Ihanaa uutta vuotta!
Margeliini, oijjoi! Saadaanko me ees jännätä ja aatella sun puolesta? ;))
Me käytiin sitten miehen kanssa sellainen "parin kaljan" jälkeinen keskustelu tuossa vuoden vaihteessa... en tiennyt, että mieskin sitä vauvaa jo toivoisi. Ja nyt itselle tuli sitten sellainen petturiolo, että mitä tässä vielä tapahtuukaan, kun mun kroppani syytä on, ettei se seksi vielä suju. Tai sujuu, kun on päässyt siitä alkukivusta... oon pari kertaa nyt onnistunut jopa nauttimaan niistä muutamasta hetkestä ennen miehen laukeamista, mutta se yhdynnän aloittaminen ja ne kivut sen jälkeen on vaan niin raastavia...
Mutta niin, katsotaan, mihin tämä elämä vie. Ilmeisesti meille ei tule toista lasta, jos ei raskautuminen tapahdu ihan seuraavien parin-kolmen vuoden aikana, koska sitten ikäero alkaa esikoisella ja seuraavalla olla liikaa meidän "makuun"...
Jos mä vielä kans vähän noista päivärytmeistä, että kyllä meilläkin taitaa toi aamun löysäily olla enempi tän äiskän mielipide.... :D Joona ois varmaan 5 sekuntia silmien aukeamisesta valmis tekemään ihan mitä tahansa tai lähtemään mihin vaan! Tosin sitä aamupalaa se ei suostu syömään silloin, eli se pitäis sit hoitaa muualla... Mutta mä ehdin tottua sen 1.5v aikana siihen, että kukun täällä koneella/telkun eessä yli puoleen yöhön ja heräillään apinan kanssa sitten joskus 9-10 väliin. Nyt kun tuo saattaa "parhaina" aamuina olla jo seiskalta kanssa valmis nousemaan, niin kyllä siinä äitiä vähän väsyttää! :D
Mä laitoin aamupäivällä työhakemuksia, eli jos tässä nyt töihin lähdetään, niin katsotaan mitä häränpyllyä meidän apinan päivärytmi tulee olemaan. Toisaalta kiva, että sillä ei ole huutava nälkä heti herättyään, koska silloin se ehtii päästä päiväkotiin aamupalalle - nopeuttaa huomattavasti aamupuuhia kotona! Ja hain kolmeen sellaiseen paikkaan, missä ei olisi yövuoroja ollenkaan, eli se saattais jeesata vähän tätä meidän päivähoitodilemmaakin!
Katsotaan katsotaan, aikamoisia elämänmuutoksia vuodelle 2012, joten kyllähän siihen yks vauvakin mahtuis! *heittää toivetta yötaivaalle tähtien matkaan* ;)
Yumnalle pahoittelut menkoista.... teillä ilmeisesti olisi uus vauva ollut myös jo ihan tervetullut?