Kuukautiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sme: mun yks kaveri söi minipillereitä eikä välittäny ku kuukautiset jäi tulematta ku niin ne voi tehä. Mut oho huomas olevansa sit raskaana ja jo viikolla 11! Ja hän ku ajatteli et miten sitä on niin väsynyt[:D]. Ja siis ei ollut mielestään unohtanut niitä ottaa. Heillä lapsilla onki ikäeroa sitten vain 1v ja 2kk. Tuli vaan mieleen tuosta kirjoituksesta[;)].
 
Täällä alko menkat viime lauantaina[:@] No, ne kestikin sit sen yhden päivän.
Alotin sit heti nuvaringin käytön, joten pitäis tulla säännöllisesti täst etiäpäin, ainakin toivon niin.
 
Vatsassa koko ajan outoa tunnetta, ihan ku olis alkamassa mut ei sit kuitenkaan. Huomenna yritän ehtiä käymään apteekissa ja ostan oman mielenterveyden takia myös raskaustestin..[;)]
 
Voi paska... Sieltähän ne sitten tuli, olisi voineet vielä vähän aikaa olla poissa.. :*(

Toisaalta tää kyllä sitten selittää miksi olen ollut ihan halvatun kärttyinen ja herkkänahkainen pari päivää! En olekkaan muuttumassa hirviöksi! :D
 
Varmaan alkaa tuossa parin viikon päästä,
bongasin nimittäin eilen oviksen!!emoticon
Niitä menkkoja sitten odotellessa,plaahemoticon
 
ginessa, peitot heilumaan vaan äkkiä!! Jospa ei tulis täti kylään.. Plussatuulia kovasti!! *puuuuuuuh*

 
J.J. kirjoitti:
Voi paska... Sieltähän ne sitten tuli, olisi voineet vielä vähän aikaa olla poissa.. :*(

Toisaalta tää kyllä sitten selittää miksi olen ollut ihan halvatun kärttyinen ja herkkänahkainen pari päivää! En olekkaan muuttumassa hirviöksi! :D
Samat meiningit täällä!! Mies sano kun ilmotin menkkojen alkaneen että sehän selittääkin monta asiaa.. Oon kuulema ollu kans tosi äree parin päivän ajan
 

Ei oo onneksi alkanut enkä niitä kaipaakaan vielä pitkään aikaan!

Muoks. Jouluaattona alkoi menkat! Kahtellaan miten menee.

 
Kahtotaan alkaisko jouluviikolla?emoticon Sen verran oli tuossa keskiviikkona alamaha kipee ja silloin illemmalla oikein poltteli vasemmalta. Saattoi olla ovulaatio. Kakaroita tuosta ei tule ku viimeks sitä enne melkein viikko sexistä. Ja mehän ei olla enää lisääntymäs muutenkaan.

Saattaapi tuo toki olla jotain muutakin mahan polttelua, tiedä häntä mut kuukautiset selittäis kipuilun. Sitä kesti vain sen illan.
 
Jotakin tuolta on tänää tullu. emoticon Ei kyllä juurikaan mitään tuntemuksia ole. Ja hyvin vähäistä vieläkin.Yleensä kuitenki edes vähän masua juilii kun kuukautiset alkaa. Katotaan nyt ovatko sitten kunnolliset. Jos on nii muutamaa päivää vajaa 5kk meni synnytyksestä.

Ärsyttää vaan ku mä en nyt just viittis alkaa sitä kierukkaaki hommaamaan. Täs on nii paljo muutaki tekemistä. Mut kaippa tuo pitäs vaikka enkai mä nyt raskaaks tulis kuitenkaa ilman apuhormoneja. Noi on vaan niin monilla ollu ne viimeset sanat.....
 
