Kuinka kauan olette kumppaninne kanssa pitäneet yhtä ennen raskauden yritystä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollaan tapailtu kohta kaksi vuotta. Kun muutin asumaan rakkaani kanssa yksiin yli vuosi takaperin talouteemme kuului hetken aikaa hänen 6 vuotias poikansa, joka sittemmin muutti äitinsä luokse asumaan. Kummatkin kumppanini lapset ovat kuitenkin olleet olennainen osa suhdettamme alusta asti :)
Vauvan hankintaa edelsi monia värikkäitä keskusteluhetkiä, ja päätimme käyttää metodia "tulkoon jos on tullakseen", ja tulo tapahtui 3 kuukautta ehkäisyn jättämisen jälkeen. Yksi tuulimunaraskaus sisältyi tuohon yritysaikaan :/

Yhdessä ollaan oltu reilu puolitoista vuotta ja ehkäisy jätettiin pois kun oli vuosi tullut täyteen.. Nyt sitten on kaksoset tulossa .. Itselläni on entuudestaan jo yksi ihana ensi kuussa 3 vuotta täyttävä poika. Kihlatulleni kaksoset ovat ensimmäiset biologiset lapset. 

Mieheni kanssa 8 vuoden seurustelun jälkeen mentiin naimisiin. Lapsia entuudesta ei ole ja esikoista odotellaan :)

Noh, oltiin tunnettu vajaa puoli vuotta. Mulle määrittelyt on olleet aika vaikeita, kun oltiin tunnettu kaksi kuukautta, tuli tilanne jolloin olisin voinut olla raskaana. Silloin tuli aiheesta puhetta ja kumpikin oli sitä mieltä, että lapsi olisi ehkä parasta mitä voisi tapahtua. En kuitenkaan ollut raskaana. "Kavereina" jatkettiin ja mies oli valmis vaikka mihin, itse en. 4kk tapaamisesta kerroin ettei meistä tule mitään. Ajattelin, että olen tunnevammainen enkä muuksi muutu. Mies oli aivan rikki. Yllätyin, sillä olin itsekin. Asiat johtivat siihen, että viikon parin päästä olimme yhdessä. Viikko siitä päätimme muuttaa saman katon alle kolmioon, jossa olisi myös pikkuiselle tilaa. Ehkäisy jäi pois.

Eli periaatteessa seurustelimme yhden viikon verran ennen kuin ehkäisy jätettiin.

Kuulostaa ehkä hullulta, mutta yhdessä olemme kokeneet pienessä ajassa todella paljon, ja lasta haluamme koko sydämestämme. Olen seurustellut aiemmin 2 ja 4 vuotta. Vasta nyt olen sanonut ääneen ne kolme maagista sanaa, en aiemmissa suhteissa.
Vahva tunne, tämä mies on hän, kenen kanssa haluan olla. Kenet haluan lapseni isäksi.

Olitiin oltu yhdessä n. neljä vuotta, kun jätimme ehkäisyn pois. Siihen seitsemän vuotta lisää ja ensimmäistä nyt odotellaan, tänään pyörähti 8.viikko käyntiin.. 

pari kuukautta ehittiin vasta olemaan kun testi olikin jo positiivinen. lloinen yllätys kuitenkin oli vaikkakin aikainen. [:)]

me olimme yhdessä melkein kaksi vuotta kun aloin odottaa ensimmäistä, kihloissa olimme olleet siihen mennessä 1 ½vuotta. Naimisiin mentiin 4 ½vuotta seurustelun aloittamisesta ja nyt odotellaan toista lasta.

3 vuotta ehdittiin olla yhdessä, niistä 2½ kihloissa. Päätettiin viime kesänä jättää pillerit pois ja antaa mahdollisuus, tulee kun on tullakseen ja niinpä herra päätti et heti on hyvä aika [:D]

Naimisiin mennään viikon päästä. Niitä oli sen verran pitkään suunniteltu että ei enää lähdetty siirtämään.

Tavattiin ukon kanssa jo yli neljä vuotta sitten yhteisten tuttavien kautta, mutta 3,5v meni ennenkuin mies sai tahtonsa läpi järkyttävän vonkaamisen ja peräänkuolaamisen (periksiantamattomuuden, sanoo mies) jälkeen [:D] Virallista päivää meillä ei ole kuin kihlaukseen (8.2.2010), siinä joskus tammikuun aikana mun vastarinta murtui ja mies alkoi vaikuttaa muultakin kuin ärsyttävältä kaverilta, jonka silmät loisti kuin Naantalin auringot [:D] Aika nopeaa toimintaa siis! Pillerit jätin pois maaliskuun puolessavälissä ja juhannuksena plussasin kolmella testillä, ei sitä ekaa, eikä tokaakaan voinut uskoa! [:D]

jos mäkin sitten..

Tavattiin autokauppojen merkeissä maaliskuussa 08.. Mies kuulemma päätti jo silloin mut ottavansa [:D] mä hiukan hannailin ja aattelin lepertely/hehkutusviestien olevan vain tavoitetta saada autot halvemmalla [:D] noh, kuiten viikko tapaamisesta yllätin itseni ajelemasta iltakaffeelle reilun 300 km:n päähän [:D] ilta oli varsin mukava vaikkakin aivan liian lyhyt kun piti lauantaiaamuksi töihin palata.. siitä se kait sitten lähti [:D] huhtikuulla 08 mentiin kihloihin ja päätettiin että lapsi saa tulla jos on tullakseen.. Toukokuussa 08 mies sai täältäpäin töitä ja muutettiin saman katon alle, elokuussa 08 mentiin naimisiin.. reilut parivuotta otti ennekuin esikoinen ilmoitti tulostaan, laskettu aika tammikuulla 2011 jos luoja suo...

