Kuumeilua, kun ei yritystä näy

Voi hitsi kyllä täällä nyt jo aikalailla syyhyttää... Pitikin mennä ostamaan tuo testi valmiiksi kaappiin polttelemaan!!! Kaikella järjelläni yritän nyt koko ajan ajatella, että ÄLÄ testaa vielä, mutta ei millään meinais malttaa enää. Kaiken lisäksi kuukautisiin voi olla ihan hyvin vielä kolmekin päivää. Yritin käydä takomassa lisää järkeä päähäni jollakin raskaustesti-sivustolla, jossa painotettiin että testin tekeminen kannattaa vasta kuukautisten pois jäätyä. Ja silloinkin voisi olla hyvä odottaa ainakin viikko. No, sitä tuskin nyt pystyn odottamaan jos kuukautisia ei kuulu. Mutta jos kuitenkin vielä ne kolme päivää...

Kaiken lisäksi mulla on ollut ihan hirveetä pissalla ravaamista nyt sen infektion jälkeen. Luulisi ettei enää johdu infektiosta kun antibiootit on jo selvästikin vaikuttaneet. Ja toisaalta, ehkä näillä kyseisillä antibiooteilla on jotain virtsaamistarvetta lisäävää vaikutusta. Mut oon käynyt vessassa pahimpina öinä jo viisi kertaa.

Voi iiiik, saman tien kun kävin tuon edellisen kirjottamassa niin hyökkäsin kaapille testin kimppuun ajatellen, että noo ei se positiivinen kuitenkaan oo.... EIPÄ!!!! Siis kaksi hyvin selkeetä viivaa ilmestyi ruutuun. Eli tällä hetkellä raskaana ollaan, nyt pitää vaan tosissaan toivoa ettei kysymyksessä oo sellainen melkein alkanut raskaus, joka päättyy kuukautisiin... Vähän on pöllämystynyt olo kyllä taas. Uskomatonta!!! APUA

EI OO TODELLISTA mitä uutisia!

Siis mä ihan tärisen, aivan mahtavaa Yumna!
Onnea valtavan paljon! :) Ja nyt peukut pystyssä, että kaikki menee kuten pitää.
Huh, voin vain kuvitella miltä tuntunut nähdä ne kaksi viivaa.

Näin sitä tässäkin ketjussa näköjään raskaudutaan ;) Tahtoo myös :D

Iiiik!! Jeee! Hienoa Yumna!!! :) Onnea kovasti! Toivotaan nyt, että olis kyse ihan kunnon raskaudesta. Luulis kyllä, että on, jos se toinen viivakin oli vahva. Ja toivotaan, että kaikki menis hyvin ja saisitte terveen pikkukakkosen. Meinaatko käydä varhaisultrassa?

Mulla on kans ollut taas kauhee vauvakuume ja taas on ehkäisyt jääneet pois :D Mutta ovistuntemusten mukaan ei nyt kovin todennäköistä pitäis raskautuminen olla. Itse en usko siihen mahdollisuuteen ollenkaan. Saa nähdä kuinka kauan tässä jaksaa olla yrittämättä, kun tuollaisia uutisia kuulee! :)

SannaKoo: Kyllähän sä nyt voit ihan kunnolla antautua vauvakuumeilemaan, kun sun mieskin sitä toista toivoo. Eikä varmaan kannata niin tarkkaan analysoida sitä kuumeilua. Kyllä sä sitten huomaat, jos se ei ole oikeissa mittasuhteissa vielä. Viimeistään sitten, kun peittoja on heiluteltu ja mietit, että mitäs tulikaan tehtyä. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä näin sanoa ;) Mutta on se kuumeilun kuumeilukin aika ihanaa! Kun ei vielä tarvitse kantaa vastuuta teoistaan... Voi vaan unelmoida.

Hui! Oli pakko tulla kommentoimaan vaik töissä oonki!

Ihan hirmusesti onnea Yumna! Toivotaan, että tuo pikkuinen pysyy matkassa! Täälläkin meni kylmät väreet kun luin uutiset ja ihan huippua et tässäkin ketjussa tulee näitä uutisia!

