Kysy ja avaudu ihan mistä vaan!

Mä just mietin, että miten ihmeessä lapset "selviää hengissä" sellaisissa perheissä, missä on useita pieniä lapsia. Kun tuntuu, että tän yhdenkin perässä on juoksemista. :D Toisaalta oon kuullut, että toisen lapsen kanssa ottaa jo rennommin ja kolmannen kohdalla ei enää stressaa, ellei ole suunnilleen pää kainalossa. :wink
 
Mulla on 4 lasta ja kun kolmas oli vauva oli kaks muuta 3 ja 5v. Silloin oli hommaa. Mutta kolmannen kohdalla varmasti paljon rennompi kuin ekan. Mutta siinä vois jo pelätä lapsen turvallisuuden puolesta jos olis esim kolmoset tai tosi pienillä ikäeroilla
 
Muska, kuin vanhoja sun isot on nyt? Mulla 9- ja 12-vuotiaat tyttäret tän poikavauvan lisäksi. Nää lapset riittää. On sisaruksista mielettömästi seuraa toisilleen ja sitä on ihanaa (ja kamalan rasittavaa) seurata. Jotenkin sitä vaan arki eteni ja lapsista pystyi pitämään huolta ja tuli kaikki muutkin hommelit hoidettua. Esimerkiksi säilömiset oon saanut tehtyä joka vuosi, samoin joukukortit.
 
Vaikuttaakohan se kun mulla lakkasi toimimasta koko nimimerkki tai salasana vaikka tilasin sen uudelleen. Mulla nyt niinku uusi nimimerkki...
 
Muska ei sun tartte kuin 10 viestiä kirjoittaa jos olet ollut salaisella puolella ja sieltä poistettu. Kannattaa laittaa yp:lle viestiä ja selittää toi häsmäkkä.
 
Täällä vaihtui se yp ja jostain luin et yks on saikulla ja hoitaisi asioita sillon kun ehtii.
 
Eksyin ensin jotenkin ajatuksissani höpisemään syyskuisten ryhmään, kun poika syntyi syyskuun puolella... :hilarious: Sitten tajusin että ei vitsi, mut eipä se mitään haittaa kun nykyään voi kuulemma olla osa viesteistä muuallekin.
 
Mä ihmettelinkin, että kuka tänne on aktivoitunut. :) Mä taas puhun helposti lokakuisesta, vaikka meillä venyi marraskuiseksi. :wink
 
Connie, sama! Mäkin oon joskus jopa sanonut että syntyi lokakuussa, kunnes tajuan että eipäs. :D sit joutuu selittelemään et kun la oli lokakuussa, niin menee sekaisin.
 
No joo, arvelin aktivoitua, kun sain salaisesta monoa, kun en kirjoitellut riittävän usein. :) Siinä oli sitä kaikkea muuta mietittävää ihan riittävästi... Sitten arvelin et hei voisin päivittää kuulumiset, ja hetkeks tyssäs mielenkiinto siihen että pitäis 10 viestiä tarinoida osioon johon viimeks oli kukaan kirjoittanut mitään yli puoli vuotta sitten :hilarious: Kyllä sanoin siinä kohti että ääääh...
 
Mut huvitti kyllä siellä syyskuisten ryhmässä kun mietin et onpa paljon uusia nimiä, eikä sekään vielä soittanut mitään kelloja et hei väärä ryhmä. :grin
 
Takaisin
Top