Kummit

Yomanda

Luottohahmo langoilla
Heinäkuunmammat 2015
Kun nyt on nimikysely niin vois laittaa kummigallupinki.. Montako kummia valitsette? Meillä mies järkytty kun sanoin että tulee vain kaksi, hän haluis useemman, joka itsestäni on turhaa. Mieluummin ihmiset, jotka oikeasti merkitsee, kuin liuta ihmisii vaan koska ei osaa päättää..
 
Meillä on kummiongelma :/ Pitäisi olla neljä, kun isommillakin on, mutta ei ole edes yhtä ketä pyytää! Sisarukset ja parhaat kaverit on käytetty. Onneksi on vielä aikaa miettiä ja väkisin lähentyä ei-niin-läheisten-kavereiden kanssa :grin
 
Meillä valinnanvaraa riittää. Luulen, että tullaan päätymään kolmeen kummiin kuten isommallakin.
 
Sekin miulla on vähän taka-ajatuksena vaan kahdella että sitten ei tarvii tosiaan myöhemmin miettii et ketä muita valitsis jos tulee lisää lapsia, kun niitä niin läheisiä ei kumminkaan ole monia.
 
Mulla on ainaki yks tiedossa. En aijo kastaa kirkkoon mutta valitsen epäviralliset kummit :)
 
meille tulee molempien sisarukset yksinnään tai puolisoineen... ja yksi ystävä tai pariskuntaystävät:) kummit päätetään sitten ku on vauva syntyä .. ketkä tuntuu siltä että ois läheisiä:) ei lopu heti kummiehdokkaat:) paljon läheisiä
 
En vielä osaa sanoa, tuleeko kummeja. Kirkkoon ei kuuluta kumpikaan joten kastetta ja kristillisiä kummeja ei tarvitse miettiä, mutta miehen suvussa on ollut tapana nimetä epävirallisia kummeja. Minä vähän vierastan ajatusta, kyllä ne läheiset ihmiset voi olla lapsenkin elämässä läheisiä ilman, että heitä siihen tarvitsee erikseen "nimetä". Mutta katsotaan nyt...
 
Oon jo ajat sitten miettinyt ketkä itse haluaisin mut saa nähdä kenet sit valitaan :) mut 2-4 mitä luultavimmin :)
 
Meillä on esikoisella kolme kummia ja niin tulee olemaan seuraavallakin lapsella. Tiedossa on jo kummitkin, mutta yhdeltä emme ole vielä kysyneet, koska emme halua paljastaa vielä hänelle raskautta.
 
Meillä esikoisella on haltijakummeja, tykkäsin ajatuksesta kun suunniteltiin nimijuhlaa :) Itse haluan haltijakummeiksi läheisiä ystäviä, en niinkään sukulaisia. Täti on aina täti, mutta paras ystäväni on haltijakummitäti :)
 
Oltiin eilen istumassa iltaa ystäväpariskunnan luona ja mies sitten päissään ihan multa kyselemättä töräytti että halutaan teät kummeiksi (vaikka ei kuuluta kirkkoon eikä kasteta lasta, halutaan silti kummit). Hivenen aikaista ehkä, mutta olin kyllä itekki miettiny heitä kummeiksi, onneksi :D
 
Mekin pyydetään luultavasti neljä, vaikka miehen mielestä riittäisi kaksi. Jostain syystä meidän suvussa on aina valittu neljä kummia( kaksi pariskuntaa),kun taas mies on tottunut kahteen kummiin.
 
Meillä taitaa tulla lapselle 2 tai 3 kummia, saa nyt nähä. Kummankin veljet todennäkösesti ja jos siis tulee 3 kummia, niin luultavimmin meidän yhteinen läheinen kaveri. Miehen veli eilen arvas että ootan vauvaa, koska ei tätä mahaa enää peitellä D: mun oma veli ei vielä tiedä raskaudestanikaan.
 
Pikkusisko ainaki. isosiskost en tie.. Parasta kamua mietin kans,mut ei koskaa tie onko yhteyksissä10v pääst ni en taida sit.. Kattoo miten miehen suku haluaa osallistua tähä sit.:) yllätyksenä kysyn siskolta sit joskus.nimikin esille kaikille ristiäisissä vast ja ei haluta tietää kumpi tulee:)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top