Koti doppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo just katsoinkin ja oli nyt lähempänä :wink viimeksi kun siis katsoin niin kaikki oli jossain pohjoisessa päin:smug::sorry:

Mutta en kyllä vielä hetkeen pääse testailemaan kun viikkoja kasassa tänään 7+6 ♡

Onko kukaan kuunnellu lähiaikoina? :)mie oottelen että kaveri lähettäs postissa sen miun. En malta!!!

Minä olen niin kahden vaiheilla laitanko vai en. Voisi vuokrata semmoisen kuulokkeellisen edullisesti 3e/vko. Mutta mietin olisiko näytöllinen parempi. Kokemuksia ja mistä mallista voisitte suositella?

Minä kokeilin viime viikolla 10+0, enkä saanut sykettä kuuluviin. Viuhketta kyllä kuulin, mutta en sitäkään tiedä varmaksi olisko istukan ääni. Ajattelin kokeilla seuraavan kerran aikaisintaan 11+0. Ostin tuon dopplerin vasta tähän raskauteen käytettynä, enkä tiedä miten hyvin toimii tai kuuluu muutenkaan. Näytöllinen olisi varmasti kätevämpi, mutta en itse halua ihan älyttömiä summia laitteeseen laittaa. Tästä maksoin muutaman euron :)

Minä oon aatellu, että vauvan sydänääni on tumpstumps ja istukka viuhviuh. Neuvolan dopplerilla sydänäänet kuulostaa ihan erille kuin tuo viuhke.

Hmmm... just neuvolassa kuunteli viime viikolla ja kysyi että kuuleeko ja sanoin että tuo viuhviuhko nii vastasi että joo. Minä oon kuvitellut että se on se. Hetkonen kun tarkemmin mietin niin taustalla oli just semmoinen tumpstumps ääni myös. Sekoitinkohan sitten vain nuo...

Mulla ainaki se viuh viuh ääni on nii hidas että ajattelin sen kuuluvan istukasta? Sydänääniä en vielä 9 viikolla ole saanut kuulumaan mutta sen viuh äänen kyllä.

Löysin sydänäänet ekan kerran 8+5 viikolla. Joka päivä oon kuunnellut, välillä on piilossa mut sit kokeilen myöhemmin uudestaan ni löytyy :happy: musta on ihanaa kuulla masuasukkia, kuuntelen siis muuten vaan. Istukka on viuh viuh ja sydänäänet laukan kuuloista ja paljon nopeampi kuin istukan ääni.

Mieli tekis kokeilla et kuulusko mitään, mutten usko et vielä kuuluu. Mulla on tollanen sykenäytöllinen malli, niin vähä voi päätellä siit sykkeestä tietysti et onko vauvan sydän vai ei? Muutaman viikon jos jaksas ootella ja sit kokeilis:rolleyes:

Samoin minun kuulema viuhke oli paljon hitaampi mitä vauvan sykkeen pitäisi olla. Ekassakin raskaudessa istukka oli edessä ja saattaapi olla niin nytkin. Tiedä sitten milloin saan äänet kuuluviin tuolla laitteella, jos istukka vaan suihkii siinä edessä. Viikon päästä onneksi nt-ultra. Pääsee toivottavasti tästä salailun tuskasta ja saa antaa rauhassa pömpöttää :D

Ostin tänään unbornheartin, viikkoja 7+1. Tiedän, että on liian aikaista eds kokeilla, mutta en tietenkään voinut olla kokeilematta. Ilmeisesti istukan viuhke kuului oikealla puolella. Molemmilla puolilla alavatsaa vilahti sykkeitä välillä 100-150. Testin vuoksi kokeilin oman sykkeen sydämen kohdalta, ja se näytti pääosin 80, mutta siinäkin vilahti jossain välissä 140 :O Eli onkohan tuo nyt olenkaan luotettava laite vai olenko vaan liian hätäinen??

Takaisin