Ja täällä myöskin viime päivinä tuo vauvakuume ollut ihan huipussaan. Viikonloppuna laskeskelin tosissaan kuinka kauan pitää vielä odottaa ennenkuin voidaan aloittaa yrittämään. Meillä kaikki nyt riippuu edelleen nuista rakennusluvista. Jos niitä ei saada niin aloitetaan takuulla heti vauvanyritys, mutta jos ne saadaan on pakko malttaa odotella ainakin kesään ennen yrittämistä. Viikonloppuna siivoilin yöpöydän laatikkoa ja huomasin että enää yksi kumi jäljellä, kovasti pohdin, ettö ostetaanko enää lisää niitä vai ei.. Toisaalta taas viikonloppuna tuskailin poitsun kanssa, kun meinasi totaalisesti mennä hermot ja mietin jo sitäkin että jos ei parin vuoden sisällä vauvaa tule niin saa olla tulematta! (Ai miten niin ristiriitaiset fiilikset emoticon ). Ai niin ja mieskin viikonloppuna puheli, että pitäisikö meidän alkaa tekemään uusi vauva, että minäkin taas tarkenisin. Tämä tuli siis siitä, että raskausaikana minulla paleli sen alkuajan, mutta sen jälkeen hormoonit piti huolen ettei tarvinnut palella. Tätä kesti imetysajan loppuun asti, mutta nyt taas tuntuu että mikään vaate ei riitä kun palelee. Mutta siis jotenkin rivien välistä luin, että tämä taisi olla vaan jonkin aasinsilta tälle keskustelulle tai sitten vaan tekosyy vauvantekoon. Taitaa miehelläkin vähän kuumetta olla ilmassa. Meidän hyvä ystäväpariskunta sai vauvan viikko sitten ja olen kyllä huomannut, että tämä on saanut myös miehen hieman kuumeilemaan. hih! :)

Sannakoo: samaa oon miettinyt et onko tää kuumeilun kuumetta vai ihan oikeaa kuumetta.:D

Jopas tuli omanapaista, mut nyt töihin ja paremmalla ajalla kommentoimaan! (Ihana kun tämmöinen paikka vuodattaa näitä ajatuksia, joita muuten ei voi oikein paljastaa).

Noniin, täällä edelleen ollaan ilman menkkoja (huh) mut vieläkään ei voi siis mistään varmasta raskaudesta puhua. En oo tehnyt uutta testiä vielä, ajattelin nyt oikeesti odottaa tonne ensi viikkoon että kuukautiset on sitten ihan kunnolla myöhässä (toivottavasti). Raskausoireet on kyllä hieman lisääntyneet, alavatsan nippailut ja pistelyt sekä väsymys noiden yöllisten vessakäyntien lisäksi. Että jospa tää tästä ihan todeksi tosiaan muuttuu. Kiitos vaan kaikille onnitteluista! :-) Ihanaa kun täällä on niin sympaattista porukkaa että ollaan ihan innoissaan toisen puolesta! 

Varhaisultrassa käydään varmaan juu sit parin viikon päästä, lähinnä varmistuksena että alkio kasvaa ihan oikeassa paikassa ja sydän lyö. Olis niin raastavaa odotella se pari kuukautta vielä ja sitten saadakin tietää, ettei siellä olekaan mitään... Muutenhan mulla tulee tuo raskaudenseuranta ja synnytys olemaan Naikkarilla, tän diabeteksen takia. 

Jospa täällä vielä joku muukin piakkoin raskautuisi! ;-D

Ja Pikatsu, ymmärrän ristiriitaiset tunteesi erittäin hyvin. Lähes joka päivä tytön kanssa tulee niitä tilanteita, kun ajattelee että mihin ihmeeseen sitä on itsensä oikein laittanut tämän perhe-projektin kanssa... Meillä tyttö alkaa kohta lähennellä kahta ikävuotta ja se kuuluisa uhma ilmeisesti nostelee nyt päätään. Muutenkin aina ollut äärimmäisen huomiota kaipaava ja ympäristöstään kiinnostunut, utelias lapsi. Nyt sit kun ei saakaan sitä, mitä haluaa niin ai että vedetään herneet nenään... Huoh. Noh, nää on näitä vaiheita. Onneks tyttö on kuitenkin uuden vauvan syntyessa "jo" 2,5v. Aika sopiva ikäero mun mielestä vaikka ite sanonki ;-)

