Pilkki24 Supliikin supersankari Maanantaina klo: 08:59 #101 Minä (nyt on tosin "minä luen itse" -vaihe menossa) Kuka teillä useammin valittaa?
Pilkki24 Supliikin supersankari Maanantaina klo: 09:41 #103 Mies (niin minua kuin taaperoakin ) Kuka teillä useammin halaa toista?
VäriSointu Seurustelun sensei Maanantaina klo: 10:16 #104 Puoliksi taitaa mennä. Kuka teillä useammin valittaa säästä?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Maanantaina klo: 13:19 #105 Mies Kuka teillä useammin tekee muutoksia elämäntapoihin?
VäriSointu Seurustelun sensei Maanantaina klo: 14:23 #106 Minä Kuka teillä useammin jää ihastelemaan maisemaa?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Maanantaina klo: 15:22 #107 Minä Kuka teillä useammin pesee pyykkiä?
Pilkki24 Supliikin supersankari Maanantaina klo: 15:54 #108 Minä Kuka teillä useammin kinuaa lemmikkiä?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Maanantaina klo: 21:29 #109 Minä Kuka teillä useammin ostaa turhia asioita?
Pilkki24 Supliikin supersankari Maanantaina klo: 22:09 #110 Minä Kuka teillä useammin ostaa liikaa ruokaa kaupasta?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Tiistaina klo: 08:53 #111 Minä Kuka teillä useammin tiputtelee asioita?
Pilkki24 Supliikin supersankari Tiistaina klo: 09:23 #112 Minä Kuka teillä useammin jättää tavaroita lojumaan ympäriinsä?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Tiistaina klo: 10:47 #113 Mies Kuka teillä useammin käy ulkoilemassa?
Pilkki24 Supliikin supersankari Tiistaina klo: 11:51 #114 Mies saattaa käydä vähän useammin, kun on lapsen kanssa kotona ja yritetään kuitenkin päivittäin käydä ulkoilemassa (ei nyt millään koiranilmalla, mutta muuten). Kuka teillä useammin vaihtaa käsipyyhkeet?
Mies saattaa käydä vähän useammin, kun on lapsen kanssa kotona ja yritetään kuitenkin päivittäin käydä ulkoilemassa (ei nyt millään koiranilmalla, mutta muuten). Kuka teillä useammin vaihtaa käsipyyhkeet?
VäriSointu Seurustelun sensei Tiistaina klo: 12:49 #115 Minä Kuka teillä useammin käyttää auton katsastuksessa?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Tiistaina klo: 13:00 #116 Mies Kuka teillä useammin haaveilee uuden auton ostosta?
VäriSointu Seurustelun sensei Tiistaina klo: 13:05 #117 aika tasan menee. Kumpikin on sitä mieltä, että sitä parempi, mitä pidemmälle pääsee ilman sellaista rahanmenoa. Kuka teillä useammin tarkistaa auton öljyt?
aika tasan menee. Kumpikin on sitä mieltä, että sitä parempi, mitä pidemmälle pääsee ilman sellaista rahanmenoa. Kuka teillä useammin tarkistaa auton öljyt?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Tiistaina klo: 19:41 #118 Mies Kuka teillä useammin sanoo rakastavansa muita perheenjäseniä?
Pilkki24 Supliikin supersankari Tiistaina klo: 00:36 #119 Mies Kuka teillä useammin jättää kaappien ovet auki?
A Aaltokukka Keskustelujen kuninkuusravaaja Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Tammikuiset 2025 Helmikuiset 2025 Tiistaina klo: 01:27 #120 Minä, jopa Taapero voittaa siinä lajissa minut! Kuka teillä saa päätökset tehtyä hitaammin halutessaan enemmän perusteita?
Minä, jopa Taapero voittaa siinä lajissa minut! Kuka teillä saa päätökset tehtyä hitaammin halutessaan enemmän perusteita?