Pilkki24 Foorumin legenda 4 huhti 2025 #141 Mies (hän on siis enemmän kotona ja minä enemmän töissä niin siksi iso osa näistä kotijutuista on hänen hommiaan) Kuka teillä useammin haravoi?
Mies (hän on siis enemmän kotona ja minä enemmän töissä niin siksi iso osa näistä kotijutuista on hänen hommiaan) Kuka teillä useammin haravoi?
VäriSointu Supliikin supersankari 4 huhti 2025 #142 Ehkä minä. Kuka teillä useammin kommentoi uutisia?
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 4 huhti 2025 #143 Mies Kuka teillä useammin kokeilee uusia ruokareseptejä?
VäriSointu Supliikin supersankari 4 huhti 2025 #144 Minä ehdottomasti. Mies on ruokasäveltäjä silloin harvoin kun kokkaa. Kuka teillä useammin haaveilee moottoripyörästä?
Minä ehdottomasti. Mies on ruokasäveltäjä silloin harvoin kun kokkaa. Kuka teillä useammin haaveilee moottoripyörästä?
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 5 huhti 2025 #145 Minä Kuka teillä useammin haaveilee ulkomaan matkoista?
Kaaho Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 5 huhti 2025 #147 Puoliso Kuka teillä kuluttaa eniten rahaa?
Pilkki24 Foorumin legenda 5 huhti 2025 #148 Minä. Käyn enemmän töissä niin maksan enemmän laskujakin. Kuka teillä useammin syö sipsejä?
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 5 huhti 2025 #149 Mies Kuka teillä useammin kiroilee?
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 5 huhti 2025 #151 Mies Kuka teillä useammin nukuttaa lapsen?
VäriSointu Supliikin supersankari 5 huhti 2025 #152 Minä. Enää ei tarvitse ketään varsinaisesti nukuttaa, mutta kun piti, niin minä hoidin sen. Nykyään nukkumaan vienti jakaantuu tasaisemmin. Kuka teillä useammin on tietoinen kuun kierron vaiheesta?
Minä. Enää ei tarvitse ketään varsinaisesti nukuttaa, mutta kun piti, niin minä hoidin sen. Nykyään nukkumaan vienti jakaantuu tasaisemmin. Kuka teillä useammin on tietoinen kuun kierron vaiheesta?
Pilkki24 Foorumin legenda 5 huhti 2025 #153 Minä. Tulee katseltua kuuta melkein joka ilta/yö ainakin jonkun verran. Kuka teillä useammin maalaa?
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 6 huhti 2025 #154 Minä Kuka teillä useammin pesee kahvinkeittimen?
Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 6 huhti 2025 #156 Minä Kuka teillä useammin keittää puuroa?
Pilkki24 Foorumin legenda 6 huhti 2025 #157 Mies Kuka teillä useammin opettaa lapsille uusia taitoja?
Kaaho Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 6 huhti 2025 #158 Mies ainakin enempi semmosia motorisia ja fyysisiä taitoja. Minä "psykologisempia" taitoja kuten tunteiden hallintaa ja tavaroiden jakamista. Kuka teillä narisee useammin tekemättömistä kotitöistä?
Mies ainakin enempi semmosia motorisia ja fyysisiä taitoja. Minä "psykologisempia" taitoja kuten tunteiden hallintaa ja tavaroiden jakamista. Kuka teillä narisee useammin tekemättömistä kotitöistä?
VäriSointu Supliikin supersankari 6 huhti 2025 #160 Minä.. Kuka teillä useammin haluaa lähteä huvikseen ajelulle?