Täällä on kauhee pakkanen :( En ole viitsinyt mennä tytön kanssa ulos ja täällä sisällä toiset päikkärit jää aina liian lyhyeksi, joten neiti on iltaisin kiukkuinen. Ja ne lyhyet päikkärit tietysti tietävät äidille vähemmän omaa aikaa ;) Juu, näin itsekästä taas. En ole Vau:ssakaan ehtinyt käydä, kun se lyhyt aika, jonka oon ollut koneella, on mennyt nettikaupoissa ;)

Eiköhän tuo Yumna ole jo ihan todellista :) Vaikka varmasti tuntuu uskomattomalta. Kyllä se mustakin tuntui silloin, enkä oikeastaan uskonut koko juttua ennen kuin olin käynyt varhaisultrassa. Mikä on Naikkari? Joku synnytyssairaala? Tietämätön tamperelainen kyselee...

Pikatsu: Mä yritän myös jaksella ainakin kesään tämän kuumeilun kanssa. Eikä siihen loppujen lopuksi pitkä aika ole. Mies tilasi netistä kondomeja ja kyseli, että tilaako 10 vai 30 kpl. Yritin vähän, että ei me nyt varmaan 30 tarvita ;) Mutta voi kun jaksais tosiaan odottaa kesään... Mulla olis vielä vähän matkaa rantakuntoon ja kun oon tytölle puhellut, että mennään sitten kesällä Yyterin hiekkarannalle jne. Ihan niin kuin 8 kk vauva ymmärtäisi, mitä äiti on lupaillut ;)

Heh, juu sori Margeliini "slangini" :-) En hoksannutkaan että tosiaan eihän kaikki näitä pk-seudun sairaaloita tiedä, varsinkaan lempinimeltä! Naikkari tarkottaa siis Helsingin Naistenklinikkaa, se on täällä se paikka jossa hoidetaan kaikki erikoisemmat ja vaikeemmat tapaukset. Ja nauratti tuo kortsujen ostaminen netistä. 30kpl riittää kyllä tosiaan aika pitkäksi aikaa jos meinaa jumpata sen keskiverto 1-2 kertaa viikossa :-D Ymmärrän täysin että päikkäreiden lyhyeksi jääminen on tosi rasittavaa, kun sit jää tosiaan se oma aika liian vähäiseksi... kun toinen roikkuu muuten sen koko hereilläoloaikansa lahkeessa kiinni. Ihan luonnollista! Et siis oo yhtään huono äiti!  

Iiiiiiiik!! ONNEA YUMNA ihan hirmuisesti! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa <3

Ja nyt en sitten osaakaan kommentoida mitään muuta kun tuli tällainen ylläriuutinen :D
Käy tekemässä tuonne Henkilökohtaiset päiväkirjat -osioon odotuspäiväkirja, niin me päästään kurkkimaan sun raskautta ;D t. uteliaskadeihkuttaja

Mulla on välillä kyllä niin kuumeilun kuume..haluisin vaan päästä kuumeilemaan oikein kunnolla ja ostelemaan testejä ja jänskäilemään.. :D

Oiiii!!! Yumna tuhannesti onnea! Noniin, tästä se lähtee, pian alkaa ovislaskennat täällä jo muillakin sit :DD Ja eeeeeiii, et saa perustaa mitään odotuspäiväkirjaa, vaan sun on PAKKO kertoa täällä kaikki! KAIKKI! Joohan?!

