Kotidoppler

Onks nyt kellään muulla tota unborn heart doppleria? Kuuluuks muilla ne tallennukset ihan normaalisti :eek: mul oli dopplerissa äänet kovalla mut silti tallennuksessa ei kuulu mitään ellei laita kajareita huutamaan...
 
Kkattja, jos ei laitteessa näy syke sillai sykkivänä, niin sit se tallentaa just sillai tooosi hiljasena.. Mietittiin miehen kanssa samaa viime viikolla.
 
Jeee, neljäs kerta toden sanoi! Löysin vihdoin pulssin ja sain kuuluviin sydänäänet:happy: Viuhviuh -ääni sieltä tosiaan kuului. Tallensin myös sydänäänet, mutta hyvin pienellä ne kuuluivat. Äänetkin kyllä olivat melko pienellä, etten tiedä johtuisko sitten siitä. Aiemmin kokeilin aivan liian korkealta (välillä jopa navan alta), mutta kuuluviin sain karvoituksen yläpuolelta ja vk oli silloin 13.
 
Se viuhviuh taitaa olla istukka tai joku virtausääni :) Sydänääni sit semmonen hevosten laukalta kuulostava :)
 
Kyl siinä näky se sydän sykkivänä ja lukukin näkyi kokoajan.. Pitää testailla tänään uusiks
 
Minkälaista lukua se näytti? Se istukan viuhviuh-ääni sykkii samalla sykkeellä kuin oma syke. Vauvan syke on sitten paljon nopeampi.
 
Mullakin on toi sama doppleri ja hiljaisella kuuluu tosiaan noi tallennusäänet paitsi sit kun oon lähettäny itelleni whats appiin niin se tekee siitä soundcloudiin äänitteen ja linkin, siinä kuuluu ääni paremmin :) eli kantsii kokeilla jakaa se video johonki
 
Ihmekkös kun mulla kuulunut istukan ääni nii selvästi ja vauvan ei, istukka tossa edessä :D
 
Kattja noilla maaliskuisilla vois olla kokemusta tosta enempi, siel usealla näkyy olevan sama laite :) Joku oli laittanu palautukseen kun ei toiminu ja sai uuden.
 
Mä varmaan seuraan myös lopussa sydänääniä koska mun esikoisella oli hätä vaikka liikkui :sad001 onneksi mentiin kuunteluttaa sydänääniä kättärille vähä "turhasta" syystä kun selvisi että onkin hätä.
 
Mä luulen et mä myös kun istukka tossa edessä ni en sit yhtää tiiä miten niitä liikkeitä tuntee :sad001
 
Mulla kans kuulu tosi helposti istukkaääni. Eli oisko taas edessä. Meneekö istukka vaan sattumanvaraisesti johonkin vai aina samaan paikkaa. Esikoisesta oli kans edessä.
 
eilen ultrassa kysyin kätilöltä että missä mun istukka on niin se näytti sitä kohdun seinämää, että nyt se on vielä laajalla alueella koska kohtu on vielä verrattain pieni. Ja että rakenneultrassa sitten katotaan se istukan varsinainen paikka.
 
Muffeli lueskelin eilen asiasta mut ei erikoista lukenut missään. :) Kai se vaan tulee siihen mihin vauva sit kiinnittyy.
 
Takaisin
Top