Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä haluaisin ostaa. Ei ole ikinä ollut. Mikä mahtaisi olla hyvä hinta-laatusuhteeltaan?mietin kyllä saanko kauheasti turhaa stressiä jos en sydänääniä saakkaan aina kuulumaan…
Tää kuulostaa kyllä todennäköiseltä, eli että en osais sitä kuitenkaan käyttää oikeinMä olin ennen tästä innoissani, mutta seuraan yhtä kätilä somessa ja hän ei suosittele. Ilmeisesti tosi usein äidit käyttää sitä niin, että kuulevatkin oman sykkeensä, eikä vauvan? Videolla näytti kun hän itse laski siitä kuuluvaa sykettä, ja miten doppler näytti tämän sykkeen näytöllä kaksinkertaisena, eli siis aivan vääränä lukuina...En nyt varmaan osaa paremmin selittää, pitää löytää tää video uudestaanMutta vakuutti sen verran, että en ehkä koe tarpeelliseksi.
Jos en ihan väärin muistele, niin sikiön syke on kyllä sen verran tiheä ettei sitä omaansa kovin helpolla sekoita. Mulla kuului esikoisen kohdalla hyvin sykkeet kotidopplerilla mutta en sitten tiedä oonko kuunnellut vahingossa omiani
Ajattelin kyllä hankkia taas tuon laitteen, helpottaa huolestuneilla hetkillä kun voi kuulostella.