Kuukautiset synnytyksen jälkeen...

Täällä jatkuu menkat kolmatta viikkoa jo.. [8|]

Välillä ei tuu mitään ja luulen,että ne on loppu ja sit hölähtää. mm.

Rauha: Samoja oisin toivonu...kuhan ei nytten niitä hampaita ees pukkais vähään aikaan, ko menkat kerta alko. Yöks.

Täällä nyt sit alko tiputtelu. Ei olis tarttenu kyllä vielä, mut minkäs teet. Tosin ennen raskautta verraten, nyt ei ollu minkäänlaisia oireita (kipuja,pahaa oloo,mielialan vaihteluita tms.) ja tosiaan tulee vähä silleen tiputellen, ei mitenkään normaalisti. Miten teillä muilla on noin määrällisesti vuodot muuttuneet? 

Ei muutosta...ehkä ekat oli vähän normaalia reilummat mut palautunu takas entiseen, kipuineen kaikkineen. [:'(]

Mulla ei ole tullut toisia kuukautisia vielä ja toista pilleriläpyskää vedellään..on ehkä hieman sekasin toi kierto nyt [:D]

mulla oli ne yhdet, mutta sen jälkeen ei oo kuulunu vaikka minipilleritkin lopetin ennen eka läpyskän loppua. mulla oli joka iltanen pahoinvointi noista minipillereistä niin odotan että lopetan imetyksen niin käy hakemassa e-pillereitä sitten.

Mulla ekat oli runsaammat mut toiset jo normaalit.. Kipuja ei oo ollu kummallakaan kerralla eikä migreeniä oo ilmaantunu mikä oli aina melkee ku alko menkat. Nyt ainoa muutos oli et pillerilaatan jälkee menkat alko päivää aikasemmin ku ennen..

Inxu Mulla tulee pahoinvointia näistä normeista pilsuista,mutta niinhän niiden oireisiin kuuluu ja kun en ollut moeen vuoteen syönyt niitä,niii en ihmettele,että tulee pahaa oloo ja menkat huittelee jossaa tuolla muualla,mutta ei minussa [:D] No ne sieltä ajallaan..

Tasan vuoden olivat menkat poissa :) Ekalla kierrolla vuoto kesti puoli päivää, toisella normaalit 4 päivää ja määrä ehkä reilumpi mitä aikaisemmin ovat olleet.. 

Aloitin heti jälkitarkastuksen jälkeen syömään minipillereitä. Eka levyä ehdin syödä 2 viikkoa, kun alkoi menkat. Ne oli normaalia niukemmat, mutta kestivät sen normi 5 päivää. Toisen levyn aikana ei tullutkaan sit menkkoja ollenkaan.. saas nähdä tuleeko tän kolmannenkaan, kun puolessa välissä mennään eikä kyllä oo mitään sellaisia tuntemuksia, et alkais..

Mulla tuli viikko minipillereiden aloituksen jälkeen menkat. Sen jälkeen ei ole näkynyt ja ekan paketin vika levy on jo puolessa välissä [8|]
Viikko pari sitten tuli kyllä muutaman päivän vaaleanrusehtavaa valkovuotoa mutta siihenpä se sitten jäikin. Olikohan ne nyt sitten olevinaan menkat?? [:D]

Täälläkin vielä nautitaan menkattomuudesta [:D] En suostunut mitään pillereitä tai muuta valmisteita ottamaan, vaikka niitä tarjottiin. Meillä niin harvoin sekstaillaan että halvemmaksi tulee kortsuja käyttää [;)]

Mä kuvittelin mun menkkojen alkaneen silloin pari kuukautta synnytyksestä, mutta oon alkanut epäillä josko se olis kuitenkin ollut vielä jotain jälkivuotoa. Seuraavia ei nimittäin ole vielä kuulunut [8|] eli joko mun kierto on ihan mitä sattuu tai sit menkat ei ookaan vielä alkaneet. Meillä sama juttu kun EevaLiisalla, kumilla mennään enkä mitään pillereitä ole syönyt. Saas nähdä kauanko pysyy menkat vielä poissa [:D]

Meillä kanssa kumit käytössä ihan kuin ennenkin. En suostu pillerin pilleriä suustani alas enää laittamaan. Kun ei sovi, niin ei sovi. Jos syön pillereitä, meillä ei ole seksiä ollenkaan. [:@]

Ja ei ole menkoista tietoa täälläkään. maitoakaan ei tule enää kuin huvin vuoksi...

ALKUPERÄINEN: Quara

Meillä kanssa kumit käytössä ihan kuin ennenkin. En suostu pillerin pilleriä suustani alas enää laittamaan. Kun ei sovi, niin ei sovi. Jos syön pillereitä, meillä ei ole seksiä ollenkaan. [:@]

Ja ei ole menkoista tietoa täälläkään. maitoakaan ei tule enää kuin huvin vuoksi...

Anteeksi,kun kysyn mutta mitä tarkoitat tuolla että jos syöt pillereitä niin ei ole seksiä ollenkaan?
Etkö itse tahdo vai mies ei suostu?

En ole yhtäkään sellaista miestä tavannut, joka olisi ehdottomasti halunnut käyttää kortsua [&:] että naiset kärsiköön taas.

Babaytoy, monelta häviää halut pillereiden kans. Mulla ainakin ja siihen päälle mielialavaihtelut niin oli siin miehellä kestämistä. En suostu minäkään niihin enää koskemaan.

Minähän sain sillon jälkitarkastuksessa ne minipillerit. Noh, vitkuttelin niiden kans, ja sanoin miehelle että niitä en alota, ennenku menkat alkaa (ettei menkat alkais niiden aloittamisen takia). No nyt ku ne menkat on alkanu, nii en oo vieläkään alottanu napsimaan noita nappeja..ihan vaan sen takia, koska mulla on semmonen fiilis, että sitä tiputteluvuotoo sit tulee koko ajan.. ja että käy mielialaan. Mutta toisaalta, eihän sitä voi tietää, ennenku kokeilee. Mut mitenkähä sekasi elimistö menee, jos alottaa, ja kohta sit taas lopettaa? [8|]
Meillä mies on kovasti tota kumia vastaan, onhan se oma hommasa sen kans touhuta.. mut pakko mikä pakko.

Takaisin