Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on AngelSounds JPD-100S Fetal Doppler. Halpa, hyvin toiminut ja UÄ-geeliäkin tuli iso tuubi mukana.Minkä merkkisiä dopplereita teillä on? Onkohan kaikki merkit toimivia?
Mulla etsittiin neuvolassa ultrallakin useamman henkilön voimin hetki kaveria ja löytyi viimein todella sivusta. Sanoivat, etteivät ennen ole ihan noin sivussa nähneet olevan, melkein lonkan alla. Ilkikurinen kaveri yritti aiheuttaa mulle ka**ahalvauksen.Yritin tänä aamuna kuunnella sykkeitä, muttei miehen kanssa löydetty.En nyt panikoidu, koska viikko sitten ultrassa oli kaikki hyvin, mut oishan se ihan kiva löytää.
Onko muilla kohtu arka? Huomasin sillä dopplerilla sykettä ehtiessä, ettei kyllä paljoo pysty tuosta navan alta painaa kun on tosi arka...

Enpäs tiennytkään, että voi noinkin paljon sijainti alussa vaihdella!Mulla etsittiin neuvolassa ultrallakin useamman henkilön voimin hetki kaveria ja löytyi viimein todella sivusta. Sanoivat, etteivät ennen ole ihan noin sivussa nähneet olevan, melkein lonkan alla. Ilkikurinen kaveri yritti aiheuttaa mulle ka**ahalvauksen.
Kokeile ihan ympäriinsä niin eiköhän se jossain kohtaa ala kuulumaan.
Meillä oli tää, toimi hyvin niin kauan kuin toimi, eli ehti jo mennä rikkiMie tilasin dopplerin mutta en saa siitä kuulumaan yhen mitään. Se on tää AngelSounds Doppler JPD-100S. Kuuluu pelkkää kohinaa ja en saa tosiaan ees omia sydänääniä kuulumaan. Onks kellään tätä ja onko nyt toi redu vai onko käyttäjä vika.. Mulla viikkoja 16+4 ni pitäs kuulua kyllä, vähintään oma sydän toistaiseksi lyö![]()
Eksyin syyskuisista tänne. Teki mieli vaan varmistaa, että oothan painanut anturilla mahaa? Siitähän kuuluu pelkkää kohinaa jos liu'uttelee iholla kevyesti, eli sitä kuuluu painaa jonkin verran.Heippa, kyllä se naputus kuuluu mut muuten ei muuta kun kohonaa. Olen kokeillu molempia paikkoja kuulokkeille. Ärsyttävää....Laitoin viestiä kauppaan, katsotaan vastaavatko ikinä. Mulla vaan ressaa kun on kaikenlaisia kipujakin tässä ollut ja en viittis ahistella neuvolaa kokoaika.