Me tavattiin vuonna 2007 töiden kautta. Ihastuminen tapahtui tammikuussa 2008, ja oikeastaan koko vuosi meni pientä teerenpeliä pitäessä... Eli halattiin aina joskus ja pidettiin pientä silmäpeliä :) Olin itse tuolloin suhteessa toisen miehen kanssa. Se suhde oli aivan tuhoon tuomittu ja yritinkin erota useamman kerran koko sen 3,5 vuoden aikana mitä exän kanssa seurusteltiin. Eli ei todellakaan ollut mikään vuosisadan rakkaustarina, mutta ihan vaan tottumussyistä oltiin yhdessä, eikä siitä sit vaan oikein päässyt lähtemään. Sitten kun se suhde vihdoin loppui, niin tajusin kuinka ihana tämä minun nykyinen mieheni onkaan! Hän oli koko kuluneen vuoden yrittänyt pyydellä minua treffeille ja ollut muutenkin aivan uskomattoman ihana minua kohtaan, mutta minä olin vain torjunut hänet ja pitänyt häntä kovana naistenmiehenä joka on "vain yhden asian perässä" (nämä olivat siis vain minun ennakkoluulojani, koska hän on aivan uskomattoman hyvännäköinen ja jonkin verran minua vanhempi...) Sitten lokakuussa 2008 annoin hänelle tilaisuuden ja sen jälkeen ei enää jarruteltu yhtään! :) Rakastuimme saman tien ja olemme heti suhteen alusta asti vain tienneet että meidät on tarkoitettu yhteen! Päätimme kuukauden seurustelun jälkeen, että "Sinun kanssa minä perheeni perustan!". Muutimme yhteen tammikuussa 2009 ja kihloihin mentiin kesäkuussa. Perheen perustamisesta juteltiin jo alusta asti, mutta heinäkuussa 09 päätimme jättää ehkäisyn pois...
Nyt meillä on rv27 menossa ja häitä juhlitaan tämän vuoden elokuussa! :) Olin ennen sitä mieltä, että naimisiin mennään sitten kun seurustelua on jo useampi vuosi takana ja vasta sitten tulee lapset... Enkä ymmärtänyt näitä salamarakastumisia, en ennen kuin se osui omalle kohdalle... ;)
Kateellisten suusta olen kuullut, että "On se nyt ihme kun heti pitää lapsi tehdä..." yms. No siinähän puhuvat.. Vaikka suhteemme on edennyt näin nopeasti, päivääkään en ole katunut! Meillä ei vain ole ollut tarvetta vain odottaa ja katsoa kuinka homma etenee. Elämä näyttää nyt kauneimman puolensa ja olen niin onnellinen kun saan kokea tämän!
Onnea kaikille odottajille! :)