Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, hauskaa! onnea sinnekin kovasti!!@Nurppu me mennään taas melkein samoilla dpo:lla good luck!!!
Jos minä kun muutkin!
DPO1: Nännikipu
DPO2: Nännikipu
DPO3: Ihan jäätävä nännikipu, auttakaa nyt joku
DPO4: Nännikipu
DPO5: Jäätävä nännikipu jatkuu ja alavatsatuntemuksia.
DPO6: Nännikipu läks! Ja ummetusta. Eka nega testattu, tottakai.
DPO7: Ummetusta, alavatsatuntemuksia, vähän pahoinvointia ja jäätävä turvotus. Illalla piereskelin ku rekkamies (ei mitään rekkamiehiä vastaan, isänikin on sellainen ) ja haisin KUOLEMALLE (siis oikeesti kuolemalle kun mieskin yökkäsi.) Nega testattu, tottakai.
DPO8: Tissikipu palasi kuvioihin. Todella kipeänä rintamus. Alavatsalla pistelyä ja kiristelyä. Alaselkäkipua. Järkyttävän positiivinen fiilis ja testi nega, tietenkin.
DPO9: Lämmöissä pudotusta, vähän migreenifiilis, kaikki v-tuttaa ja pinna todella kireällä. Kaksi finniä ilmestynyt aamulla nenänpäähän Testi nega, öfköös.
Tästä jatkamme.
Tänään dpo15 ja kuukautisten oletettu alkamispäivä. Aamupissasta testissa haamu
selvä haamu! onneaTänään dpo15 ja kuukautisten oletettu alkamispäivä. Aamupissasta testissa haamu
Uskaltaisikohan lähteä tähän mukaan... Ettei lähde liikaa laukalle. kun on jo yk21, niin olen kovin kyyninen näihin oireisiin, mutta nyt on ilmennyt jotain uutta, vuotoa dpo5.
Tallettelut dpo-4, dpo-3, dpo-1 ja dpo0.
Dpo0 kipeät rinnat, mutta lasken vain hormoneista johtuvaksi, en luota että ennustaa raskautumista.
Dpo5 Vessakäynnillä paperiin pari kertaa verta. Ei erikoisia tuntemuksia.
Yleensä menkat alkaa dpo13.
Kiitos, ihana!Mä oon nyt niin liekeissä sun puolesta