Koti doppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kannata huolestua. Itselläni kestää kauan löytää sydän äänet, hirveää hakemista. Sinulla vielä viikkojakin suht vähän ettei vielä välttämättä kuulu.

Ja kannattaa aina pitää akku täynnä. Mulla meinaan oli akku toosi tyhjä kun yritin kerran etsiä ja hirveä etsiminen että pieni löytyi. Seuraavana päivänä kun akku oli ladattu, löytyi pieni heti :D

Mulla ei oo kotidopplereista mitään kokemusta, mutta viime raskaudessa neuvolassa sanottiin ettei heidän laitteillaan välttämättä löydy sydänääniä vielä 14. viikollakaan. Eivät siis edes yritä kuunnella ennen np-ultraa, koska todennäköisemmin tulisi vaan pettymys ja turhaa huolta, kun ei mitään kuulu.

Huomasin myös viimeksi, et kuuntelin alkuun tosi pienillä äänillä, koska en meinannut saada edes omaa sykettä kuulumaan. Sit lisäsin äänitehoja ja alkoi kuulumaan kaikenlaista. Ei kuitenkaan sitä itseään vielä näin varhain.

Mä haluisin ihan hirveesti hommata dopplerin kotio mut eipä sitä viimekskään tarvittu niin eikai nytkään mut jotenki tekis vaan kauheesti mieli :D

Oho! Mulla nyt 9+1 ja Unbornheartillä en ole vielä kuullut sykkeitä…Ehkä kokeilen muutaman päivän päästä uudeleen :)

Toi on vähä erilainen toi sonoline b.
Laitan kuvan niin ei tartte selittää :)

Liitteet

• 1467097315553-408933609.jpg
    1467097315553-408933609.jpg
    75.3 KB · Katsottu: 59
Muokattu viimeksi:
Mäkään en oo edelleenkään saanut kuulumaan (unbornheart), tänään 12+0. Huolestuttaa vai mitään syytä epäillä keskenmenoa ei oo.

Mulla on edellisestä raskaudesta tallessa AngelSounds ja toistaiseksi ei oo ääniä vielä kuulunut, muutamasti kokeillut.. Nyt rv 10+4 et ei vielä huolestuta :)

Mulla on edellisestä raskaudesta tallessa AngelSounds ja toistaiseksi ei oo ääniä vielä kuulunut, muutamasti kokeillut.. Nyt rv 10+4 et ei vielä huolestuta :)

Maanantaina viimeksi (jolloin oli 12+3) yritettiin AngelSoundilla kuunnella, mutta ei saatu kuuluviin. Eilinen np-ultra olikin kova helpotus kun näki sydämen sykkivän. Ei siis kannata huolestua, jos ei ääniä kotona kuule näillä viikoilla. :)

Maanantaina viimeksi (jolloin oli 12+3) yritettiin AngelSoundilla kuunnella, mutta ei saatu kuuluviin. Eilinen np-ultra olikin kova helpotus kun näki sydämen sykkivän. Ei siis kannata huolestua, jos ei ääniä kotona kuule näillä viikoilla. :)

Minä ainakin jopa tunnin etsinyt ääniä ennen kuin löytyy. Ja viikkoja ollut tosiaan jo yli rv12 myös. Ei passaa huolestua. Odotan että alkaa tuntemaan liikkeet. Np-ultrassa kätilö sanoi ettei ihmettelisi vaikka jo rv14 tuntisin liikkeet. Mahassa ei ennen raskautta ylimääräistä ollut.

Joo ei kannata vielä näillä viikoilla huolestua jos ei äänet kuulu. Tossa mun dopplerin ohjeessa oli, että sillä kuuluisi rv 14-16 alkaen. No, onneksi kuulin jo 9+1(?ehkä?) ekan kerran, muuten ei tosta olisi hyötyä kun olen aikaisemmissa raskauksissa tuntenut liikkeet ekoja kertoja rv15 (joka on ihan pian :excited001) ja sen jälkeen ei niin aktiivisesti tule kuunneltua.

Äskenkin kuuntelin, hienosti 160-168 näytti ruutu ja äänet löytyi melkein heti, kun tiesin mistä etsiä :happy093 Viikkoja nyt siis 10+3 kai.

Takaisin