Evelin76 Näppärä viestien naputtelija 25 kesä 2018 #121 Mikähän on lokakuisten vauvakuume-tilanne? Minulla se on edelleen päällä vaikka ei meille enää uutta vauvaa tulekaan. Olisi se silti ihanaa...
Mikähän on lokakuisten vauvakuume-tilanne? Minulla se on edelleen päällä vaikka ei meille enää uutta vauvaa tulekaan. Olisi se silti ihanaa...
Christalli Sukkela juttelija Lokamammat 2016 8 heinä 2018 #122 Mulla on pieni vauvakuume. Tiedän että toisen lapsen haluan mutten silti ihan vielä. Ehkä vuoden päästä. :)
Mulla on pieni vauvakuume. Tiedän että toisen lapsen haluan mutten silti ihan vielä. Ehkä vuoden päästä. :)
Thelma82 Asioista perillä oleva Lokamammat 2016 Toukomammat 2018 15 heinä 2018 #123 Meille syntyi toinen huhtikuussa, joten vauvakuumetta ei juuri nyt ole.
Evelin76 Näppärä viestien naputtelija 15 heinä 2018 #124 Thelma82 sanoi: Meille syntyi toinen huhtikuussa, joten vauvakuumetta ei juuri nyt ole. Click to expand... Voi miten ihanaa Thelma! Oikein paljon ONNEA! Toivottavasti kaikki teillä hienosti siellä! Tsemppiä vauva- ja taaperoarkeen!
Thelma82 sanoi: Meille syntyi toinen huhtikuussa, joten vauvakuumetta ei juuri nyt ole. Click to expand... Voi miten ihanaa Thelma! Oikein paljon ONNEA! Toivottavasti kaikki teillä hienosti siellä! Tsemppiä vauva- ja taaperoarkeen!
Thelma82 Asioista perillä oleva Lokamammat 2016 Toukomammat 2018 17 heinä 2018 #125 Evelin76 sanoi: Voi miten ihanaa Thelma! Oikein paljon ONNEA! Toivottavasti kaikki teillä hienosti siellä! Tsemppiä vauva- ja taaperoarkeen! Click to expand... Kiitos! <3
Evelin76 sanoi: Voi miten ihanaa Thelma! Oikein paljon ONNEA! Toivottavasti kaikki teillä hienosti siellä! Tsemppiä vauva- ja taaperoarkeen! Click to expand... Kiitos! <3