Kuukautiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
 
Mulla alkoi menkat lauantaina[&:][X(][>:][:'(][:o]
Mä en voi käsittää!!!!!Koskaan ennen ei oo näin ajoissa alkanut ja jälkivuotokin loppu vasta muutama viikko sitten.....
 
Mä niin toivoin että ne olis pysyneet poissa kevääseen,mä inhoon menkkoja,inhoon!
 
Jos en aina vaan vauvakuumeilis multa sais kyllä vaikka kohdun viedä,niin inhoon näitä vuotoja,vuodan kuin seula ja kuljen melkeen vaippa housuissa[X(]Yök!
 
Anteeksi purkaus[&o]
 
mulla alko kans lauantaina joku vuoto..en ihan vielä pistäs niitä menkoiks kun on ihan erilaista eikä koske mahaan niin kun yleensä menkkojen aikaan kolottaa...

oon miettiny et voiko tää vuoto johtua noista minipillereistä ku oon niitä nyt syöny toista viikkoa ja muistaakseni toisella foorumilla joku sanoi minipillereiden aiheuttavan vuotoa...
 
Ainakin minulla vuotaa jatkuvasti vissiin minipillereiden takia [:'(] Ehkä noin viikon on vuotamatta kerrallaan, välissä tulee pienempiä vuotoja sen verran ettei sidettä tarvitse, paperiin vaan jää pyyhkiessä. Nyt taas vuotaa ihan hölönään :/ En osaa sanoa mikä on menkkavuotoa ja mikä ei kun ei koske ollenkaan. On tämä naisena olo kyllä ihan perseestä välillä.. MUTTA saattaa olla että menkkavuodot loppuu kokonaan tai niukkenee ihan olemattomiin kunhan on minipillereitä aikansa syönyt. Sitäpä odotellessa [;)]
 
Minipillereistä voi tulla semmosia epäsäännöllisiä vuotoja...

Hmm.. tulee sellainen olo että mä olen ainut joka lukee pakkaus selosteet tässä maailmassa. Noh ei sen väliä se on paha tapa lukea joka lääkkeestä ennen ku suuhuni pistän.. Joskus jääny joku jopa syömättä sivuvaikutus listan takia.. [:D]
 
Mulla ei oo menkat alkanu vielä ollenkaan vaikka en ees imetä. Tuntuu et kaikilla muilla on jo alkanut :D Synnytyksestä on jo seitsemän viikkoa ja jälkivuoto kesti kolme viikkoa. Kuitenki pitää pitää sidettä housuissa ku alapään lihakset ei oo vielä kunnossa :D
 
VOI VITUN PERKELEEN SAATANAT!!!
nyt nää paskat sitten alkoi, ei helvetti mä inhoon näitä. olisimpa jo vaikka 60 niin ei tarvis näitä ällö päiviä pitää. yäk. kiitos ja anteeks.
 
Grenie: imetän, eikä ole alkanut vielä [:)] Toivottavasti pysyvät kauan poissa! Jälkivuoto oli sen verran rasittavaa!
 
Mä en ole koskaan pystyny syömään minipillereitä just sen takia et vuodan sit koko ajan.

Ei kuukautisia täällä. (Kop kop)
 
Ei oo täälläkään kuulunu eikä näkyny. Eikä haittaa. [:D]
Että et oo Grenie ainut todellakaan! [:D]
 
Ei vielä täälläkään, onneks!!! Ei oo ikävä millään tavalla... Mahassa kyllä juilii välillä menkkamaisesti ja naama selvästi kukkii samoihin aikoihin, saas nähdä millon näihin oireisiin liittyy sit vuoto kaveriks[&:]. Se hyvä puoli kuukautisten alkamisessa kyllä olis, et sillon tietää et vois pojalle pikkusiskoa tai -veljeä alkaa kuulostelemaan[;)]
 
Niinpä, ois tosi kiva kun menkat alkais niin tietäis millon ois mahdolliset tärppipäivät...!![;)]
Tää on mun enkka,mulla on kolmasti tullu menkat jälkivuodon jälkeen noin kuukausi niiden loppumisesta... mut nyt ei tunnu missään.![:-]
Ja en oo raskaana,testattu on![;)]
 
tämä mamma vuotaa...[:'(] ajattelinkin jo kun monta päivää mahaa ja selkää juilinu siihen malliin...
 
mulla väheni maidon tulo samantien ku menkat alko, liekkö sit hormonit vaikuttaa sen verran!! nyt pitää jo korviketta antaa joka syönnin päätteeks. 
 
Tosi aikaiseen tuntuu meillä elokuisilla nää riesat alkavan nyt[:@][:@][:@]
Mä kyllä inhoon menkkoja enemmän kuin mitään[&o]
 
Alkoihan ne sitte mullakin [&:] Ei vielä vuoda kovin paljoa, mut kuitenkin. Ei oo edes mitään kipuja ollut et olis osannut päätellä. Toivottavasti ei kestä kovin kauan.
 
Miehen mukaan mun henki haisee "erilaiselta" menkkojen aikaan [8|] ja nyt haisee samalla lailla [8|] On välillä juilinu mahaa, saas nähdä onko menkat alkamassa[:@]. Raskaana en ole, testattu on [:D]
 
täällä on alkamassa.. Inhaa... Ainoa positiivinen puoli on että sitten kun aika koittaa niin voi alkaa laskemaan raskautumispäiviä...
 
nyt on kax viikkoa myöhässä...Syön minipillereitä joten ne vissiin aiheuttaa tän...kahet menkat kerkesi tulla...
 
Takaisin
Top