Varsinaisesti emme yrittäneet raskautta, näin vain kävi mutta onnellinen yllätys kyllä oli!! :) Nyt tulikin täyteen 3 vuotta seurustelua, yhteenmuutto nyt lähikuukausina. Aiemmin asuimme yhteisessä asunnossa, mutta koulujen takia muutimme eri paikkakunnille ja oli hieman vaikeaa tuo kaukosuhde, ongelmia tuli jos jonkinnäköisissä asioissa, mutta kaikesta on selvitty!  Eli ensimmäinen lapsi tulossa, LA 7.2, ja ei olla kihloissa eikä lapsen takia mennä vaan on ollut suunnitelmissa jo viimeisen vuoden päivät, joten lähikuukausina olisi tarkoitus kihlautuakkin :)

Tavattiin ekan kerran joulukuun alussa -06 tuossa lähikaupalla kun olin koiraa ulkoiluttamassa. Löysin siis lenkkikaverin, kunnes sitten 30 päivä alettiinkin jo seurustella. Itse olin tuolloin juuri täyttänyt 19 ja mies oli 23. Marraskuussa -08 muutettiin saman katon alle, marraskuussa -09 jätin pillerit pois ja joulukuussa -09 mentiin kihloihin. Nyt alkuvuodesta alettiin sitten suunnitella rakentamista kun ei vauvaa kuulunut. Sitten kun kaikki oli jo lyöty lukkoon, niin silloin plussattiin. Esikoinen pitäisi syntyä samana päivänä kun on alettu seurustelemaan [:)]

Aloimme seurustella elokuussa 2003. Muutimme yhteen marraskuussa 2004. Kaksivuotispäivänämme mieheni kosi ja menimme kihloihin (2005). Ostimme oman asunnon toukokuussa 2008. Heinäkuussa 2008 mentiin naimisiin. Juuri vietimme "pumpulihääpäiväämme" viime viikonloppuna. Jo viime syksynä päätimme että yritys aloitetaan tänä vuonna toukokuussa. Nyt odottelemme että esikoinen ilmoittelisi itsestään. Harras toiveemme olisi että tärppäis niin että syntyy ensi vuonna ennen kesää.

Tavattiin ensimmäisen kerran 2008-2009 uv:na kun olin kavereideni kanssa juhlimassa ja hän oli meille kuskina. Siinä sitten illan ja yön aikana juteltiin niitä näitä ja tutusteltiin, yhteys tuntui syntyvän heti. Aamuun asti hengailimme ja ajelimme kahdestaan ja lopuksi päädyin hänen luokseen yöksi ja sille tielle jäin. [:D]
Kihlat vaihdoimme 2009 ystävänpäivänä, ehkäisyt jätettiin pois huhtikuussa, häitä juhlittiin 2010 kesäkuussa. Ja nyt ollaan jo pyöreänä, ja hyvin menee. [:)]
Eli yhdessä ehdittiin olla about 1v 4kk kun alettiin yrittämään. 1v 6kk oltuamme menimme naimisiin, viikko siitä ja tehtiin testi joka näytti positiivista. [:)]

Mun pitää varmaan pikemminki puhua päivistä kuin kuukauksista mitä ehittiin olla. Oltiin tunnettu alle viikko kun alettii seurustelemaan.
Kaksi päivää siitä muutin jo miehen luo.
Päivä siitä jätin pillerit pois, koska halusin saada elimistöni omaan kuntoonsa.
Kuukauden päästä mentiin kihloihin kun miehelläni oli tunne että nyt on pakko omia toi nainen kokonaan itelle.
Reilu 3 kuukautta siittä meni kun tuli outo tunne, että jokin on erilailla, vaikka menkat ei ollukkaa myöhässä vielä.
Testi sitte kuitenki näytti positiivista. 

Ehdimme just olla vuoden yhessä kun vauvan ois tarkotus tulla ja laskettu aika on lähellä kihlapäivää..

Oltiin seurusteltu 10 kk kun alettiin yrittää, ja kuukauden sisällä siitä olinkin jo raskaana. Nopeeta toimintaa tääläpäin [:D]

Yhdessä oltu 5,5 vuotta.. joista pikkusen reilu 4vuotta jo kihloissa. Lähes koko aika asuttu yhdessä (mies siis muutti amiskan asuntolasta epävirallisesti minun luokse) noin 3vuotta vuokralla, kaks vuotta omassa rivarissa nyt parikuukautta omassa omakotitalossa. Ja yhdessä oloa 5vuotta ja 2kk kun aloitettiin lapsenteon yritys ja tasan 5,5 vuotta yhdessä kun tärppäs.

me ei olla koskaan seurusteltu, että ihan vahinkolapsi tulossa, josta sitten tosin todettiin että ihan kiva yllätys oikeastaan.

mutta siis joo, yhdessä ei olla eikä aijotakaan olla. yksin pärjätään kumpikin tahollamme ihan kiitettävästi, ja ystäviä toki ollaan niin saahan sitä tukea tottakai tarvittaessa. tai no, mistäs sen sitten tietää, mutta ainakin toistaiseksi näin ollut.

Takaisin