Nauraisikohan ne tk:ssa perseensä irti jos menisin valittamaan näistä vuodoista kun syön vasta neljättä liuskaa minipillereitä? Jos minäkin kinuaisin sitä hormonikierukkaa vuotohäiriöihin vedoten. Tässä nyt vuoti reilun viikon, oli neljä päivää väliä ja taas vuoti. Nyt ONNEKSI vähän kuivempaa. Saman verran menee kuukaudessa rahaa rätteihin kuin pillereihin, arrrgh. Tai sitten voisi suorilta painua samalle yksityiselle jolla mutsikin käy.

Hehe, kohta se Eemi on taas maha pystyssä emoticon Yleensä kaikki tapahtuu aina just silloin kun ei pitäisi.
 
Ei ei ei ei Emilia. Eemi ei kyllä aio olla maha pystyssä ja toisekseen

                            siältä mitää tuu!!!! 

Tiäsit oliko se vuoto vaan jotain kuivien limakalvojen vuotoa vai mitä? Mut sitä tuli vaan kerran.

Tottahan sä voit Emilia mennä lekuriin ku ne ei ton paremmin tehoo ja jatkuvasti vuotaa.
 
Ensimmäiset menkat tuli 16.11 ja kesti neljä päivää, seuraavat alkoi 16.12 ja kesti kans neljä päivää. Toisella kerralla ei aluksi ollut mitään tuntemuksia, mut sitte alko mahaan sattuu nii paljo et piti ottaa muutamana päivänä särkylääkettä.
 
Ei juma, juuri kun ehdin kehua että on vähän kuivempaa niin eiköhän saamari soikoon alkanut illalla vuotaa!! :(( Tämä nyt varmaan kuuluisi tuonne ehkäisy-puolelle, mutta lueskelin siitä hormonikierukasta että sekin voi aiheuttaa tiputteluvuotoja pitkäänkin, keltarauhashormonia siinäkin on.. Mutta sopisi kuitenkin pitempikestoisena menetelmänä meille kun pikkukakkonen ei ole vielä tilauksessa. Öööö kun kuparikierukasta sanotaan, että se laitetaan yleensä synnyttäneille naisille.. (Tyhmääkin tyhmempi kysymys :D) Siis tarkoittaako se tosiaan vain synnyttäneitä, vai myös raskaana olleita? Kun enhän minä synnyttänyt normaalisti, poika vaan revittiin mahasta irti.

Eemi, kunhan vain kiusasin emoticon
 
Eipä oo näkyneet täällä... vaikka vatsaa on juilinut jo kuukauden päivät siihen malliin. Ja lääkäri sanoi jälkitarkastuksessa ikuisuus sitten (sillon joskus 8-9 viikkoa synnytyksen jälkeen) että limakalvot on niin hyvässä kunnossa ja sen näköiset, että kohta vois alkaa odottelemaan vuotoa. Jepjep. No, enpä mä niitä niin kaipaakaan. Valkovuoto on ollut tosi runsasta jälkivuodon loputtua, mutta nyt sitä ei ole ollut nimeksikään ainakaan viikkoon. Mieli oli jotenkin tosi herkillä pari viikkoa takaperin, ihan kaikki liikutti ja itketti (varsinkin se pamperisin mainos jossa on niitä vastasyntyneitä vauvoja...), nyt on sentään mieli taas tasoittunut. :) Tiedä sitten, pitäiskö tässä jotain testejä ruveta varmuudeksi tekemään, ettei vaan vahinkoa olis päässyt käymään... ;) Vaikka ei me vielä kyllä toista haluttais, se olisi ISO shokki!
 
Mulla on ollut nyt siis kuukautiset ja toisten ois pitänyt alkaa..
ei en ole raskaana.
Onko teillä heti tullut säännöllisesti ekojen jälkeen menkat?
 
Mulla vuotaa just tällä hetkellä. Eka kierto oli 32 päivää. Samaa jännään et mihin kierto asettuu, vai asettuuko sit ollenkaan. Ennen raskautta kierto oli useimmiten 28, mut saatto välillä heitellä 28-32 päivää.
 
Takaisin
Top