Kotidoppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mama19
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla on kotona valmiina doppler. Aiemmissa raskauksissa oon käyttänyt ja tulee varmaan tässäkin käytettyä jossain välissä.🙂

Oon ollut tähän asti sitä mieltä että en hanki, mutta nyt kummasti huolet ja pelot nostaneet päätään. Vielä on liian varhaista kuulla mitään, mutta jos noille viikoille asti päästään että pitäisi kuulua, voi olla että hankinkin. Jos se kerran antaa mahdollisuuden kuulla että sydän lyö ja kaikki on kunnossa silloin kun huolestuttaa.

En aio ostaa, olen jostakin lukenut että se ei välttämättä ole ihan turvallinen? Tai joku siinä oli.. En muista mikä. Oliko sit vaan se että liikaa huolestuu jos ei kuulekaan sydänääniä.
Meillä oli ekassa raskaudessa ja minäkin muistan, että meitä varoiteltiin kuuntelemasta liian usein tms. Et on jotain säteilyä tai jotain, joka ei oo vauvalle hyväksi.

Tänään rv7+6 ja ensimmäiset pienokaisen sykkeet saatu kuulumaan! Kyllä tipahti valtava kivi harteilta kun kuulin sykkeen hetkellisesti. Hävisi heti pelko tuulimunasta! Ja nyt vasta kunnolla sisäistän sen että mahassa todella on pikku asukki🥹❤️

Liitteet

• Screenshot_20250113_193702_Gallery.jpg
    Screenshot_20250113_193702_Gallery.jpg
    91.5 KB · Katsottu: 16
Vaikka ei pitänyt, niin ostin Torin kautta dopplerin. Se on vielä matkalla. Mutta koska tota mahanahkaa on ja istukka edessä, niin liikkeiden tunteminen voi olla ajankohtaista vasta vähän myöhemmin. Oman mielenrauhan vuoksi lopulta näin.

Vaikka ei pitänyt, niin ostin Torin kautta dopplerin. Se on vielä matkalla. Mutta koska tota mahanahkaa on ja istukka edessä, niin liikkeiden tunteminen voi olla ajankohtaista vasta vähän myöhemmin. Oman mielenrauhan vuoksi lopulta näin.
Mulla oli viime raskaudessa istukka edessä ja hirveän vaisuina tuntui pääasiassa liikkeet että niitä sai kyllä välillä ihan kuulostelemalla kuulostella. Toki välillä oli ihan kunnon möyrimistä mutta tuntui että semmoinen kevyt liikuskelu jäi itseltä pääasiassa huomiotta ja epäilen että se liittyi tuohon istukan sijaintiin.

Itse ostin tänään kahdella kympillä Torista dopplerin. Yllättävän vaikea oli löytää sykkeet vaikka "jo" 13+1. Tuskin usein tuota tulen käyttämään mutta kiva aina välillä tarkistaa ja eipä rahallisesti ollut iso sijoitus

Yritin tänä aamuna kuunnella sykkeitä, muttei miehen kanssa löydetty. 🧐 En nyt panikoidu, koska viikko sitten ultrassa oli kaikki hyvin, mut oishan se ihan kiva löytää.😬 Onko muilla kohtu arka? Huomasin sillä dopplerilla sykettä ehtiessä, ettei kyllä paljoo pysty tuosta navan alta painaa kun on tosi arka...

Yritin tänä aamuna kuunnella sykkeitä, muttei miehen kanssa löydetty. 🧐 En nyt panikoidu, koska viikko sitten ultrassa oli kaikki hyvin, mut oishan se ihan kiva löytää.😬 Onko muilla kohtu arka? Huomasin sillä dopplerilla sykettä ehtiessä, ettei kyllä paljoo pysty tuosta navan alta painaa kun on tosi arka...
On arkuutta, mulla se ultraus tuntui ajoittain vähän epämiellyttävältä kun koitettiin saada jotain tiettyä näkymää.

En tiiä mistä kohdasta ootte koittanut doppleroida, mutta mun on ainakin pitänyt kuunnella tosi alhaalta, tuosta häpyluun päältä, että on kuulunut äänet!

On arkuutta, mulla se ultraus tuntui ajoittain vähän epämiellyttävältä kun koitettiin saada jotain tiettyä näkymää.

En tiiä mistä kohdasta ootte koittanut doppleroida, mutta mun on ainakin pitänyt kuunnella tosi alhaalta, tuosta häpyluun päältä, että on kuulunut äänet!
Helpottavaa kuulla, etten oo ainoa, jolla on arkuutta.

Ensin kokeiltiin ylempää, mutta nyt kokeilin tuosta häpyluun huudeilta, enkä löytänyt silti. 🤔

Takaisin