Kotidopplerit

Mä kans pitkästä aikaa kaivoin dopplerin esille kun en oo pariin päivään tuntenut liikettä masussa. Itsekkin jouduin hetken etsii ennen ku löytyi. Oli vasemmalla ja jo vähän ylempänä kun aijemmin! Kyllä vaan aina tulee leveä hymy kun löytää äänet. :D
 
Ihanan helposti löytyy vahva syke nykyään :) Tänään kuunneltiin koko perhe vuoron perään kuulokkeista, poika 3vkin innoissaan: "siellä se minun pikkusisko on!" :Heartred
Selvästi on ylempänä jo tuo kohtu ja syke :)
15+0
 
Mäki tänä aamuna pitkästä aikaa kokeilin doppleria ja äänet löyty nopsaan :) esikoinenki halus kuunnella ja ku sai napit korviinsa ni kyseli koko ajan "mikä tuo on, mikä tuo on?" :)
 
Siis kyllä on liikkuvainen neiti tuolla masussa, en kyllä ite vielä tunne liikkeitä, ainakaan aivan varmasti, (istukkakin edessä), mutta siis dopplerilla kuunnellessa vaan viuhuu ja paukkuu liikkeet :D Lasten kanssa tossa illansuussa kuunneltiin ja kuopus 3v aivan säikähti yhtäkkistä kovaa ääntä ja heitti kuulokkeet pois korvilta :D
16+0
 
Muokattu viimeksi:
Mitä geeliä käytätte? Ei huvittais maksaa vitosta pikkusesta lastentarvikkeen geelistä :eek:
 
Siis sitä mitä voi syödä? :woot: Mulla löytys täys purkki puhdistamon kookosöljyä kaapista :hilarious:
 
Mie ehin jo kokkeilla. Ja sieltähän ne sykkeet löyty :smug: kiitos vinkistä Sportmom! Kuulu kaikki äänet paljon paremmin ko tuolla geelillä joka tuli mukana :rolleyes:
 
Takaisin
Top