Kotidoppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mama19
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäki saan kuulumaan todella alhaalta ne sykkeet oikealta puolen. Ja on tosi tarkka kohta mistä ne on kuulunu viikkoja nyt joku 12+6

Neuvolassa oli perjantaina harjoittelija, joka ensin yritti löytää ääniä. Alkoi jo mennä paniikkiin kun ei löytänyt, sanoin että etsii vaan rauhassa ja että ultrassakin tosi alhaalta ultrasivat, että eihän se vielä korkealla ole. Ei löytynyt, mutta neuvolantäti löysi heti. Itse en ajatellut tähänkään raskauteen doppleria hommata.

Mä ostin joskus RV12 viikolla dopplerin, kun oli RV11 tullut vähän verta alushousuihin ja säikähdin. En sillon saanut vielä kuulumaan (empä oikeestaan ees tiennyt mistä kuunnella). Eka NT-ultra oli 12+5 (siellä korjattiin 13+0 viikolle) ja siellä kuunneltiin myös sydänääniä. Mulla on istukka etuseinämässä ja se tosiaan myös hankaloittaa sydänäänten löytymistä. Neuvolassa kuunneltiin uudelleen 14+3 ja oli sillonkin vielä aika hankalaa. Kokeilin itse kuunnella tuon ekan yrityksen jälkeen uudelleen vasta nyt edellisenä viikonloppuna 15+4 ja sain kuulumaan. Tänään 16+0 kuuntelin taas uudelleen ja kuului taas eri kohdasta, kasvu on hurjaa 😄

Mua aina jaksaa ihmeyttää tuo "hevosen laukka" vertailu. Yhtään mun mielestä semmoselta kuulosta, paremminkin ravi, jos nyt eläimen juoksuaskeleihin pitää verrata. :Grinning Face:

Yritin tänä aamuna kuunnella sykkeitä, muttei miehen kanssa löydetty. 🧐 En nyt panikoidu, koska viikko sitten ultrassa oli kaikki hyvin, mut oishan se ihan kiva löytää.😬 Onko muilla kohtu arka? Huomasin sillä dopplerilla sykettä ehtiessä, ettei kyllä paljoo pysty tuosta navan alta painaa kun on tosi arka...
Mulla etsittiin neuvolassa ultrallakin useamman henkilön voimin hetki kaveria ja löytyi viimein todella sivusta. Sanoivat, etteivät ennen ole ihan noin sivussa nähneet olevan, melkein lonkan alla. Ilkikurinen kaveri yritti aiheuttaa mulle ka**ahalvauksen.:tears:
Kokeile ihan ympäriinsä niin eiköhän se jossain kohtaa ala kuulumaan.

Mulla etsittiin neuvolassa ultrallakin useamman henkilön voimin hetki kaveria ja löytyi viimein todella sivusta. Sanoivat, etteivät ennen ole ihan noin sivussa nähneet olevan, melkein lonkan alla. Ilkikurinen kaveri yritti aiheuttaa mulle ka**ahalvauksen.:tears:
Kokeile ihan ympäriinsä niin eiköhän se jossain kohtaa ala kuulumaan.
Enpäs tiennytkään, että voi noinkin paljon sijainti alussa vaihdella!

Syke löytyi itselläkin kun jaksoin etsiä.🩷

Mie tilasin dopplerin mutta en saa siitä kuulumaan yhen mitään. Se on tää AngelSounds Doppler JPD-100S. Kuuluu pelkkää kohinaa ja en saa tosiaan ees omia sydänääniä kuulumaan. Onks kellään tätä ja onko nyt toi redu vai onko käyttäjä vika.. Mulla viikkoja 16+4 ni pitäs kuulua kyllä, vähintään oma sydän toistaiseksi lyö 😂

Mie tilasin dopplerin mutta en saa siitä kuulumaan yhen mitään. Se on tää AngelSounds Doppler JPD-100S. Kuuluu pelkkää kohinaa ja en saa tosiaan ees omia sydänääniä kuulumaan. Onks kellään tätä ja onko nyt toi redu vai onko käyttäjä vika.. Mulla viikkoja 16+4 ni pitäs kuulua kyllä, vähintään oma sydän toistaiseksi lyö 😂
Meillä oli tää, toimi hyvin niin kauan kuin toimi, eli ehti jo mennä rikki 🥲 Mutta siis kuuluuko siitä mitään muuta kuin kohinaa? Koska se anturi on kuitenkin sen verran herkkä, että jos sitä napauttaa niin kuuluu kyllä kovaa. Siinähän on myös kaksi niitä kuulokeliitäntöjä, niin oothan oikeaan kytkenyt kuulokkeet?
Ja jos ei siltikään toimi, niin en tiiä, eipä toi meilläkään montaa kertaa kestänyt ehjänä valitettavasti 😅

Heippa, kyllä se naputus kuuluu mut muuten ei muuta kun kohonaa. Olen kokeillu molempia paikkoja kuulokkeille. Ärsyttävää....Laitoin viestiä kauppaan, katsotaan vastaavatko ikinä. Mulla vaan ressaa kun on kaikenlaisia kipujakin tässä ollut ja en viittis ahistella neuvolaa kokoaika.

Heippa, kyllä se naputus kuuluu mut muuten ei muuta kun kohonaa. Olen kokeillu molempia paikkoja kuulokkeille. Ärsyttävää....Laitoin viestiä kauppaan, katsotaan vastaavatko ikinä. Mulla vaan ressaa kun on kaikenlaisia kipujakin tässä ollut ja en viittis ahistella neuvolaa kokoaika.
Eksyin syyskuisista tänne. Teki mieli vaan varmistaa, että oothan painanut anturilla mahaa? Siitähän kuuluu pelkkää kohinaa jos liu'uttelee iholla kevyesti, eli sitä kuuluu painaa jonkin verran.

Takaisin