Ja tälle kierrolle yk3 aloitan oman piinakierron
Tällä kierrolla olis käytössä läjä lisäravinteita, mm. Gelee royale, nac(jota oon aikaisemmin jo syönyt kuureina silloin ku lapset sairastelee),melatoniini vaihtelevin mensetyksein kun unohtuu illalla ottaa, ubikinoni,seleeni, l-arginiini ja lisäks on sitten perusvitskut, c,d,kelpamax,sinkki, b complex(folaatti täs myös). Menkoista kp 12 asti greippimehua päivittäin ainakin 2dl. Kp 13 punaviini sitten loppukierron.
Kp9 seksiä
Kp 11 ovisplussa testiin eli dpo -1, harrastettiin seksiä mutta ei loppuun asti
Dpo 0 vatsa turvonnut alavatsasta ja kovia tuikkauksia oikealta ja vasemmalta ja välillä koko alavatsa kipeänä, koti inssi aamulla
Dpo1 lieviä tuikkauksia oikealla ja vasemmalla, seksiä illalla ja punaviini
Nyt on kyllä pitkät pitkät päivät edessä
toivotaan parasta
To be continued
Dpo 2 lievä tuikkasu oikealla ja vasemmalla, tummaa suklaata
Dpo 3 kävellessä tuli kunnon sukkapuikko tuikkasu. Toinen rinta arka
Dpo 4 arka rinta
Dpo 5 herään yöllä kun kurkkuun polttaa niin paljon että oksut meinaa tulla. Kauheeta! Tajuan närkästykseksi,ikinä ennen ei ole närästänyt. Haen rennien ja googletan kunnes alkaa helpottaa. Monella ensimmäinen oire olis närästys, olisipa
Aamulla testasin tietenkin negan, ei edes harmita. En mä vaan pysty vaikka yritin pitkittää. Huomenna voin taas yrittää
Illalla taas närästys ja nyt on molemmat rinnanpäät arkana.
Dpo 6 molemmat rinnanpäät aristaa, kirkas vv muuttui illalla seksin aikana valkoiseksi. Lumitöiden jälkeen alavatsaa aristi. Päivän molemmat(joo mikä mua vaivaa
)testit negaa.
Dpo 7 testi nega, rinnanpäät arat vielä
ja hetki tän päivityksen jälkeen tuli muutamia tuikkauksia hävyn kohdalla ”kohdussa”? Oisko pieni tarraamassa kiinni
Dpo 8 medigoon testi, moni sanoo näkevänsä hailuran, toivotaan kovasti
Oireita, tissit arat, yökkäsin töihin tullessa hajulle. Epämäärästä tunnetta alavatsalla. Syönnin jälkeen etoi hetken.
Iltapäivällä medigoon herkkä ja apteekin ultra josta en kuvaa laita kun niin epäselvä. Medigoossa hailura näkyy.
Kohdussa koko päivän tunne, kuin olisi pissihätä ylittynyt reilusti, ja helpotuksen jälkeen se tunne silti jää, joku outo tuntemus.
Dpo9-11 testejä jossa jotain hailua. Alavatsa tuntemuksia, liian todellisia unia. Yökkimistä paristi päivässä. Elohiiri silmässä( voiko olla oire en tiedä) kolmatta päivää. Lievää väsymystä.
Dpo 12 ärtymystä kanssaihmisiin, jonka perään itku
Dpo13–> Kp1
Mä olin niin varma