siellä todettiin vähäistä jäännösmateriaalia, ja keltarauhanen toisessa munasarjassa, joten ovulaatio siellä oli sitten tapahtunut kuten vähän olettelin, ja ovislimojen mukana tuli sitten vähän sitä jäännösmatskua ulos, ei kaikki.Ei ole jaksamista kirjoitella omia kokemuksia toistaiseksi, mutta kivut jatkuu edelleen 8 päivää myöhemmin ja sain jo 2x antibioottikuurin varmuudeksi, kun lämpö alkoi seilata pari päivää sitten. Ultrassa ei näkynyt enää mitään raskausmateriaalia, mut epäilen että endometrioosi on vaan pahentunut nyt kaiken (IVF, kkm, lääkkeellinen tyhjennys) vuoksi ja sen takia kipuja edelleen joka päivä.
Olisin vaan halunnut kysellä että miten pitkään teillä kesti, että raskaushormonit poistui? Entä huomasitteko/tikutitteko ovulaation heti samassa kierrossa?