Kuinka kauan olette kumppaninne kanssa pitäneet yhtä ennen raskauden yritystä?

Tää on kiva ketju joten pakko itsekkin kirjoittaa! :)
Aika nopeesti ollaan mekin edetty mutta juuri omaan tahtiin  kuitenkin! Ja kummallakin elettyä elämää rutkasti takana jo. :)

Tavattiin viime vuoden marraskuussa. Yhteen muutettiin helmikuussa. Kihloihin maaliskuussa jolloin jätettiin ehkäisy pois. Kesäkuussa varattiin ensi vuodelle kirkko ja heinäkuun alussa tärppäsi ja saatiin kaks viivaa tikkuun.
La maaliskuussa 2012. :) <3

 
Meillä meni vitkuttelukaavan kautta :)

Seurustelu aloitettiin marraskuu 2005. Yhteen muutto lokakuu 2006, kun mies oli siihen asti töissä eri paikkakunnalla ja nähtiin vain viikonloppuisin. Kissalapset tuli helmikuussa 2007, oma asunto ostettiin maaliskuussa 2007. Sitte pakerrettiin työuria eteenpäin, raskauden yritys aloitettiin heinä-elokuussa 2009. Kihlat elokuussa 2009, naimisiin huhtikuussa 2010, lopulta tärppäs tammikuussa 2011 ja vauva tulossa kolmen viikon päästä. Eli tässähän on tullut kuutisen vuotta yhdessäoloa ennen perheenlisäystä. Minulla ennen tätä suhdetta 5 vuotta sinkkueloa, hänellä yksi avioliitto, josta ei lapsia.

Vauvan tulo tuntuu juuri oikealta asialta tässä vaiheessa elämää. Ois saanu kyllä tulla jo aiemminkin, mutta ei aina voi kaikkeen vaikuttaa. Olen tosi iloinen ja kiitollinen siitä miten asiat on nyt mennyt enkä malttais enää kolmea viikkoa odottaa :)
 
me alettiin seurustelemaan keväällä 2006 ja muutettiin yhteen saman vuoden elokuussa. mieheni nyt 8v. poika muutti meille pysyvästi helmikuussa 2007 ja päätettiin avioitua kesällä 2007. Vihkiminen oli sit heinäkuussa 2007 ja häämatkalla syyskuussa 2007 päätettiin alkaa yrittämään yhteistä lasta. kuvittelin vielä tuolloin tulevani helposti raskaaksi, mut eihän elämä niin mene. Vuonna 2008 keväällä oli yliyrittämistä ja sain ensimmäiset oireet endometrioosista toukokuussa 2008, ja mulle tehtiin ensin umpparileikkaus. Elokuussa 2008 olin taas sairaalassa kystan puhjettua ja vuodettua sekä aiheutettua tulehduksen vatsassa, ja lopulta mulle tehtiin eka laparoskopia marraskuussa 2008. Laparoskopian jälkeen lääkäri totesi, et mulla on hyvät mahdollisuudet raskautua ja kehotti yrittämään ja ottamaan vuoden päästä yhteyttä, jollei olla onnistuttu. Vuoden kuluttua mitään ei ollut tapahtunut, mut sensijaan meille puhkesi vakava parisuhdekriisi miehen kanssa ja mä hain avioeroa joulukuussa 2009. Talvi ja kevät 2010 mentiin on-off-suhteella ja mun miehellä oli toinen viritelmä samaan aikaan :/ Kesäkuussa 2010 jouduin toiseen lapraskopia-leikkaukseen endometrioosin vuoksi ja miehen kanssa päätettiin olla hakematta avioeron II-vaihetta ja palata yhteen. Syksyllä 2010 ei enää jaksettu yrittää edes raskautta, mentiin vaan rauhassa eteenpäin ja keskityttiin perheeseen ja minä tahollani urheiluun.