Margeliini, mä en siis tuon kellarikerroksen tilanteen ja yhdyntäkipujen takia voi heittäytyä kuumeilemaan. Se olis liian raskasta, ja tiedän, että mun pää ei kestäis sitä... Siks en ole uskaltanut laskea mitään ovispäiviäkään tarkasti (no, tokihan noi nyt suunnilleen tietää..), ettei sitten tuu hirveitä paineita saada hommaa osumaan just siihen tiettyyn hetkeen. Se kipu on vaan siis oikeasti niin kova, etten voi ajatella kestäväni sitä vaan vauvantekohommien takia, jos muuten ei sillä hetkellä kiinnostais peittojen heiluttelu yhtään.

Mut tyydyn siihen kuumeilun kuumeiluun kait minäkin, varovasti ja salaa ;) Ja toisaalta toivon, ettei tartteis sitä kuumeiluvaihetta nyt läpikäydäkään, koska johan tässä on pari vuotta kuumeiltukin :D Ja täytyy sanoa, että tuo 2v:n uhmailu saa tän kuumeen vaan nousemaan, niin hullulta kuin se kuulostaakin!

Oijjoi. Ihanaa :)

Pöh pöh.. Tänään kolahti postilaatikkoon miehelle paketti. Siellä oli kortsuja se 30 kpl!! :( Sanoin kyllä heti, ettei niitä olis tarvinnut niin paljon, kun ei niitä tarvitse käyttääkään kuin silloin, kun mulla on ovis. No mutta ne kuulemma säilyvät pitkään.

Miten Yumna jakselet? Onko tullut lisää oireita? Mä en tajunnutkaan, että teillä on siellä pääkaupungissa enemmän kuin yksi synnäri. Meillä on vaan tuo yliopistosairaala ja tunnin ajomatkan päässä Vammalan aluesairaala, jota ei kylläkään neuvolassa saa mainostaa. Jos haluaa välttyä TAYSin liukuhihnameiningiltä ja mennä Vammalaan synnyttämään, niin itse täytyy ottaa selvää miten homma toimii. Mietin silloin raskausaikana tuota Vammalaa, mutta onneksi päädyin sitten sinne liukuhihnalle, jonne kesti 10 min. autolla :D

Mulla olis huomenna synttärit.. ou nou. Taas yhden vuoden vanhempi, enää ei puutu paljoo kolmestakympistä. En olis varmaan muuten aikeissa juhlia mitenkään, mutta mun kaveri järjestää sellaiset erotiikkavälinekutsut ja menen sinne ;) Ihan mielenkiintoista. Sieltä varmaan ovat lähdössä sitten Tampereen yöelämään, mutta jotenkin mua ei oikein kiinnosta. Mä haluun vaan kotiin nukkumaan niiden kemujen jälkeen ja seuraavana aamuna pirteänä zumbaan!

SannaKoo: Enhän mä tajunnut ajatella, että se sun kuumeilu on myös siitä alakerran tilanteesta kiinni :( Höh. Mutta luulis, että vaikka seksiä harrastaisi vaan silloin tällöin, niin joku kerta kaikki ajoitukset ym. osuvat kohdilleen. Toivoa sopii, vaikka sitten salaa ja sen kummemmin kuumeilematta.

Margeliini, oi, naisten lelukutsut on niin hauskoja! Itse muutamasti ollut, ja aina sieltä on jotain pientä tarttunut lopulta tilauslistaankin... :) Vaikka pääasiahan siinä taitaa olla hauska yhteinen illanvietto - paitsi konsulenttien mielestä, jotka tietty haluavat myyntiä ;)
Eli hauskaa iltaa, ja hyvää synttäriä! Mitä mittarissa sitten on, jos ei oo paljon enää kolmeenkymppiin?

Ja joo, meillä kuumeilua ei voi ton alakerran takia päästää valloilleen. Mutta samaa mä elättelen, että salaa ja hiljaksiin, ties vaikka tärppäis! ;) Ja samalla taistelen taaaas sitä halua vastaan tarkastaa se tarkka ovispäivä! Hullun hommaa tää tällanenki :DD

