Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siinähän se onkin kun ei se anna kenkää :D Mutta sen kanssa pitää pystyä elämään sen jälkeenkin. Antais sitte kenkää nii se oiskin sitten liiton asia, mutta semmonen mielensä osoittaminen, sille ei liitto voi mitään eikä mitkään oikeusistuimet. Kyllä se tietää, mitä voi tehdä ja mitä ei ilman, että joutuu itse vaikeuksiin. Ei se niin tyhmä oo. Ja se on suhteellisen pieni firma ni se on myös työnjohtajana se pomo eli ei vaan istu jossain konttorissa vaan sen kanssa joutuu päivittäin sen 8 tuntia tulla toimeen.
Vähän niin ku mun esimies (joka oli muuten nainen) mun toisen raskauden aikana kun kuuli mun olevan raskaana, niin ei sen jälkeen edes huomenta sanonut ja nakkeli vaan niskojaan... Ja mä sentään sitä ennen pidin sitä ihan hyvänä tyyppiä... Ja sen kanssa mun ei tarvinnut olla koko ajan tekemisissä kun se suurimmaksi osaksi oli toimistotyössä, silti tuo oli raskasta...
Anteeksi, mutta tää vähän nauratti. :DViimeks se käski ilmoittaa 2 viikkoa ennen ku vauva syntyy, että osaa lopettaa :,D