tämä raskaus sai alkunsa pääsiäisenä 2011 ihan odottamatta ja tein plussatestin toukokuun puolivälissä. kesäkuussa 2011 ekan ultran jälkeen vasta uskoin, että tämä on totta (koska sitä ennen mulla ei ollu omasta mielestä mitään toivoa saada lasta). Nyt mennään sit rv 20+0 :)
 
No meillä aika samallailla kun Hele81:llä eli, seurustelu alkoi kesäkuussa 2004, yhteen muutettiin jo 2005, karvasia lapsia meillä on ollu miehen puolesta ennestää ja 1 kissalapsi saatiin joulukuussa 2006, asunto ostettiin 2007, Kihloihin mentii melkein 5 vuoden jälkeen eli tammikuussa 2009, kesäkuussa 2010 meille tuli hauvavauva ja joskus 2009-2010 välillä ns. "yritettiin" ei siis yritetty mentii sillä tyylillä et nyt saa vauva tulla jos on tullakseen (se tyyli kestikii yllättävän kauan ja kerkesinkii jo jossain vaiheessa huolestua) mutta jatkettiin ja nyt toukokuussa 2011 tein positiivisen tuloksen. =)  Ja siinä samalla meistä molemmat sai esimies aseman lähes samaa aikaa. :) Naimisiin ei vielä olla keretty, mutta kovasti haluttaisiin mennä. :) Katsotaan nyt tämän pikkusen jälkeen.
Eli siis tällähetkellä takana vähän yli 7 vuotta :)

Hele81:sen loppua lainaten ja lisäten, olen oikein iloinen että ollaan menty "pidemmän kaavan kautta" 
 
Tutustuimme töiden merkeissä 01/2007. Aloimme seurustella 05/2008, jonka yhteydessä mies hyvin pitkälti muutti mun luokse vaikka asuikin virallisesti edelleen omassa osoitteessaan. Kihlauduimme 12/2008 ja asuimme seuraavat puoli vuotta evakossa mun isän luona mun kämpässä olleen vesivahinkoremontin takia (mies asui tuolloin vielä virallisesti kaksoisveljensä kanssa, joka kuitenkin oli löytänyt itselleen kumppanin, joten emme halunneet asua kaikki "kimpassa" heidän asunnossaan). Muutimme miehen kanssa yhdessä mun kämppään rempan jälkeen 06/2009. Ostimme oman talon 02/2010 ja menimme naimisiin 05/2010. Lapsi toivotettiin tervetulleeksi tämän vuoden alusta ja ekan hääpäivän tienoilla (aika tarkkaan kolme vuotta seurustelun aloittamisesta) on tärpännyt eli vajaa puolisen vuotta "yritettiin".
 
Kuulostaa samalta kun meillä. :) Oli kemiallinen vahinkoraskaus kun oltiin 2 kk oltu yhessä ja molemmat petty kun ei sitten lähtenyt kehitymään. Tosin päätös lähteä yrittämään tuli vasta kuukausi myöhemmin e-pillerikokeilun jälkeen (pillerit ei sopineet mulle). Ja heti tärppäs!
 

Täällä ollu kans nopeeta toimintaa. Pari kk oltiin oltu yhdessä kun saatiin juhannuksen alla tietää, että masussa on uutta elämää =)! Kyllä tämä mahdollisuus toki tiedettiin, muttei sitä kyllä niin nopeasti odotettu :D! Ihan hyvin kaikki on kuitenkin mennyt, ja ilolla odotellaan esikoistamme :)!
 
Yhdessä 6 vuotta - siitä naimisissa 2 vuotta. Lapsen yrittäminen kesti vuoden.
Muita lapsia ei ole suunnitelmissa - ainakaan nyt :)
 
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mut monesta vedetään monesti pohjat vitkuttelussa :) Seurustelu alkoi 2000, saman katon vasta alle 2005, naimisiin 2008, raskaaksi 2010 ja esikoinen syntyi kun yhdessäoloa oli kasassa 11 vuotta. Mutta niin siinä voi käydä jos alkaa seukkailla yläasteella...

