Kotidoppler

Mulla oli tytöstä aina 160-170, pojasta 130-150. Tästä vielä heittelee, niinku kaikista on alussa ja tasottuu sit myöhemmin :)
 
Ootteko käyttäneet aina dopplerin kanssa ultrageeliä? Mietiskelin tossa että jos ostan dopplerin, pitäisköhän sitä sitten samalla geeliäkin... Muistan jostain joskus lukeneeni että doppleri toimii ihan nätisti pelkän tavallisen rasvankin kanssa, joten onko toi ultrageeli turha hankinta?
 
Mä käytän liukkaria kun sitä nyt sattui olemaan ultraäänigeelin loputtua :D Toimii :D En kehtaa kalliita rasvoja tuhlata ja liukkarin saa hyvin pois :D
 
Itse käytän Agualan Gel rasvaa, joka toimii kanssa oikein hyvin ja sen olen ultrauksen jälkeen levittänyt iholle..kannattaa testata toimiiko joku muu ennen kuin tosiaan ostaa ultraäänigeeliä :)
 
Sain dopplerin mukana ultraäänigeeliä, mutta olen myös kuullut että ihan perusrasvakin toimii. Ja sen voi kätevästi levitellä siihen mahalle sitten. :)
 
Syke löytyy nykyään heti, vauva pompannut yhtäkkiä tosi ylös :D Istukka huutaa kyllä kaikkein koviten, kiva ettei kohdunsuulla ainakaan ole.
 
Mulla löyty suunnilleen luun ja navan keskeltä ja siitä sit vähä vasemmalta. Olin yllättänyt kuinka korkealta. Ja oon käyttänyt liukkaria sen geeli tilalla.
 
Nyt menee kyllä mun kotidoppler jäähylle(annan mun siskolle etten vaan pääse kuuntelemaan) mä en saanu 4 päivää sykkeitä kuuluviin ja mä oon ollu ihan stressissä täällä et no ni tähänkö tää loppu.:arghh: Noh äsken sit viel koitin ja luojan kiitos et mä löysin ne!! :Heartred:headphone: Olin jo soittamassa neuvolaan et nyt ei oo kaikki ok... En yhtään ihmettele et neuvolatädit ja lääkärit inhoo noita kotihärveleitä:shifty:
 
Mä kuuntelin esikoisen kanssa yks päivä ja nyt siitä on hauskaa kuunnella, ollaan yhdessä kuunneltu joka päivä. Se tuo mulle sen laitteen ja nostaa mun paitaa. Kuunneltiin myös sen omaa sydäntä. Ja tänään neuvolassa kuunneltiin sydäntä niin sitä ei jännittänyt vaan oli ihan ylpeä

Muoks. Niin lisään siis vielä että eihän esikoinen vielä mitä ymmärrä. Siitä on vaan jännää kuulla hassuja ääniä :)
 
Pitäisköhän munki esikoisen kanssa :) Se oli kyllä mukana mun neuvolakerralla tiistaina ja siellä kuunneltiin. Seisoskeli tuolilla siinä tutkimuspöydän vieressä ja höpötteli omiaan, mutta sitten hiljeni kun kuuli vauvan sydänäänet. Neuvolatätikin sanoi, että eihän nämä vielä paljon ymmärrä, mutta ihan kuin tajuais, että jotain erikoista ja erityistä tuossa äänessä on :)
 
Ainakin meillähes se on nyt hitti juttu nyt, en sit tie kuinka kauan. Siinä saa ainakin hetkeksi itse maata ja tyttö kiltisti vieressä
 
Mä kans tilasin kotidopplerin ja eilen sitä vähän hdin testaamaan. Sydänääniä en nyt ainakaan ensiyrittämällä löytänyt, mutta sitä viuh-viuh -ääntä kyllä kuului. Tänään pitää yrittää uudestaan.
 
Kuinka lujaa teillä kuuluu sydänäänet? Olen kyllä kuullut jotain nopeaa jumputusta, mutta kun vertaa omaan sykkeeseen niin kuuluu tosi hiljaa, että alkaa epäilyttää mitä lie ääniä taas kuuntelen.. :rolleyes: Neuvolassakaan ei olla vielä kuunneltu sydäntä vaan katottu vaan ultralla. Viikkoja siis 11+3 eli kaiketi pitäis jo kuulua?
 
:Heartbigred voih...multa melkeen pääsi itku kun kuuntelin tuon. Niin ihana ääni. Voi kun pian pääsis kuulemaan oman pikku-jumputtajan. Ehkä torstaina sitten konkretisoituu asia, jos nt-ultrassa näkee sydämen sykkeen...siellä ei tainnut kuulla mitään ääniä muistaakseni. Kauhee kun jännittää...
 
Noniin, nyt mäkin sitten tilasin ton vekottimen :D Raskauskeijulta sen halvimman vaihtoehdon, postituskuluineen vähän vajaa nelisenkymppiä. En vaan sitten malttanut olla tilaamatta. Paras olis että toi kosteusvoide käy ultraäänigeelin tilalle ku muita vaihtoehtoja ei oikein kotona nyt oo ja en viittis ostaa kympin putelia vaan vattaan hierottavaksi... :p
 
tekismieli itekki tilata, mut sit jännittää et jos en löydäkkää sykettä nii meen iha paniikkii ja huolestun turhaan, vaikka tiedän ettei se aina kuulukkaan tolla kotidopplerilla. Ois ihana kuunnella niit kotona :)
Oisko teillä jotai suosituksii noist laitteist? mikä on toiminu parhaiten ?
 
Mulla karvalakkimalli, Angelsoundsin vehje. Maksoi reilu 30 e pari vuotta sitten. Ei näytä sykettä ja kuunnellaan kuulokkeilla. Ääntä voi tallentaa tietokoneelle (en oo kokeillut). Hyvin on ajanut asiansa!

Niin, ja äänet on kuuluneet tolla paremmin kuin meidän neuvolan vehkeellä...
 
Takaisin
Top