mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Voi ettämuakin niin himottaisi hankkia, käytettynä jos läheltä löytyisi niin voisi ostaakkin.
Eikö niitä löydy jostain tori.fi tai huuto netistä? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ettämuakin niin himottaisi hankkia, käytettynä jos läheltä löytyisi niin voisi ostaakkin.
http://aijaa.com/ld8hiN
Nyt sain paremman otoksenNäitä ei ole siis kenenkään pakko kuunnella, laitan vaan jos jotakuta kiinnostaa
![]()
miten sulla ei kännykkä ota häikkää tohon laitteeseen. Mä ku koitan laittaa lähelle kännykkää et äänitän nii se alkaa pitää ääntä 
Ooomiten sulla ei kännykkä ota häikkää tohon laitteeseen. Mä ku koitan laittaa lähelle kännykkää et äänitän nii se alkaa pitää ääntä
![]()
Minä olen kuunellut ja tuo vauva saa mut välillä pelästymään kun liikkuu päivästä toiseen eri alueille kohtua ettei aina ole samassa paikassa![]()

Minä oon aatellu, että vauvan sydänääni on tumpstumps ja istukka viuhviuh. Neuvolan dopplerilla sydänäänet kuulostaa ihan erille kuin tuo viuhke.
musta on ihanaa kuulla masuasukkia, kuuntelen siis muuten vaan. Istukka on viuh viuh ja sydänäänet laukan kuuloista ja paljon nopeampi kuin istukan ääni.