Ja ainahan voitte lopuista kortsuista puhallella ilmapalloja! :D

Juups. Täällä on vähän outo tilanne. Mulla on menkat vähän myöhässä tai "myöhässä". En oikeastaan edes tiedä koska niiden pitäis alkaa, kun ovulaatio oli vasta kuukautiskierron puolivälin jälkeen. Mun muistaakseni (tälläistä on siis käynyt vaan pari kertaa aikaisemmin ja ennen kuin aloin odottaa tyttöäni) ton oviksen ei pitäis vaikuttaa kierron pituuteen. Ainakin ennen on menkat tulleet ihan ajallaan, vaikka ovis olis ollut myöhemmin. Välillä on mahaa alkanu jomottaa, mutta sitten se on mennyt ohi... Ärsyttävää, kun ei tiedä kuinka kauan niitä menkkoja nyt pitäis odottaa... :( Voihan tää olla vaan joku pitempi kiertokin, mutta aina vähän mietityttää, kun toi raskauden ehkäisy ei ole mun ja mieheni vahvin laji näköjään ;)

SannaKoo: Oli kyllä hauskat kutsut! Ja kiva, kun osuivat mun synttäripäivälle. Kolmestakympistä puuttuis nyt kolme vuotta. Mutta niistä kutsuista vielä, että se esittelijä oli oikein mukava ja asiallinen. Ei yhtään yrittänyt tyrkyttää mitään eikä vaan saada myytyä tuotteitaan. Sanoikin siinä aluksi, että hän haluaa kertoa rehellisesti eikä kehua vaan niitä kalleimpia leluja. Ilmankos kuulemma oli yllättynyt myöhemmin, kuinka paljon ihmiset ostivat. Kyllä mäkin sieltä pari kivaa juttua tilasin ja mies oli tietysti ihan innoissaan ;)

Margeliini: Hui, vähänkös tässä nyt saa jännäillä sun puolesta! Mitäs jos kortsuille tulisikin käyttöä vasta vappuna niistä ilmapalloja puhallellessa ;D
Oon käsittänyt, että luteraalivaihe (aika oviksesta menkkoihin) olisi vakio. Yleensähän se on se 14 päivää, mutta itselläni se on esim. 10 päivää. Lääkärithän epäili joskus, ettei tuo 10 päivää riitä mulla raskautumiseen. Noh, todistetusti riitti :)
Mutta jos sulla kierto ei yleensä heittele, niin tässähän nyt ihan alkaa olla todella jännittävät ajat käsillä! :)

Ja omaa vähäsen. Mies päätyi tosissaan pohdiskelemaan, että voisi jotain ehkäisyä käyttää. Pöh. Mietittiin sitten vaihtoehtoja, ja päädyttiin onneksi vain "varmat päivät"-menetelmään.
Jahas, poika heräsi. Palaillaan!

No niin. Raskaustesti tehty ja nega oli tälläkin kertaa. Nyt voin lakata miettimästä asiaa ja luottaa siihen, että kyllä ne menkat sieltä kohta tulee :) Mun oli taas pakko testata, ettei tästä tule sellasta oravanpyörää, että ensin on menkat vähän myöhässä ja sitten mä alan stressata asiaa, minkä seurauksena menkat myöhästyy enstisestään ja sitten taas siitä saan uutta stressin aihetta. Ja taas lupaan itselleni, että kunnostaudutaan tässä kumin käytössä, ettei tule tälläisiä tilanteita ;) Joopa joo....

manque: Ehkä toi on aika hyvin mieheltä kuitenkin, ettei halua mitään varmempaa ehkäisyä käyttää ja sanoo vielä, että raskautuminen olis ihana yllätys :) Ei kai miehiltä (yleensä) voi sen suurempia vauvatoiveita odottaa. Meillä ainakin tämä nykyinen tilanne on jo ihan ennen kuulumatonta! En olis uskonut, että mun mies joskus suhtautuisi ehkäisyyn näin huolettomasti :D Vaikka joka kerta toitotan sille, että mä en sitten pysty lupaamaan täysin, ettei osuis tärppipäiville maidän harrastelut.

Täällä ollaan melkoisessa väsymyskoomassa jo... Ja pientä flunssaakin ilmassa joka verottaa jaksamista. Noh, edelleen raskaana ja viikkoja olis kasassa 5+3! En oo vieläkään varaillut mitään varhaisultra-aikaa, mutta varmaan tuossa kohtapuoliin sen teen. Onhan se kiva nähdä ne sydämenlyönnit heti alussa. 

