Kotidopplerit

Keskustelun 'Heinäkuiset 2018' aloitti Kyfi7177540, 17 marras 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Star4 Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Mä kans pitkästä aikaa kaivoin dopplerin esille kun en oo pariin päivään tuntenut liikettä masussa. Itsekkin jouduin hetken etsii ennen ku löytyi. Oli vasemmalla ja jo vähän ylempänä kun aijemmin! Kyllä vaan aina tulee leveä hymy kun löytää äänet. :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Emmilii82 Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Ihanan helposti löytyy vahva syke nykyään :) Tänään kuunneltiin koko perhe vuoron perään kuulokkeista, poika 3vkin innoissaan: "siellä se minun pikkusisko on!" :Heartred
    Selvästi on ylempänä jo tuo kohtu ja syke :)
    15+0
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. marinellahi83 Addikti Heinämammat 2018

Mäki tänä aamuna pitkästä aikaa kokeilin doppleria ja äänet löyty nopsaan :) esikoinenki halus kuunnella ja ku sai napit korviinsa ni kyseli koko ajan "mikä tuo on, mikä tuo on?" :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Emmilii82 Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Siis kyllä on liikkuvainen neiti tuolla masussa, en kyllä ite vielä tunne liikkeitä, ainakaan aivan varmasti, (istukkakin edessä), mutta siis dopplerilla kuunnellessa vaan viuhuu ja paukkuu liikkeet :D Lasten kanssa tossa illansuussa kuunneltiin ja kuopus 3v aivan säikähti yhtäkkistä kovaa ääntä ja heitti kuulokkeet pois korvilta :D
    16+0
    Last edited: 1 helmi 2018
  5. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Mitä geeliä käytätte? Ei huvittais maksaa vitosta pikkusesta lastentarvikkeen geelistä :eek:
  6. Sporttis Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Marrasäidit 2020 Heinämammat 2016

Mä oon käyttänyt ihan vaan kookosöljyä. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Siis sitä mitä voi syödä? :woot: Mulla löytys täys purkki puhdistamon kookosöljyä kaapista :hilarious:
  8. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Mie ehin jo kokkeilla. Ja sieltähän ne sykkeet löyty :smug: kiitos vinkistä Sportmom! Kuulu kaikki äänet paljon paremmin ko tuolla geelillä joka tuli mukana :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. Sporttis Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Marrasäidit 2020 Heinämammat 2016

Juu ihan sitä samaa öljyä. Siitä on moneksi. :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Näköjään :joyful: hiuksiin en oo vielä kokkeilu :angelic:
  11. Sporttis Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Marrasäidit 2020 Heinämammat 2016

Mä oon siihenkin. :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Salmiakkilakritsi Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Mä oon käyttäny ihan perusrasvaa ja hyvin toimii.
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu