Kuukautiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ginessa, ei todellakaan oo säännölliset! Ekat tuli ja toiset, välissä 13 päivää. Nyt odottelen kolmansia, kp 76 tänäänemoticon
Saa nähdä miten käy meidän pikkukakkosen yrittämisen alun, jos kierto ei tästä järkiinny...

Sama juttu,oishan se kiva kun vois kerran kuussa oikeesti yrittää..nyt tuntuu että ihan se ja sama millon harrastelee vaiko harrasteleeko ollenkaan.Ainakaan tikuttaa ei kannata..tulee kalliiksi sellanen jollei mitään tietoa koska alkais...emoticon

Me myös puhuttu pikkukakkosesta, mut mitenkä tässä mitään voi saada kun ei ne kuukautiset ala. Vaikka imetän, mutta en lähellekkään yhtä paljon kuin ennen, luulisi niiden kohta ilmaantuvan, mutta ei minkään moisia merkkejä. Argh!
Tällä hetkellä siis mennään "tulee jos on tullakseen"-asenteella.

Mulla alkoi vihdoin kuukautiset vuoden alusta.. Saa nähdä koska toiset tulee. Toivottavasti säännöllistyis heti kun muuten menee hermot, taitaapi olla turha toivo..emoticon

Nonih,kierto oli sitten onneksi vain 34 päivää että suurinpiirtein kartalla mennään 28 päivän sijasta.
Ovista en bongannut,ylläri kun eihän sitä voinut tietää sen sijaan että olis mennyt laskujen mukaan 28 kierto.
Eli ois ollu jouluaattona kuten piti,
mut on varmaan sen jälkeen sitten ollut.
Olimiten oli ,nyt on näin ;)

Ei onneksi vieläkään kuukautisia. gynellä tässä kävin pari viikkoa sitten ja totesi, että mitää hormoonitoimintaa ei vielä ole havaittavissa emoticon .

Mä en todellakaan odota sitä vaippa ja tamppoonirallia. Mulla ei ole ikinä ollu säännölliset kuukautiset. Eikä ikinä tule olemaankaan. Pillereilläkin kierto heittelee pari päivää. Ja sit ku oma homooni toiminta alkaa toimimaan tukka rasvottuu niin et pitäs pestä se kaks kertaa päiväs ja pizzsa naama palaa  emoticon .

Ei ei kuukautisia!! kiitos, yök!!! vaikka ei tulis enää koskaan nii olisin tyytyväinen.

Mulla tuli kahdet kuukautiset täysin samana päivänä kahden kuukauden ajan, mut nyt ne on myöhässä melkein viikon. En voi olla raskaanakaan uudestaan ku ei olla yhtään mitään tehtykkään. Voiko ne jättää jossain vaiheessa yhden kuukauden väliin vaikka ei oo mitään hormooniehkäisyä käytössäkään? enkä imetä... jos ovat vielä ens kuussa tulematta nii kaippa se pitää käydä itselläki gynellä et missä vika.

Mulla on ollu vain yhet menkat, marraskuun loppupuolella. Ei ole toisia vielä kuulunut, enkä ole raskaana. Imetän kyllä. Eikä koskaan aiemminkaan ole olleet säännölliset ja välit on ollu pitkät, joten no hätä itellä ainakaan! Pysyköön vaan poissa! Tosin välillä tulee sorruttua testin tekoon, vaikka tiedänkin etten ole raskaana. Kalliita noi testit... 

Mulla alkoi sitten reilu viikko sitten, aika tasan 5kk synnytyksestä. Ja huhhei kun olikin runsaammat ja kesti pitempään (7 päivää) kuin koskaan ennen (ennen raskautta kesti aina 4 tai 5 päivää). Inhottavaa, kun olis pitänyt juosta vessassa vaihtamassa sidettä muutaman tunnin välein ja aina ei päässyt kun tyttö vaati huomiota...emoticon  Saisivat kyllä olla tulematta ihan pian toiste! Niin ja siis yhä täysimetyksellä mennään...

