Nokkosperhonen
Oman äänensä löytänyt
Minulla on kotona valmiina doppler. Aiemmissa raskauksissa oon käyttänyt ja tulee varmaan tässäkin käytettyä jossain välissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä olikaan suositus sille, et millä viikolla kannattaa alottaa kuunteleminen?Minulla on kotona valmiina doppler. Aiemmissa raskauksissa oon käyttänyt ja tulee varmaan tässäkin käytettyä jossain välissä.
Mikä olikaan suositus sille, et millä viikolla kannattaa alottaa kuunteleminen?
Meillä ainaki tuleva isoveli tykkäs kovasti kuunnella ja doppleroida vauvaaMä aluksi ajattelin, että en hankkisi, mutta nyt aloin miettiä, olisiko esikoisen kanssa kiva kuunnella vauvan sykettä? Voisi konkretisoida hänellekin, että pikkusisarus siellä kasvaa.
Aa, kokeilitko jo kuunnella? Saitko helposti kuuluviin?Meillä ainaki tuleva isoveli tykkäs kovasti kuunnella ja doppleroida vauvaa
En sentäs vielä tässä raskaudessa oon saanu kuuluviin muistaakseni n. Viikko ennen nt ultraa!Aa, kokeilitko jo kuunnella? Saitko helposti kuuluviin?
No aloinkin miettimään, et tarkotitkohan sittenkii, et aiemmin tapahtunu..En sentäs vielä tässä raskaudessa oon saanu kuuluviin muistaakseni n. Viikko ennen nt ultraa!
Meillä oli ekassa raskaudessa ja minäkin muistan, että meitä varoiteltiin kuuntelemasta liian usein tms. Et on jotain säteilyä tai jotain, joka ei oo vauvalle hyväksi.En aio ostaa, olen jostakin lukenut että se ei välttämättä ole ihan turvallinen? Tai joku siinä oli.. En muista mikä. Oliko sit vaan se että liikaa huolestuu jos ei kuulekaan sydänääniä.