Kotidopplerit

Mulla oikealla puolella varmaan kolmen sormen verran ylöspäin karvarajasta :) mut kohtu vastasikin viime viikolla jo viikkoja 11 :")
 
Kokeilin nyt sit itekin ja ei kuulunut mitään muuta kuin oma syke. :sad001 9+4
 
Kokeilin nyt sit itekin ja ei kuulunut mitään muuta kuin oma syke. :sad001 9+4

Ei kannata huolestua. On aika harvinaista, että kuuluisi jo tuossa vaiheessa, ellei juuri satu tähdet kohdalleen sijainnin suhteen :) Noissa kotilaitteissa taidetaan puhua, että vasta 12 viikon jälkeen kuuluu.
 
Joo niinhän se on. :) Siks mä en oo aiemmin viittinytkään edes yrittää. Yleensä en panikoidu näistä, kun tiedän että välttämättä ei aina kuulu, mut silti jää sellanen pieni epäilys takaraivoon kaihertamaan. :confused: Täytyy jonkun ajan päästä kokeilla uudestaan. Viimeistään 2 viikon päästä ajattelin esikoisen rokotuskäynnillä pyytää kuuntelee samalla sykkeitä. Mennään siis avoimeen neuvolaan ja nettisivuilla luki, että siellä voi käydä kuuntelemssa sykkeitä rv11->. Mulla sillon jo 11+5. :)
 
Tekis niin mieli kaivaa doppleri jo esille mutta turhaltahan se vielä tuntuu. Nyt vasta viikkoja 6+5, joten voi mennä kauanki ennen ku kuulee mitään.
 
Mä ostin tänään dopplerin käytettynä. En saanut vielä 8+3 kuulumaan kuin oman sydämeni sykkeen.
 
Mulla on dopplerina Unborn heart ja tänään löysin vauvan sykkeen ensimmäistä kertaa sillä. Johan tässä on tullutkin tuloksettomasti yritettyä yli viikon verran. Ihan karvoituksen rajalta löytyi ja kovaa kyytiä kyllä livahteli karkuun dopplerin alta. :)

9+1
 
Kokeilin taas doppleria ja ei mitään tälläkään kertaa. :sad001 10+3
 
Mä ostin tänää dopplerin. Ootan että muutama viikko menee, ni sitte pääsee kokeilemaan. :)
 
Kokeilin taas doppleria ja ei mitään tälläkään kertaa. :sad001 10+3

Kyllä ne sieltä vielä löytyy. Riippuu ihan kuulema istukankin asennosta että joillain ei meinaa kuulua. Hitaasti ja mahdollisimman alhaalta etsiä on minun vinkkini..
 
Kohdun asennolla on myös väliä. Jos kohtu on taaksepäin kallellaan, ääniä voi joutua odottelemaan kauemminkin. Ei siis syytä panikoida.
 
Joo, silti vaan ärsyttää. Hirveesti tekis mieli taas kokeilla, mutta en viiti kun tuun sit taas niin pahalle päälle, jos ei kuulu. :D Meen ens perjantaina esikoisen kans avoimeen neuvolaan ottaa rokotuksia, niin pyydän samalla kuuntelemaan.
 
Nyt kun on kerran sykkeet löytänyt on ne kuuluneet aina samasta kohtaa.... vielä.
 
Tiitu, mulla menee jo hirveää kyytiä karkuun dopplerin alta! :) Kuulen myös sykkeen pari senttiä korkeammalta kuin ihan alkuun. Nopsaa se kohtu on noussut, kun ekan kerran kuulin sykkeen kuitenkin vasta viikko sitten. Nyt siis viikkoja 10+2.
 
Tiitu, mulla menee jo hirveää kyytiä karkuun dopplerin alta! :) Kuulen myös sykkeen pari senttiä korkeammalta kuin ihan alkuun. Nopsaa se kohtu on noussut, kun ekan kerran kuulin sykkeen kuitenkin vasta viikko sitten. Nyt siis viikkoja 10+2.


Sulla siellä uiskentelee vilkas tapaus:happy:
 
Pitää kaivaa ittelläki se doppleri jo esille. En uskalla ihan vielä kokeilla (8+0) mutt ehkä loppuviikosta
 
Takaisin
Top