Mul ei oo alkanut,vaikka silloin ku vauva oli 3kk luulin että alkoi.
Poika tulee viikonloppuna 6kk.
Saa pysyä mun puolestani poissa.
En vaan teidä miten toi minipilleri episodi(vuosin ku seula)
sekoitti pakkaa....

Mulla alko kuukautiset viikon jälkivuodon loppumisen jälkeen ja kierrot on ollu 25-33 päivää saas nähä mites ny olis menos kp 32 et koska alkaa vai alkaako. enpä oo raskaaksi onnistunu viel tulee vaik vois joten kuten osata laskee oviksen aina on kierto pidentyny edellinen oli 32 viimeks 33 oisko ny 34. Mä kyl vähä epäilen ettei mul aina oo koko ovista en oo ainakaan aina bongannu moista tosin eihän sitä kaikkee huomaa...

Mäkään en ole bongannut ovista nyt viimeksi enkä nytkään ole sitä vielä onnistunut paikallistamaan.
Kierto oli viimeks sen 34 pv.

Jotenkin tuntuu siltä että IHAN SAMA.Antaa olla.
Lopetan tän kierron jälkeen koko tikuttelun ja jos tulen raskaaksi niin sitten tulen tai en.
Epäilen suuresti että tulen imettäessä raskaaksi vaikka siitä niin puhutaan että voipi tulla.

Ärgh.emoticon

minipillerit edelleen käytössä ja ei näy eikä kuulu menkkoja...Kahet kerkesi tulla jälkivuodon loppumisen jälkeen ennen pillereitä ja nyt ei mitään...En oo raskaana, tein testin...Poika nyt siis 6 kk ja viikko...

Koskahan kannattas huolestua menkoista, ei näy, ei kuulu, 5kk synnytyksestä ja imetys loppunut n. viikko sitten enkä sitäkään ennen imettänyt kuin todella harvoin... Eiköhän niiden kohta pitäisi alkaa tulemaan? Testi tehty, en ole raskaana.. Laihduin paljon synnytyksen jälkeen, alle lähtöpainon, jospa ne eivät olisi jääneet kokonaan pois.

Jee jee jee, Niklaksen puolivuotispäivän kunniaks mulla alkoi ekat kunnolliset kuukautiset! Oon nyt niin happy, tosin vauvakuume on kauhea ja vähän aikaa pitäis vielä odottaa, mutta en tiedä maltanko enää :D

Joo on mullakin ilonaiheet.

Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin vähän jo odotan, että menkat alkaisivat jälleen. Tytöllä nyt ikää 8,5 kuukautta.. Tietty voihan se olla, että ne ilmestyvät vasta, kun lopetan imetyksen.

amie, tuo vois muuten pitää paikkaansa noista kivuista. Mullakin todella minimaaliset kivut nyt synnytyksen ja km:n jälkeen kun menkat tulivat, ihmettelin jo missä ne kivut ovat mutta sinäpä sen kerroit. ;D Kiitos! Olivat siis murto-osa ennen raskautta olevista menkkakivuista.

Taitaa ne kuukautiset mullakin vihdoin alkaa. vaikka lopetin imetyksenkin jo yli kk sitten. Tänään on ainakin jotain tullut. Katotaan nyt jatkuuko.

Mulla ei ainakaan ekas jälkeen kuukautiskipujen kovuus muuttunu mihinkään. Ennemminkin se missä se kipu tuntuu niin muuttui. Kuulostaa ehkä hassulta mutta isoja häpyhuulia jomottaa aina niinä pahimpina päivinä. Ja siihen auttaa parhaiten se et istuu niiden päällä XD.

haha Eemi mä niin tiedän tuon kivun :D välillä on ihan pakko mennä istumaan, kun ei voi seistä, kun sattuu niin. Jännä, että mulla oli tällaista samanlaista raskaana jossain puolen välin tienoilla, kun vauva oli epänormaalin alhaalla mun lantion muodon vuoksi. Tai ainakin kuvittelin, että se johtu siitä...

Takaisin