Pilkki24 Supliikin supersankari Perjantaina klo: 11:01 #141 Mies (hän on siis enemmän kotona ja minä enemmän töissä niin siksi iso osa näistä kotijutuista on hänen hommiaan) Kuka teillä useammin haravoi?
Mies (hän on siis enemmän kotona ja minä enemmän töissä niin siksi iso osa näistä kotijutuista on hänen hommiaan) Kuka teillä useammin haravoi?
VäriSointu Seurustelun sensei Perjantaina klo: 14:31 #142 Ehkä minä. Kuka teillä useammin kommentoi uutisia?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Perjantaina klo: 17:29 #143 Mies Kuka teillä useammin kokeilee uusia ruokareseptejä?
VäriSointu Seurustelun sensei Perjantaina klo: 18:45 #144 Minä ehdottomasti. Mies on ruokasäveltäjä silloin harvoin kun kokkaa. Kuka teillä useammin haaveilee moottoripyörästä?
Minä ehdottomasti. Mies on ruokasäveltäjä silloin harvoin kun kokkaa. Kuka teillä useammin haaveilee moottoripyörästä?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Lauantaina klo: 08:23 #145 Minä Kuka teillä useammin haaveilee ulkomaan matkoista?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 11:14 #146 Minä Kuka teillä useammin haaveilee ulkomaille muutosta?
Kaaho Varmaotteinen viestittelijä Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 Lauantaina klo: 12:25 #147 Puoliso Kuka teillä kuluttaa eniten rahaa?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 17:02 #148 Minä. Käyn enemmän töissä niin maksan enemmän laskujakin. Kuka teillä useammin syö sipsejä?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Lauantaina klo: 17:29 #149 Mies Kuka teillä useammin kiroilee?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 20:21 #150 Minä Kuka teillä useammin viettää aikaa yksin?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Lauantaina klo: 21:14 #151 Mies Kuka teillä useammin nukuttaa lapsen?
VäriSointu Seurustelun sensei Lauantaina klo: 22:09 #152 Minä. Enää ei tarvitse ketään varsinaisesti nukuttaa, mutta kun piti, niin minä hoidin sen. Nykyään nukkumaan vienti jakaantuu tasaisemmin. Kuka teillä useammin on tietoinen kuun kierron vaiheesta?
Minä. Enää ei tarvitse ketään varsinaisesti nukuttaa, mutta kun piti, niin minä hoidin sen. Nykyään nukkumaan vienti jakaantuu tasaisemmin. Kuka teillä useammin on tietoinen kuun kierron vaiheesta?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 22:57 #153 Minä. Tulee katseltua kuuta melkein joka ilta/yö ainakin jonkun verran. Kuka teillä useammin maalaa?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Sunnuntaina klo: 06:01 #154 Minä Kuka teillä useammin pesee kahvinkeittimen?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Sunnuntaina klo: 07:55 #156 Minä Kuka teillä useammin keittää puuroa?
Pilkki24 Supliikin supersankari Sunnuntaina klo: 09:31 #157 Mies Kuka teillä useammin opettaa lapsille uusia taitoja?
Kaaho Varmaotteinen viestittelijä Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 Sunnuntaina klo: 20:12 #158 Mies ainakin enempi semmosia motorisia ja fyysisiä taitoja. Minä "psykologisempia" taitoja kuten tunteiden hallintaa ja tavaroiden jakamista. Kuka teillä narisee useammin tekemättömistä kotitöistä?
Mies ainakin enempi semmosia motorisia ja fyysisiä taitoja. Minä "psykologisempia" taitoja kuten tunteiden hallintaa ja tavaroiden jakamista. Kuka teillä narisee useammin tekemättömistä kotitöistä?
Pilkki24 Supliikin supersankari Sunnuntaina klo: 21:33 #159 Minä! Kuka teillä useammin siivoaa toisten jälkiä?
VäriSointu Seurustelun sensei Sunnuntaina klo: 21:51 #160 Minä.. Kuka teillä useammin haluaa lähteä huvikseen ajelulle?