Seuraava saa tulla heti kun tohtori antaa sektion jälkeen luvan.
 
Meillä oli yhteiseloa takana noin pari vuotta ennen kuin jätin pillerit pois ja kolmannesta kierrosta vauva ilmoitteli olevansa tulossa. Yhdessä asutaan, ei ole ennestään lapsia.
 
Seurustelemaan ruvettiin heinäkuussa 2007, pillerit jätin pois huhtikuussa 2008, naimisiin mentiin kesäkuussa 2009, esikoinen syntyi marraskuussa 2010, toinen olisi saanut tulla vaikka heti mutta vielä ei ole ilmoitellut tulostaan :)
 
Me tavattiin syyskuussa 2007.  Päätös pillereiden jättämisestä tehtiin maalis-huhtikuussa 2009 ja esikoinen syntyi helmikuussa 2010.  Jatko-osa syntyi elokuussa 2011 <3
 
Tavattiin marraskuussa 2009 ja jossain vaiheessa siinä käytiin seurustelemaan. Yhteen muutettiin toukokuussa 2010 ja elokuussa samana vuonna (9kk tapaamisesta) mentiin naimisiin. Pillerit jätin pois joskus häitten jälkeen ja melkein vuosi meni yrittäessä ennen kun tärppäs (LA 4/2012). Molemmilla oli takana monivuotiset avoliitot, jotka ei (hyvä niin) johtaneet mihinkään, joten ajateltiin, että kerran kun tuntuu oikeelta ni antaa mennä vaan :)
 
Me ehdittiin olla yhdessä 12 vuotta, joista yksi naimisissa. Itseasiassa juuri 1.vuotishääpäivämatkan aikoihin tuli mahamurmeli kyytiin mukaan, taisi olla neljäs yrityskuukausi.
 
Oltiin yhdessä reilu 3 vuotta ennen kuin alettiin yrittään pikkuista. Tai ei suoranaisesti alettu yrittään, vaan jätettiin ehkäisy pois yhteisellä sopimuksella, että tulee sitten kuin tulee =)

Tuossa aikaisemmin jo tärppäsi, mutta suruksemme raskaus meni kesken.
Nyt viime kesänä tärppäsi toisen kerran ja nyt ollaan sitten 17+2 viikolla raskaana ja innokkaasti odotellaan jo pikkuisen syntymää =)

Tsemppii kaikille raskausajalle ja/tai pikkuisten hoitoon ja perhe-elämään!
 
me oltii miehen kaa yhes vuoden ja asuttii samas talos pari kuukautta ennen ku tulin raskaaks.. me yhtäkkii vaa jätettii kortsut pois ku ite en sillo syöny mitää pillereit tai muuta ja laskin myöhemmin että ekal kerral tärppäs.. meillä ku on todella harvoin seksiä niin sen voi helposti laskee... pahimpina kertoina nii taukoo on sellaset kolme kuukautta ja enimmäksee pari viikkoo välii...
 
Olimme yhdessä n. 1.5 vuotta ennenkuin aloimme sanoista tekoihin, eli yrittämään vauvaa. 

Mieheni oli palannut ulkomailta Suomeen pari kk aikaisemmin kuin minä järjestelemään asuntoasioita ja minä palasin työni puitteissa vähän myöhemmin perässä. Tämän vuoksi on helppo laskea, että esikoinen sai alkunsa ensimmäisellä yrityksellä;)

Nyt olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja meillä on 5-vuotias poika. Pikkukakkosta odotellaan alkumetreillä.
 
Me ollaan oltu 14.2 vuoden yhdessä ja alettiin kaksi kuukautta sitten vauvaa yrittämään ja toisella kerralla tärppäsi. :) 
 
Seurustelemaan alettiin 2000, kihlat vaihdettii 2005 ja ensimmäinen lapsi ilmoitti yllättäen tulostaa 2007. Naimisiin 2009 ja nyt toinen pallero(taas melko puun takaa) tulossa noin kuukauden päästä.

 
Takaisin
Top