Pilkki24 Supliikin supersankari 6 huhti 2025 #161 Ei kukaan. Kyllä aina mennään johonkin. Mies saattaa tosin tehdä jonkun ylimääräisen lenkin, kun haluaa vain käydä katsomassa jotain paikkaa. Kuka teillä useammin hyppii hyppynarulla?
Ei kukaan. Kyllä aina mennään johonkin. Mies saattaa tosin tehdä jonkun ylimääräisen lenkin, kun haluaa vain käydä katsomassa jotain paikkaa. Kuka teillä useammin hyppii hyppynarulla?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 7 huhti 2025 #162 Hyvin harvoin kumpikaan, minä ehkä pari kertaa vuodessa joten sanotaan minä Kuka teillä useammin laulaa suihkussa?
Hyvin harvoin kumpikaan, minä ehkä pari kertaa vuodessa joten sanotaan minä Kuka teillä useammin laulaa suihkussa?
VäriSointu Seurustelun sensei 7 huhti 2025 #163 Minä (meillä tosin ei ole suihkua, mutta entisessä kodissa lauloin. Ja saunassa saatan luikauttaa itsekseni) Kuka teillä useammin piirtää?
Minä (meillä tosin ei ole suihkua, mutta entisessä kodissa lauloin. Ja saunassa saatan luikauttaa itsekseni) Kuka teillä useammin piirtää?
Pilkki24 Supliikin supersankari 7 huhti 2025 #164 Taapero ja aikuisista minä Kuka teillä useammin syö herneitä?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 7 huhti 2025 #165 Minä Kuka teillä useammin käy poimimassa marjoja?
Kaaho Varmaotteinen viestittelijä Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 7 huhti 2025 #166 Puoliso Kuka teillä useammin leipoo herkkuja?
Pilkki24 Supliikin supersankari 7 huhti 2025 #167 Minä, jos ei lettujen tekoa ja leivän leipomista lasketa. Kuka teillä useammin paistaa lettuja?
A Aaltokukka Keskustelujen kuninkuusravaaja Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Tammikuiset 2025 Helmikuiset 2025 8 huhti 2025 #168 Minä Kuka teillä viihtyy parhaiten juhlissa?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Lauantaina klo: 10:00 #170 Meillä ei käy kukaan, mutta minä puhun asiasta enemmän niin laskettaisiinko se Kuka teillä useammin puhuu politiikasta?
Meillä ei käy kukaan, mutta minä puhun asiasta enemmän niin laskettaisiinko se Kuka teillä useammin puhuu politiikasta?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 10:06 #171 Molemmat puhutaan paljon politiikasta, mutta mies ehkä vielä vähän enemmän. Kuka teillä useammin valvoo myöhään?
Molemmat puhutaan paljon politiikasta, mutta mies ehkä vielä vähän enemmän. Kuka teillä useammin valvoo myöhään?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Lauantaina klo: 19:50 #172 Mies ehdottomasti! Kuka teillä useammin vertailee ruuan hintoja tai etsii tarjouksia?
VäriSointu Seurustelun sensei Lauantaina klo: 20:38 #173 Minä Kuka teillä useammin ostaa viiniä ruokajuomaksi?
AnniMaria Sanavalmis juttuseppä Tammikuiset 2023 Syyskuiset 2024 Lauantaina klo: 20:44 #174 No aika vähän juodaan nyt, mutta kumpikin ehkä ehdottaa tasapuolisesti. Mutta jos puhutaan ihan vain ostamisesta niin varmaan mies kun hän käy meillä useimmiten kaupassa. Kuka teillä useammin ostaa kukkia?
No aika vähän juodaan nyt, mutta kumpikin ehkä ehdottaa tasapuolisesti. Mutta jos puhutaan ihan vain ostamisesta niin varmaan mies kun hän käy meillä useimmiten kaupassa. Kuka teillä useammin ostaa kukkia?
O Olive Seurustelun sensei Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Lauantaina klo: 21:11 #175 Minä Kuka teillä useammin menettää hermonsa turhaan?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 00:13 #176 Minä Kuka teillä useammin joutuu sairaalaan?
VäriSointu Seurustelun sensei Sunnuntaina klo: 12:22 #177 Hmm. Minä, jos synnytykset lasketaan. Kuka teillä useammin käy rautakaupassa?
Pilkki24 Supliikin supersankari Sunnuntaina klo: 12:36 #178 Minä. Viimeksi mies löysi miesparkin puutarhaosaston pihakeinusta, kun käytiin yhdessä. Minähän voisin asua siellä puoli päivää. Kumpi teillä useammin keittää kahvia?
Minä. Viimeksi mies löysi miesparkin puutarhaosaston pihakeinusta, kun käytiin yhdessä. Minähän voisin asua siellä puoli päivää. Kumpi teillä useammin keittää kahvia?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 Sunnuntaina klo: 16:39 #180 Minä Kuka teillä useammin vaihtaa vaatteet päivän aikana?