Voi hitsi kyllä täällä nyt jo aikalailla syyhyttää... Pitikin mennä ostamaan tuo testi valmiiksi kaappiin polttelemaan!!! Kaikella järjelläni yritän nyt koko ajan ajatella, että ÄLÄ testaa vielä, mutta ei millään meinais malttaa enää. Kaiken lisäksi kuukautisiin voi olla ihan hyvin vielä kolmekin päivää. Yritin käydä takomassa lisää järkeä päähäni jollakin raskaustesti-sivustolla, jossa painotettiin että testin tekeminen kannattaa vasta kuukautisten pois jäätyä. Ja silloinkin voisi olla hyvä odottaa ainakin viikko. No, sitä tuskin nyt pystyn odottamaan jos kuukautisia ei kuulu. Mutta jos kuitenkin vielä ne kolme päivää...
Kaiken lisäksi mulla on ollut ihan hirveetä pissalla ravaamista nyt sen infektion jälkeen. Luulisi ettei enää johdu infektiosta kun antibiootit on jo selvästikin vaikuttaneet. Ja toisaalta, ehkä näillä kyseisillä antibiooteilla on jotain virtsaamistarvetta lisäävää vaikutusta. Mut oon käynyt vessassa pahimpina öinä jo viisi kertaa.
Kaiken lisäksi mulla on ollut ihan hirveetä pissalla ravaamista nyt sen infektion jälkeen. Luulisi ettei enää johdu infektiosta kun antibiootit on jo selvästikin vaikuttaneet. Ja toisaalta, ehkä näillä kyseisillä antibiooteilla on jotain virtsaamistarvetta lisäävää vaikutusta. Mut oon käynyt vessassa pahimpina öinä jo viisi kertaa.
). Ai niin ja mieskin viikonloppuna puheli, että pitäisikö meidän alkaa tekemään uusi vauva, että minäkin taas tarkenisin. Tämä tuli siis siitä, että raskausaikana minulla paleli sen alkuajan, mutta sen jälkeen hormoonit piti huolen ettei tarvinnut palella. Tätä kesti imetysajan loppuun asti, mutta nyt taas tuntuu että mikään vaate ei riitä kun palelee. Mutta siis jotenkin rivien välistä luin, että tämä taisi olla vaan jonkin aasinsilta tälle keskustelulle tai sitten vaan tekosyy vauvantekoon. Taitaa miehelläkin vähän kuumetta olla ilmassa. Meidän hyvä ystäväpariskunta sai vauvan viikko sitten ja olen kyllä huomannut, että tämä on saanut myös miehen hieman kuumeilemaan. hih! :)