Margeliini, nautiskelkaa nyt miehen kanssa raskaudettomastakin elämästä kun kerta kortsuja riittää ja piristysvälineitäkin on tilattu ;-) Tunnustaudun myöskin kyseisten välineiden suosijaksi ja muutamaa vakiojuttua on tullut käytettyä jo vuosia... Tosin ihan netistä tilattuja, kutsuilla en oo koskaan käynyt. 

Mangue, oon kyllä Margeliinin kanssa samaa mieltä että eikös tuo jo aika lailla "kuumeilua" oo mieheltäsi kun kerta on valmis jättämään ehkäisyt ja raskauskin olisi vaan iloinen yllätys. Ei tuo nyt kovin varmalta ehkäisemiseltä enää kuulosta ;-) 

Meillä edelleen anoppi kylässä ja oon käyttänyt tilaisuutta hyödykseni mm. nukkumalla aamulla pidempään kun anoppi leikkii tytön kanssa. Luksusta! Muutenkin anoppi on laitellut ruokaa ja siivoillut, ja tietysti viihdyttänyt tyttöä. Noh, kohtapa tämä helppous päättyy kun anoppi lähtee lauantaina. Toisaalta kuitenkin ihan kiva päästä viettämään aikaa ihan vaan oman perheen kesken "rauhassa". 

Jahas, meidänkin perheessä kääntyy uusi lehti jo heti tämän kuun lopulla! Eli pikkuherra apina lähtee päivähoitoon ja minä aloitan työt! Kivaa! :)

Saa talouspuolta vähän hoidettua kuntoon, ja pääsee tosta uhmaikäisestä vähän irti. Silti haikeudella kattelen vaatekirppiksiä, kun ois niiiiiiin ihanaa saada yhtä ja toista, tolle herra apinalle ja sitten sille joskus toivottavasti tulevalle pikkusiskolle. Ja kun oon tällanen isomman kokoluokan tantta, niin sitä huomaa kattelevansa jo omiakin vaatteita sillain "Hmmmm, oisko toi hyvä raskausvaate, miltähän maha näyttäis tuossa!"... Että morjes pöytään, tää kuumeilematon kuumeilu ja kuumeilusta haaveilu lähtee kohta käsistä!

Yumnalla on sitten ollut kissanpäivät, kun anoppi ollut talossa! Ihanaa! Jokos anoppi tietää, että uuttakin sitten pukkais? Mihis tuo nyt sitten osuu... lokakuulleko, laskettu siis?

Margeliini, ihan hyvä, että teit testin, niin saa varmuuden. Tai ainakin todennäköisyyksiä tietoonsa, varmaahan noi testit ei kait koskaan oo, ellei sit oo se positiivinen...

Ja manquen miehen suhtautuminen ehkäisyyn kuulostaa kanssa siltä, että kuka tietää, vaikka sielläkin saattais hommat lipsua huolettomuuteen ja vauva ilmoittaa tulostaan vaikka tän vuoden aikana! :)

Joo, todellakin hyvä, että tein testin, koska menkat alkoi seuraavana päivänä :) Onneksi en lähtenyt siihen oravanpyörään. Millä mielin SannaKoo olet, kun sun pienokainen menee hoitoon? Itse voisin kuvitella, että mulle olis tosi kova paikka. Yritä siinä nyt sitten olla vakuuttava lapselle, että juu tämä päiväkoti on tosi kiva juttu ;) Turha niitä on tietysti tässä vaiheessa miettiä, mutta kyllä muakin ahdistaa miehen työtilanne... Että mitä tuon työsopparin jälkeen? Kyllä siltä jo kyseltiin haluaisko jäädä yliopistolle, mutta ei sitä ilmeisesti kiinnosta tutkijan hommat. Menis mieluummin sinne, missä on nyt tehnyt keikkaa. Siellä aukee koko ajan paikkoja, jotka menee mun mieheltä ohi, kun ei voi lähteä tuolta nykyisestä työpaikastaan ennen kuin valmistuu :( Mukavia hommia, hyväpalkkaisia hommia ja koko ajan ohi :(

