Kuinka kauan olette kumppaninne kanssa pitäneet yhtä ennen raskauden yritystä?

Seurusteltu ja asuttu pikkasen yli 3 vuotta siinä vaiheessa kun ekan kerran ruvettiin yrittämään. Ei sitä sitten tarttenukaan yrittää toista kertaa :D
 
Meillä on 1. hääpäivä maaliskuussa ja 9. yhdessä-olo-vuosipäivä myös maaliskuussa. Kaksin olemme olleet siis sen yhdeksän vuotta ja se on ollut ihanaa aikaa - nyt kolmas perheen jäsen on oikein tervetullut ja odotettu!
 
Aloitimme nuoruusajoilta kaveruuden aviomieheni kanssa. Seurustelemaan aloitimme v.2007, kihloihin v.2007, naimisiin v.2009. Ensimmäinen raskaus alkoi vahingossa v. 2010, joka keskeytyi :( Nyt olemme yrittäneet esikoista v.2011 heinäkuusta...
 

Me aloimme seurestelemaan nuorina, minä vajaa 16 vuotiaana ja ukkokultani 19 ja tämä tosiaan tapahtui vuonna 2002 toukokuussa. Helmikuussa 2007 menimme kihloihin.

Raskaaksi tulin 2009 ja ensimäinen lapsi siis syntyi kesäkuussa 2010.

Nyt 10 vuoden suhteen kunniaksi tulosse sitten se PikkuKakkonen heinäkuussa. :)

Naimisiin emme ole vielä menneet, mihinkäs tässä valmiissa maailmassa niin kiire olisi?! :)

 
Olimme olleet yhdessä n. kolme kuukautta jolloin mentii sitte kihloihin. oltiin silloin 16 vuotiaita molemmat.
Vauvaa jouduttii sit oottaa kuitenki 10kk ennenkuin tärppäsi ja nyt kesällä pitäisi pikkuisen syntyä ja ehdin itse täyttämään 18 vuotta  ;)
 
Tapasin avomieheni 5/09. Olin tuolloin 17 ja mieheni vajaa 20.
Tapailun aloitimme 8/09 ja 9/09 muutimme käytännössä yhteen, virallinen yhteenmuutto 11/09. Seurustelun lasken alkaneeksi 9/09 koska siitä ei ikinä varsinaisesti sovittu :D
4/11 hankimme koiran ja 5/11 muutimme omaan rivitaloasuntoon.
8/11 oli ensimmäinen yk ja heti tärppäsi :) Plussatestin tein toisena vuosipäivänämme.
5/12 on vauvamme laskettu aika <3
 
Yhdessä ollaan oltu noin 6 vuotta ja 6 kuukautta. Ite olin täyttämässä vasta 14 ja avomies 17 kun alettiin seurustelemaan. :D Nyt on hirvee vauvakuume!
 
Olimme seurustelleet reilu 3v kun ekan kerran tulin raskaaksi, se raskaus meni kesken. Toinen raskaus meni kesken ½v ekan jälkeen. Nyt ollaan oltu yhdessä reilu 4v ja raskaana 14+4, ultrassa kaikki hyvin .
Asumme yhdessä ja taloudessa on myös 2 kissaa ja 2 koiraa. Naimisiin ei olla ehditty, mutta eiiiköhän...
 
Olemme seurustelleet n.8kk ja kihloissa olemme olleet 1kk. tapasimme viime kesänä humppabileissä. nyt olen 18w ja mieheni 25 :) vauva täysin suunniteltu:)
 
Olimme olleet kimpassa noin kaksi vuotta, kun päätimme yrittää ensimmäisen kerran lasta ja sehän riitti! Ensimmäinen laspsukainen on tulossa kesällä :)
 
Oltiin oltu miehen kanssa yhessä melkein kolme vuotta ja naimisissa kaks vuotta, ku alettiin yrittämään. Kerran ehittiin yrittää ja nyt parin päivän päästä laskettu aika :)
 
Yhdessä oltiin oltu reilu 7 vuotta, joista naimisissa 3 vuotta, ennen kuin aloimme lasta suunnitella (kertalaukauksesta tärppäsi). Lapsi siis syntyy kuukauden sisällä ja 8. yhteinen vuosi tulee täyteen. Onneksi emme aikoinaan hötkyilleet, vaan saimme monen monta vuotta tutustua toisiimme kunnolla ja käydä läpi erilaisia seikkailuja niin Suomessa kuin maailmallakin. :) Nyt oli oikea aika meille saada perheenlisäystä.
 
tavattiin elokuussa -11. vauva ilmoitti tulostaan syyskuussa -11.. naimisiin mentiin helmikuussa - 12. ja vauva suntyy keskuussa -12.. :)
Eli siis nopeeta on ollut toiminta... :)
 
Tavattiin 08/2004, muutettiin yhteen 09/2004, naimisiin 12/2004 ja vauva syntyi 05/2006. Ihan odoteltiin, ennen kuin yritettiin vauvaa, kun siinä keväällä häiden jälkeen oli muuta ohjelmaa, joka piti hoitaa ensin alta pois.
 
Takaisin
Top