Kuinka kauan olette kumppaninne kanssa pitäneet yhtä ennen raskauden yritystä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on laskettu aika samana päivänä kun ruvettiin seurustelemaan, eli kolmisen kuukautta seurusteltiin ennen kun tulin raskaaksi, ja vauva on täysin suunniteltu. Ollaan kuitenkin tunnettu jo ennestään monta vuotta, ja rakastetaan toisiamme yli kaiken.. Ei olla vielä kihloissa eikä oo suunniteltukaan, naimisiinkin ehkä maistraatissa sitten joskus. [:)]

Oltiin seurusteltu vuoden kun tulin raskaaksi, kihloissa jo oltiin. Mitään yritystä ei ollut, vaan vauva päätti tulla ehkäisystä huolimatta. Oltiin ajateltu kenties parin vuoden päästä yrittää, mutta tulikin sitten yrittämättä ja ihan onnellinen vahinko tämä kuitenkin on: rakkauslapsi <3

Me mentiin kihloihin kun oltiin 2kk seurusteltu, 10kk ollaan oltu yhes. Ollaan yritetty lasta marraskuusta joulukuussa tärppäs ja tammikuussa tuli sitten keskenmeno ja nyt oon raskaana, mutta hyvin varautunut pelkään kuitenkin menettäväni tämänkin

Me tavattiin vuonna 2007 töiden kautta. Ihastuminen tapahtui tammikuussa 2008, ja oikeastaan koko vuosi meni pientä teerenpeliä pitäessä... Eli halattiin aina joskus ja pidettiin pientä silmäpeliä :) Olin itse tuolloin suhteessa toisen miehen kanssa. Se suhde oli aivan tuhoon tuomittu ja yritinkin erota useamman kerran koko sen 3,5 vuoden aikana mitä exän kanssa seurusteltiin. Eli ei todellakaan ollut mikään vuosisadan rakkaustarina, mutta ihan vaan tottumussyistä oltiin yhdessä, eikä siitä sit vaan oikein päässyt lähtemään. Sitten kun se suhde vihdoin loppui, niin tajusin kuinka ihana tämä minun nykyinen mieheni onkaan! Hän oli koko kuluneen vuoden yrittänyt pyydellä minua treffeille ja ollut muutenkin aivan uskomattoman ihana minua kohtaan, mutta minä olin vain torjunut hänet ja pitänyt häntä kovana naistenmiehenä joka on "vain yhden asian perässä" (nämä olivat siis vain minun ennakkoluulojani, koska hän on aivan uskomattoman hyvännäköinen ja jonkin verran minua vanhempi...) Sitten lokakuussa 2008 annoin hänelle tilaisuuden ja sen jälkeen ei enää jarruteltu yhtään! :) Rakastuimme saman tien ja olemme heti suhteen alusta asti vain tienneet että meidät on tarkoitettu yhteen! Päätimme kuukauden seurustelun jälkeen, että "Sinun kanssa minä perheeni perustan!". Muutimme yhteen tammikuussa 2009 ja kihloihin mentiin kesäkuussa. Perheen perustamisesta juteltiin jo alusta asti, mutta heinäkuussa 09 päätimme jättää ehkäisyn pois...
Nyt meillä on rv27 menossa ja häitä juhlitaan tämän vuoden elokuussa! :) Olin ennen sitä mieltä, että naimisiin mennään sitten kun seurustelua on jo useampi vuosi takana ja vasta sitten tulee lapset... Enkä ymmärtänyt näitä salamarakastumisia, en ennen kuin se osui omalle kohdalle... ;)
Kateellisten suusta olen kuullut, että "On se nyt ihme kun heti pitää lapsi tehdä..." yms. No siinähän puhuvat.. Vaikka suhteemme on edennyt näin nopeasti, päivääkään en ole katunut! Meillä ei vain ole ollut tarvetta vain odottaa ja katsoa kuinka homma etenee. Elämä näyttää nyt kauneimman puolensa ja olen niin onnellinen kun saan kokea tämän!
Onnea kaikille odottajille! :)

me ehdittiin olla yhdessä vasta 4kuukautta kun muutettiin yhteen, mentiin kihloihin  ja samaan aikaan saatiin tietää vielä tulevasta vauvasta. olihan se alkuunsa hieman shokkitilanne, mutta kun on saanut tottua ajatukseen, emme vaihtaisi tätä mihinkään<3. Rakastamme toisiamme ja kesällä menemme naimisiin. 

No meillä kävi pikkuinen "vahinko"! Oltiin tunnettu miehen kanssa 2,5v. ja seurusteltu silloin aiemmin... Alettiin tapailla taas viime toukokuussa, heinäkuussa päätettiin et yhdessä ollaan ja samalla reissulla esikoinen sai alkunsa. [8D] Melkoinen yllätys ja shokkikin se aluksi oli, mutta kaikki palaset on loksahtaneet kohdalleen ja tää tuntuu niin oikealta! Ja helpottihan tuokin, että tunnettiin jo entuudestaan.