Yumna: Kyllä me taas nautitaan ihanasta raskaudettomasta seksistä kunhan nää menkat loppuu. Mä en tykkää punaisia päin ajelemisesta. Ja eilen nautiskelin vähän viiniä, kun sain tytön nukkumaan ;) Mutta kyllähän se kuume tuolla takaraivossa edelleen jyllää! Tsemppiä varhaisultraan sitten kun sen aika on! Toivotaan, että kaikki on hyvin. Kerro meillekin sitten sieltä kuulumisia.

Margeliini, ajatus siitä, että äidin pieni vauva aloittaa nyt tarhauransa.... noh, jos suoraan sanon, niin se ajatus on jäänyt hyvin vahvasti sen innostuksen alle, mitä koen tulevasta työkentästäni! Toisaalta mä pääsen tässä asiassa aika vähällä, kun se on mies, joka pojan kanssa tulee siihen päiväkotimaailmaan ne tutustumispäivät tekemään ja joka aamu sinne viemään, mä saan sitten kunnian olla se hakeva osapuoli. Toki tässä voi käydä niin, että Joonalla alkaa olla hoidossa niiiiiin kivaa, että se menee sinne riemusta kirkuen, ja pois ei suostuiskaan lähtee :D
Mutta enempi ahdistaa se fakta, että 1.3. päivähoidon pitäisi alkaa... meillä ei vaan ole tietoa, että alkaako ja missähän tarhassa, kun en saa ketään täältä meidän varhaiskasvatuksen puolelta kiinni! Joka kerta kun soitan, niin hän on kokouksessa tai poissa... apua! Noh, olen laittanut sähköpostia ja hänen kollegansa vaatinut laittamaan sähköpostia, joten eiköhän jotain ala selvitä. Jos en ens viikon aikana saa tätä kyseistä henkilöä kii, ni rupeen soittelee hänen kollegoilleen ja vaadin vastauksia ja tietoa! (Ja sitten me ei ainakaan saada paikkaa tohon lähitarhaan)

Koskas Margeliini sun mies valmistuu? Että kauanko pitäis vielä jaksaa ootella, että vois sen hyvän vakkaripaikan vastaanottaa?

Oijoi, miehellä ollut  parin viikon loma, ja huomenna palaa töihin. Mukavaa, kun jäänyt itsellekin aikaa tehdä omia juttuja. Hieman vain alkuun ärsytti, kun sai kuunnella aina miehen hoitokeikan jälkeen kuinka raskasta on ollut. "Poika oli ihan mahdoton, se halusi koko ajan tehdä kaikkea kiellettyä, kitisi ja vaati koko ajan huomiota ja ja..." No shit!?
Maltan tuskin odottaa isäkuukautta toukokuussa, mies puhuu tutuille olevansa tuolloin lomalla :D

Yumna: Onko varhaisultra jo varattu? Tai oletko jo ehtinyt käydä? Älä tosiaan katoa täältä, kiva kuulla miten kaikki sujuu :)

SannaKoo: Toivottavasti päivähoitoasiat järjestyy! Mä jo tässä vaiheessa kaipailen välillä niin paljon töihin paluuta. Vähän helpottaa kun saa tässä lastenhoitorumban ohessa opiskella. Joutuu vähän aivojakin käyttämään :)

Alkaa muuten vähän ahdistaa, kun parin viikon päästä tiputaan kodinhoidon tuelle. Mitenköhän sitä pärjää :S Pitää vähän (=älyttömästi) muuttaa elintapoja, ja töitäkin mun pitää jonkun verran alkaa tehdä. Säästötilillä on 2000€ vähemmän kuin mitä alkuun suunnittelin, että tässä vaiheessa olisi :D Kämpän kunnostaminen tyhjensi tiliä kiitettävästi.
Margeliini, sullahan on myös äippä/vanhempainlomat lopuillaan? Mikä fiilis?

Takaisin