Kotidoppler

Okei. Sain tänään kunnolla pitemmäksi aikaa sydänäänet kuulumaan. Ja voi vitsi sitä tunnetta. Oon iha veltto nyt.. iha ku olis koko keho mennyt tyylin maitohapoille.
 
Itsellä hankalampi nyt 10+5 saada sydänääniä selkeästi kuuluviin, kun karkaa aina alta pois. Ennen möllötti aina samassa kohdassa.
 
Mistä kohtaa suunnilleen saatte sykkeen kuuluviin nyt mulla siis rv 10+0...
 
Jes, syke löydetty tänään 9+3. Täsmälleen sama päivä kuin esikoisestakin, vaikka kovasti kyttäilin jo aiemmin. Josko sitä nyt vois huokaista.
Mä löysin sykkeen samasta paikastakin kuin esikoisesta, eli ihan oikealta alhaalta, karvoituksen vierestä.
 
Nanaa mulla kohdun reuna yli häpyluun eli tuntuu selvästi, mutta äänet joudun etsimään toosi reunalta kun istukka edessä :/ Eli kannattaa vaan ympäri alamahaa karvoituksen/häpyluun juuresta etsiä, suht keskeltä kun sivuilta tulee omat sykkeet kuuluviin.
 
Täytyy huomenna koittaa uudestaan... Ärsyttävää ku ei löydä :sad001 Mä oon niin kärsimätön :sorry:
 
Kyllä se sieltä alkaa kuulumaan kun saat sen pikkuherneen sopivasti dopplerin alle :) Onko kuulunut viuhviuh ääntä, se voisi olla istukka? Ja lähellä noita lanneluita kuuluu sit oma syke tosi selvästi kun menee jotain suonia siinä.
 
Oli ihan pakko nousta sängystä mennä olohuoneeseen sohvalle kuuntelemaan ja mä löysin sykkeen!!! :Heartred:Heartpink:HeartredKiitos jannski neuvoista en olis osannu noin alhaalta edes ettiä ajattelin et olis jotenkin ylempänä jo!! On noilla pienillä kyllä uskomattoman nopee syke :happy::love7
 
Mäkin yllätyin siitä kuinka alhaalla se vauva oleskelee :) saatiin doppler lainaan ja alotin etsimällä jostain navan alapuolelta, ensin löyty oma syke ja kuulosteliin onko se varmasti mun. Sitten mies liikutteli doppleria alaspäin ja yhtäkkiä kuului erittäin nopea tykytys alhaalta oikealta, ei epäilystäkään kuka se oli :joyful: Oli ihanaa kuulla se :Heartred eilen sit kuuntelin uudestaan ja syke löytyi alhaalta vasemmalta. Liekö sit liikkunut vai kuuluko vaan jotenki eri kohdasta. Enää 5 päivää ultraan, kun vaan tulisi hyviä uutisia niin voi vihdoin vähän hengähtää :wacky:
 
Muakin kiinnostais hankkia doppler... Netistä en mielelläni tilais, mutta missäs muualla niitä myydään? Onko joku ostanut omansa liikkeestä? Mies vähän pistää vastaan aietta ostaa tommonen vehje (kallis ku mikä ja eikö ne neuvolassa kumminkin kuuntele?) mutta musta tuntuu että tuun pöhköksi esim. tässä nyt seuraavan kuukaden aikana ku joudun odottelemaan loppukuusti olevaa neuvolaa ja äänten kuuntelua... Ihan vaan sen takia etten tuu stressipeikoksi ni ajattelin että pitäis varmaan hankkia... :nailbiting:
 
Kiva nanaa :) Itekin joskus yöllä noussut kuuntelee jos ei ookkaan päivällä kuulunut, jää vaivaa mieltä :sad001
Ginger verkkokaupasta moni tilannut sitä unborn joku, olisikohan siellä ihan liikkeessä?
 
Helsingin verkkokaupassa näkyisi ainakin olevan liikkeessä :) Ite tilasin raskauskeijusta alennuksella, tuli parissa päivässä kotiin.
 
Varmaan toiveajattelua että löytyis täältä satakunnasta mistään liikkeestä. :D Lähimpänä tossa on muksumassi mutta sielläpä tuskin on dopplereita... :grin Tai en tie, pitäis piruuttaan käydä vilkasemassa, samalla vois kattoa niitä söpöjä vaunuja jotka näin... Pitäisköhän sitten uskaltautua tilaamaan? Oon äärimmäisen surkea nettishoppailija kun mietin aina et mikä menee vikaan ja menetän rahani. Millä tavalla ne muuten lähettää dopplerit, lähimpään r-kiskaan? :D Toivottavasti vaan ei postilaatikkoon, nyt kun on niin sateista ja mein loota falskaa, posti aina välillä kulmasta märkää :woot:
 
Raskauskeiju on ainakin luotettava ja mulle tuli paketti ovelle, en muista miksi :D Mutta varmaan lähimpään postiin menee,, en muista saako r-kioskille.
 
Onko totta, että pojan pulssi on korkeampi kuin tytön? Lääkäri sanoi tänään, että normaali pulssi on 120-160. Ystäväni kertoi, että poikaa oottaessa hänen pulssi oli jopa 170 kun poika liikkui. En ole kyllä aiemmin kuullut, että jollain olisi vauvan pulssi ollut 120? Tänään lääkärin kuunnellessa vauvan pulssi oli 150+, eikö se ole aika keskiverto?

Pointtina oli kuitenkin, että onko kuulemani mukaan pojilla korkeampi pulssi kuin tytöillä?
 
Muistaakseni oon kuullu myös toisinpäin, että tytöillä voi olla korkeampi pulssi. Eli en pistäis paljonkaan painoa noille pulssijutuille sukupuolen veikkaamisessa.
 
Oon kuullut myös että tytöillä korkeampi syke. Ja mahan muoto erilainen ja linea negra :D Oireita myös eri riippuen onko tyttö tai poika. Ja jokainen kumottu jossain vaiheessa kun ihmisillä eri kokemuksia :) Mutta onhan se kiva arvuutella!
 
Takaisin
Top