Kuukautiset synnytyksen jälkeen...

Täällä syödään pillereitä. Sain jälkitarkastuksessa, kun ilmoitin haluavani hormoonikierukan (mul on ollu monet vuodet tämä ehkäisy käytössä ja sopii mulle hyvin). Kierukka voidaan asentaa kuulemma 1/2 vuoden päästä synnytyksestä. Mulla ei ole kuukautisia kuulunut, vaikka imetys on vähenemään päin.

Oon huomannu ainakin itsellä, että noi pillerit vaikuttaa just halupuolelle. Seksi on jees, mutta ei tule itselle mieleenkään sitä ehdottaa [&o]. Kumit ei meillä toimi, omataan molemmat sen verran huono itsekuri niiden käytössä [:D]. Lääkärikin totesi reseptiä kirjoittaessa, että raskaus altistaa raskaudelle [;)], joten kai tää on vaan kärsittävä näitten pilsujen kanssa.

Mulla ei onneksi ole tullut lainkaan tiputtelua minipillereistä huolimatta [:)] Ei sitä sitten kait kuitenkaan kaikille tule, kuten pelkäsin.

ALKUPERÄINEN: Babaytoy

Anteeksi,kun kysyn mutta mitä tarkoitat tuolla että jos syöt pillereitä niin ei ole seksiä ollenkaan?
Etkö itse tahdo vai mies ei suostu?

hehehehe, villi ajatus, että mies ei suostuisi harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka syö pillereitä...[:D]

Ei vaan siis minulla menee kroppa pillereistä täydelliseen turtuneisuuden tilaan. Mikään ei oikein tunnu miltään. Ei siis pahalta eikä hyvältä. Ei ole varsinaisesti kysymys siitä, ettei silloin olisi seksiä ollenkaan vaan siitä, että minusta katoa aloitteellisuus ja kiinnostus.

Ja olen kokeillut alle parikymppisestä lähtien varmaan 7 eri merkkiä, syönyt jokaista vähintään sen 4-6kk, pitänyt välissä taukoa jne. Oon kokeillut minipillereitä, vaahtoja ja herra ties mitä. Osasta pillereitä räjähti naama täyteen finnejä vielä tuon haluttomuuden lsäksi, joten ei hormoneja enää minulle. Omat riittää.

ALKUPERÄINEN: starletti

En ole yhtäkään sellaista miestä tavannut, joka olisi ehdottomasti halunnut käyttää kortsua [&:] että naiset kärsiköön taas.

Minun mieheni on sellainen.[:D] Hän ei niin ikään halua, että syön enää pillereitä ja sen viimeisimmän pillerikokeilun jälkeen on pitänyt tarkasti huolen siitä, että meille ei tullut lapsia aikaisemmin.

Hän sanoi muuten joskus (viitaten aikaan ennen seurusteluamme), että kortsun käyttäminen on paras keino olla tulematta isäksi, jos ei halua.

Sama juttu, en saa mennä enää lähellekään pillereitä. Sellanen hirmu olin et mies käyttää kortsua erittäin mielellään [:D][:D]

Mie syön pillereitä mutta halut on kohdallaan,mutta voiko olla pillerikohtaista tuo haluttomuus? [8|]

Mä söin niitä Yasmineita kans eli taitaa olla ihan vaan tyypistä kiinni. Joillekin sopii, toisille ei...

Mä syön Jasminia ja halut ihan normaalit.. Se on tod.näk. ihmisestä kiinni eikä niinkään pillereistä..

Mistäköhän se sit johtuu et en syö pillereitä mutta silti ei oo haluja [8|]

mulla oli loppuraskaudessa hirveesti haluja, mutta nyt ei mitenkään erikoisemmin. ja en syö pillereitä.

meillä on jotenkin aina käytetty kortsua ihan muistakin syistä. naurettiin ukon kanssa viime vuoden keväänä kun aloitettiin yrittämään lasta että mitenköhän onnistuu hommat ilman kortsua, mutta nähtävästi onnistui [;)]

Tirri tuon kun joku osaisi kertoa... on olleet kadoksissa jo aikalailla kauan täälläkin. En usko, että se johtuu itselläkään pillereistä kun vuosia söin pillereitä ja vasta ihan 2-3 viimeisintä vuotta on olleet halut melko lailla hakusessa [8|]

Ei ole täälläkään oikein haluja, mutta ei ollu kyllä ennen pilsujakaan :/. Loppuraskauessa senki eestä :D. Non net hormoonit...

ALKUPERÄINEN: starletti

En ole yhtäkään sellaista miestä tavannut, joka olisi ehdottomasti halunnut käyttää kortsua [&:] että naiset kärsiköön taas.

Hih, et ole tosiaan mun miestä tavannut... [:)]
Tarkoitan siis että mun mies mieluummin käyttää kumia kuin että mä syön pillereitä.

Niin ja menkoista ei tietoakaan... JEEEESSSS!!!

Täällä kans loppuraskaudessa halut oli katossa.. nyt sit ei oikein mieleenkään ehdottaa. Toki jos mies tekee aloitteen, onhan se mukavaa. Mut itselle ei tulis mieleenkään ehdotella mitään. Hyvin harvoin, siis HYVIN HARVOIN, tulee semmoinen pieni kipinä, että mitäs jos. Mut yhtä nopeeta se kyllä katoo ku on tullutki [8|]

Mulla ollu synnytyksen jälkeen kerran kuukaudessa pari päivää kun ois voinu vaika kokoajan [:D][:D] Kaipa ollu se ovulaatio aika kun tosiaan aikalailla puolivälissä kiertoa. Nyt on vähän tosin jo tasottunut mut naureskelin et jos ois heti halunnu toista lasta niin ei ois mitään ovistikkuja sun muita tarvittu [:D]

Mulla oli kovat halut synnytyksen jälkeen ja siitä ruvennu pikkuhiljaa tippumaan,mutta pysyy semmosessa ihan normaalissa. Ukkoo haluttaa kokoajan [:-][:D] Välillä ei oikee jaksa..

Kun Yasminet tulivat markkinoille joskus 2000-luvun alkupuolella, kokeilin niitä silloin, koska mainostettiin, ettei ole sivuvaikutuksia. Mulla kuitenkin räjähti naama niin karmean näköiseksi, että olisi itsestään jo toiminut ehkäisykeinona. Ja musta tuli muutenkin ihan mielialavaihteluhirviö. Suustuspäissäni sitten sahasin exäni kitarankielet leipäveitsellä poikki ja muuta vastaavaa... [:@] Ei ollut kyllä mitään kontrollia missään!

Imetyshormonit on kai sellaiset, jotka vievät seksihaluja pois. Ehkäpä se täysimetys siksi onkin niin hyvä ehkäisykeino...

Sanotaan, että seksihalut kestää 2 vuotta tai 200 kertaa. Että jos suhteen kahden ekan vuoden aikana pistät jokaisesta seksikerrasta kaksi hernettä purkkiin, ja sen jälkeen otat jokaisen kerran jälkeen yhden herneen pois, herneet purkissa ei lopu ikinä.

Mutta laimeneehan se. Eilisiltana saunan jälkeen maattiin sängyssä ja mietittiin, että tekisikö mieli ja todettiin, että joo kyllä , mutta kyllä tässä nukuttaisikin. Ja sitten käytiin nukkumaan.

Takaisin