Kysy ja avaudu ihan mistä vaan!

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2016' aloitti Nessu, 14 syys 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Connie Tuttu foorumilla Lokamammat 2016

Mä just mietin, että miten ihmeessä lapset "selviää hengissä" sellaisissa perheissä, missä on useita pieniä lapsia. Kun tuntuu, että tän yhdenkin perässä on juoksemista. :D Toisaalta oon kuullut, että toisen lapsen kanssa ottaa jo rennommin ja kolmannen kohdalla ei enää stressaa, ellei ole suunnilleen pää kainalossa. :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Muska77 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

13 näkyi vasta olevan. Huoh.
  3. Muska77 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Mulla on 4 lasta ja kun kolmas oli vauva oli kaks muuta 3 ja 5v. Silloin oli hommaa. Mutta kolmannen kohdalla varmasti paljon rennompi kuin ekan. Mutta siinä vois jo pelätä lapsen turvallisuuden puolesta jos olis esim kolmoset tai tosi pienillä ikäeroilla
  4. •Napu• Rakastunut foorumiin Lokamammat 2016

Muska, kuin vanhoja sun isot on nyt? Mulla 9- ja 12-vuotiaat tyttäret tän poikavauvan lisäksi. Nää lapset riittää. On sisaruksista mielettömästi seuraa toisilleen ja sitä on ihanaa (ja kamalan rasittavaa) seurata. Jotenkin sitä vaan arki eteni ja lapsista pystyi pitämään huolta ja tuli kaikki muutkin hommelit hoidettua. Esimerkiksi säilömiset oon saanut tehtyä joka vuosi, samoin joukukortit.
  5. Tema Rakastunut foorumiin Lokamammat 2016

Eikös 10 viestiä riitä, koska oot ollut salaisissa aiemminkin?
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Odotettu Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Samaa mäkin muistelen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Muska77 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Napu 13, 10 ja 7.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Muska77 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Vaikuttaakohan se kun mulla lakkasi toimimasta koko nimimerkki tai salasana vaikka tilasin sen uudelleen. Mulla nyt niinku uusi nimimerkki...
  9. Muska77 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Mutta haluisin takaisin salaisella! !!
  10. Regan Tuttu foorumilla

Jaksaa jaksaa :D
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  11. Muska77 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Onko kukaan lokakuussa raskautunut
  12. yllätys15 & 16 Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

Muska ei sun tartte kuin 10 viestiä kirjoittaa jos olet ollut salaisella puolella ja sieltä poistettu. Kannattaa laittaa yp:lle viestiä ja selittää toi häsmäkkä.
  13. Muska77 Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Oon laittanut viestiä mutta ei oo kuulunut mitään...
  14. yllätys15 & 16 Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

Täällä vaihtui se yp ja jostain luin et yks on saikulla ja hoitaisi asioita sillon kun ehtii.
  15. Liliana84 Peruskäyttäjä Lokamammat 2016

Minäkin täällä nyt yksin höpisen sen 10 viestiä... :rolleyes:
  16. Liliana84 Peruskäyttäjä Lokamammat 2016

Eksyin ensin jotenkin ajatuksissani höpisemään syyskuisten ryhmään, kun poika syntyi syyskuun puolella... :hilarious: Sitten tajusin että ei vitsi, mut eipä se mitään haittaa kun nykyään voi kuulemma olla osa viesteistä muuallekin.
  17. Connie Tuttu foorumilla Lokamammat 2016

Mä ihmettelinkin, että kuka tänne on aktivoitunut. :) Mä taas puhun helposti lokakuisesta, vaikka meillä venyi marraskuiseksi. :wink
  18. Odotettu Ihastunut foorumiin Lokamammat 2016

Connie, sama! Mäkin oon joskus jopa sanonut että syntyi lokakuussa, kunnes tajuan että eipäs. :D sit joutuu selittelemään et kun la oli lokakuussa, niin menee sekaisin.
  19. Liliana84 Peruskäyttäjä Lokamammat 2016

No joo, arvelin aktivoitua, kun sain salaisesta monoa, kun en kirjoitellut riittävän usein. :) Siinä oli sitä kaikkea muuta mietittävää ihan riittävästi... Sitten arvelin et hei voisin päivittää kuulumiset, ja hetkeks tyssäs mielenkiinto siihen että pitäis 10 viestiä tarinoida osioon johon viimeks oli kukaan kirjoittanut mitään yli puoli vuotta sitten :hilarious: Kyllä sanoin siinä kohti että ääääh...
  20. Liliana84 Peruskäyttäjä Lokamammat 2016

Mut huvitti kyllä siellä syyskuisten ryhmässä kun mietin et onpa paljon uusia nimiä, eikä sekään vielä soittanut mitään kelloja et hei väärä ryhmä. :grin
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu