Kotidopplerit

Sanotaan että tytöillä on korkeemmat sykkeet kun pojilla ja meillä tää on kyllä pitänyt aika hyvin paikkaansa. Viidestä pojasta neljällä sykkeet olleet pääsääntöisesti 120-140, kahdella tytöllä pääsääntöisesti 140-160, yhdellä pojista, meidän minikokosilta nelosella oli kyllä muita poikia korkeemmat sykkeet, 130-150 välillä. Mutta toki muillakin pojilla ollu välillä yksittäisiä korkeempiakin sykkeitä ja tytöillä vastaavasti matalampia, siks kirjotinkin pääsääntöisesti.
 
Äsken meinas jo paniikki iskeä kun tyyppi ei löytynyt vaki paikastaan kunnes tajusin kokeilla vähän ylempää. Kieltämättä tällä viikolla joutunut vaihtamaan isompaan työpaitaan ja toisiin työhousuihin kun alkanut ilmeisesti kohtu nousta ja vaatteet kiristää... Ja niin kyllähän toi tyyppikin siellä samalla sitten nousee :D
 
Nonii, löytyhän ne äänet taas kun jonkun aikaa etsiskelin. pitkään aikaan en ookkaan löytänyt niitä ja meinas jo usko loppua, mut nyt sain hetkeks kuulumaan, 120-130 välillä jumputti. :)
 
Mä olin viimeeksi kuullut sydänäänet maanantaina ja tässä välissä pari kertaa yrittänyt eikä löytynyt, mutta tänään taas vahva syke :Heartred
11+3
 
Pitkästä aikaa tänään kuuntelin jumputusta dopplerilla ja vitsit et kuuluki ylhäältä! Viimeks kuulu todella alhaalta, nyt reilu 5cm ylempää. Kovasti vaikutti liikkuvan ku kuulu viuhahuksia ym :)
 
Mullakin meni pari päivää etten löytänyt sykkeitä. Tähän mennessä oon kuitenkin pysynyt aika rauhallisena, mutta tietenkin mitä enemmän päiviä menisi eteenpäin - sitä enemmän loisin varmaan paniikkia itselleni. Ei kuitenkaan jokakerta viitsi rynnätä Neuvolaan kun en löydä sykkeitä.

Tänään taas kuuluivat ihan hyvin ja nopean etsinnän tuloksena. 12+ 4
 
Mäkin löysin eilen taas pitkästä aikaa sykkeet. Välissä meni muutama viikko ettei löytynyt. Edelleen löytyi aivan alhaalta. Rv 14+0
 
Löytyykö teillä jumputus aina eri paikasta? Löydän nimittäin aina samasta paikasta ja edelleen tosi alhaalta. Millonkohan se meinaa sieltä nousta ja ihmettelen vähän et majailee samoilla seuduilla koko ajan. Toki kun kuuntelen niin ei koko aikaa kuulu, et ilmeisesti siinä sitten liikkuu kuitenkin kun välillä katoilee ja välillä kuuluu tosi läheltä. :wideyed:
 
Mä muistelisin et esikoisen aikaan ne sykkeet kuulu aina aika alhaalta. Ei koskaan mistään navan korkeudelta.
 
Okei, no hyvä että muillakin noin. Alkoi epäilyttämään kun osa löytää ne jo ylempää. ( Täällä siis 13 + 3 ).
 
Mulla ainakin kuuluu sydänäänet vielä ihan alhaalta ja neuvolassakin th etsi niitä aivan alhaalta ja sieltähän ne löytyivät. Nyt rv 14+6.
 
Mulla taas neuvolalääkäri etsi sydänääniä varmaan 5-10minuuttia niitä kuitenkaan löytämättä.. kohdun koon mittasi seuraavaksi ja sen jälkeen ultras niin syyksi paljastu, ettei sykkeitä löytyny, oli se, että mulla kohtu on normaalia isompi viikkoihin nähden, joten etsi sykkeitä liian alhaalta, kun ei osannut isoa kohtua odottaa. Kohdun koko kuulemma vastasi ennemminkin kaksosia kuin yhtä sikiötä. Silti vain yksi sikiö on tähän asti löytynyt :D
 
Dopplerilla äsken hain ääniä joku 10minuuttia ja meinas jo paniikki tulla kun mitään ei löytynyt kunnes tajusin että onhan toi maha pikkusen kasvanut ja tyyppi löytyi 5cm aikaisempaa normaalia ylempää. :D tosiaan ensimmäinen tulossa ja tää on ollu yhtä ihmettelyä alusta asti ja on varmasti loppuun saakka.
 
Takaisin
Top