Koti doppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi käyttää ihan tavallista kosteusvoidetta. Mulla on nyt ekaa kertaa oikeeta geeliä, kun tuli dopplerin mukana :) Sairaalassa viime kesänä mulla käytettiin ceridal öljyä.

Hauskaa taas kun lasten kanssa yksi ilta dopplerilla kuunnelttiin niin oli kova touhu päällä, koko ajan kuuli liikehdintää ja välillä rusahti kunnolla anturiinkin..:Heartred

Mä ostin kans fb-kirppikseltä. Haen huomenna. Toivottavasti kapistus toimii. Ja TOIVOTTAVASTI kuulen huomenna nopeaa jumpsutusta :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Niin ihanaa kun saa nyt kotonakin kuunnella nopeeta jumputusta :love017 voisin kuunnella vaikka kokoajan mut koitan malttaa mieleni

Mä kans kuulin tänään heti sykkeen kun kokeilin hakemaani doppleria. Jeee, kummasti rauhoitti mieltä.
Muoks* siis rv11+1 menossa
Muoks vol2* siis rv12+1 menossa...meneepä viikot nopsaan!!!

Muokattu viimeksi:
Tulis nyt nopee se mun ostamani doppler, niin pääsisin kuuntelee pikkuista! <3 on se vaan niin ihanaa kuunnella sitä jumpsutusta. :-)

Mie kuuntelin tänään ekan kerran lapsien kans, he oli ihan innoissaan tuosta jumputuksesta. Rakkaat <3

Mä en oo dopplerilla saanu sydänääniä kuuluviin eikä saanu tänään neuvolassa lääkäri tai hoitajakaan. Katsottiin sit ultralla ja kovasti siellä sydän hakkasi :) ehkä tää kaveri vaan on vielä nii piilossa ettei kuulu.

Me ostettiin Torista toi Unborn Heart doppleri, kun sattui löytymään läheltä ja siellähän se pikkuinen sydän jumpsutti :love7 Pari kertaa tais potkaistakkin, kun yhtäkkiä kuului kauhea tömähdys :grin

Onitus, mulla ainakin kuuluu tooooooosi alhaalla. Lähes häpyluun/karvoituksen reunalla ja vielä täytyy anturia sojottaa alaspäin. Kokeileppa siis alempaa. Löysitkö oman sykkeesi?
Mulla ylempää kuuluu vaan oma syke, mut pikkusen syke alhaalta ja melkein keskeltä. Istukan ääntä en tunnista enkä kyllä mitään muitakaan ääniä osaa erotella (ei kuulu mulla ainakaan mitään minkä tunnistaisi potkuiksi). Yritin kyllä eilen metsästää suoliääniä syötyäni kasapäin herneitä....en silti saa kun noi sykkeet ja jotain ropinaa mmikä kuuluu,kun liikauttaa anturaa ja se ei oo kunnolla iholla.

Mulla myös kuuluu pikkuisen sykkeet tosi alhaalla ja melkein keskellä... usein potkiskelee tai liikkuu, kun häntä kuunnellaan. ❤

Takaisin