Alettiin seurustella syksyllä 2007, muutettiin saman katon alle keväällä 2008, kihlat joulun alla 2008 ja naimisiin keväällä 2009. Yhteistä taivalta nyt takana 2,5 v :)

Myö tavattiin joulukuussa -08. Tammikuussa -09 alettiin seurustelemaan, vappuna muutettiin yhteen. Heinäkuussa -09 kihloihin ja syyskuussa raskaaksi. Naimisiin menosta ollaan puhuttu, ehkä ristiäisissä [:D] Ehkäsy jäi vaan jossain vaiheessa pois, toivottu lapsi tulossa [:)] Kaikki tuntuu siltä että näihän sen pitikin mennä! [:)][:D][;)]

Meillä yhdessäoloa reilut 2kk kun tämä iloinen pikku vahinko kävi [:)] Eipä meilläkään ollut epäilystä mitä tehdään koska suhde oli edennyt muutenkin nopeasti, mies muutti heti mun luo ja kaikki tuntui oikeelta! Olihan se myös pikku shokki ekat pari viikkoa. Nyt ollaan onnellisempia kuin koskaan [:D] Vuosipäivä tulossa ensi viikolla!! Mä olin jo "tuominnut tuhoon" mahdollisuuteni tulla äidiksi vaikka nuori oonkin (27v) sen vuoksi että miekkosten kanssa ei mikään tuntunut menevän niinkuin piti [:-] eli kai mullakin sitten oli takaraivossa ajatus siitä, että lapsia tehdään vasta useamman vuoden yhdessöolon jälkeen... vaan toisinpa päätti luonto ja kiitos sille siitä [:D][:D][:D]

Ihan mielenkiintoista muuten huomata että alle 6kk tunteneet on ihan hollilla pari-kolme vuotta tai pidempään tunteneissa "yrittäjissä"! 

Kymmenen vuotta olemme olleet yhdessä, josta noin vuoden kihloissa, kun päätimme kokeilla elämää ilman pillereitä. Yhdeksän kuukauden  harjoittelun jälkeen viimein nappas!

Joulukuussa 2008 alettiin seurustelemaan (oltiin tunnettu jo aiemmin) ja tammikuussa 2009 muutettiin saman katon alle ja syksyllä 2009 aateltiin et vauva saa tulla jos on tullakseen ja niinhän se tärppäs, nyt rv 19+2 ja onnellisempia ollaan kuin koskaan aiemmin.  

Me tutustuttiin itsenäisyyspäivänä 2009, 30.12. mentiin naimisiin (joo hurjaa vauhtia..), ja sitten vasta tuli se eka kertakin, ja sittenhän mä melkein olinkin jo raskaana.. tammikuun puolen välin tienoilla. Vieläkin pää pyörällä, pakko myöntää! 

Meillä oli yhteistä taivalta takana pari vuotta ja tätä meidän pientä ollaan yritetty 11kk [:)]
Aluksi meinasikin toivo loppua, kun niin "kauan" yritettiin ennen kun vihdoin onnistui, vaikka monillahan se on lyhyt aika.[:)]
Tunnettu me ollaan mieheni kanssa viitisen vuotta.

Yhdessä ollaan oltu pian 4,5 vuotta. Naimissa siitä pian se puoli vuotta. :) Ikämme ovat nyt molemmilla 27v ja lasta aloimme yrittään vuonna 2008 tammikuussa, 5. päivä. Viime vuoden marraskussa sitten tärppäsi toisella inseminaatiohoidolla ja esikoinen siis tuloillaan elokuussa. :) Ehdimme yrittään kokonaisuudessaan kuukautta vajaa kaksi vuotta ennen tärppiä. Vuoden luomuyrityksen jälkeen hakeuduimme hoitoon koska epäilin itsessäni olevan vikaa. Selvisi että minulla on munasolunirtonemishäiriö eli ovuloimattomuus (luultavasti johtuen e-pillereistä tai sitten en ole eläissäni kertaakaan ovuloinut). Sain hormonihoitoa ovuloimattomuuteen ja munasolun kasvatukseen ja inseminaatiohoidolla tehtiin hedelmöitys.

Meillä pikkuinen tulee melkein vuosipäivä lahjaksi <3
Eli niinkin nopeita ollaan oltu liikkeissämme, että juhlimme samassa kuussa ensimmäistä vuosipäiväämme kun laskettuaika on[:D]

Seurustelun syttyessä rakkauden liekkeihin muutettiin miehen kanssa samoilla tulilla yhteen.
Vauva sai tulle heti kun on tullakseen ja muutaman kuukauden yhdessä olon jälkeen plussailtiinkin jo <3

Sain mieheltäni juuri yksi päivä viestin, kesken töiden " olen niin onnellinen että juuri sinä olet minun tulevan lapseni äiti<3 "
Olemme ikionnellisia toisistamme ja pikku helmestämme[:)]

Ollaan mieheni kanssa tunnettu ja oltu kavereita 6 vuotta. Molemmilla on ollut omat elämäntilanteensa, ja ne johtivatkin meidät erilleen pariksi vuodeksi. Pitkän yhteydenpito tauon jälkeen aloimme viettämään aikaa taas yhdessä ja huomasimme ihastuneemme toisiimme. Sen jälkeen se olikin menoa! [:D] Asuimme käytännössä yhdessä jo samantien, vaikka virallisesti muutimmekin yhteen vasta nyt kesäkuussa käytännönongelmien takia. Päätimme lähes samantien seurustelun alkaessa, että jos lapsi haluaa tulla niin meidän puolestamme saa tulla. Kolmen kuukauden seurustelun jälkeen sitten plussasimme ja olemme uskomattoman onnellisia tulevasta perheenlisäyksestä! [:)]

Aika tasan 5 vuotta oltiin seukattu kun alettiin yrittämään. Ollaan oltu 16-vuotiaista asti yhdessä ja nyt tuntuu molempien mielestä siltä että sais jo tulla kolmaskin tähän perheeseen :)Kolmas yk. nyt vasta menossa siis, että ihan yrityksen alussa ollaan mutta toivottavasti pian nappaa :)

Takaisin