Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti tuonne Perhepesä-hotelliin pääsee puoliso vielä loppuvuodestakin! Oon kuullut siitä hyvää ja melkein saattaisin lähteä Naistenklinikalle synnyttämään ihan vaan että päästäisiin sinne, jos sinne saisi marraskuussa ottaa jo esikoisenkin. Viimeksi oltiin pakolliset 1,5vrk perhehuoneessa ennen kotiutumista mutta nyt on tuo 4v otettava huomioon.. jos sairastumisriski on vielä kovasti koholla/joutuu olemaan osastolla niin kotiudun polikliinisesti jos se sallitaan, mutta tuolla hotellissa voisin kyllä olla parikin yötä lepäämässä kun ei tarvitsisi sitten kenenkään huolehtia ruoasta eikä pyykistä..
Jorvissa olis uudemmat tilat synnyttää ja perhehuoneita muttamutta.. kun toi korona..
Mulla on vähän samat pohdinnat, että NKL vai Jorvi...?
Itse olen ollut NKLssä kaks ekaa, mutta siellä on lehtijuttujen perusteella aika karua noiden lisääntyneiden synnytysten ja resurssien tiukkuuden vuoksi... että vaikka se on "tuttu ja turvallinen" niin en tiedä (esikoisen aikaankin oli kyllä ne remontit just päällä että olen kyllä sen karun puolen nähnyt jo silloin...)! Itse en pääsisi edes tuonne hotelliin (mikä olisi tosi jees), kun tulee sektio joka tapauksessa. Ja sitten jos ei perhehuoneitakaan ole /mies pääse sinne /työntekijöillä kiirettä, niin kiva sieltä sängystä ihmetellä kun ei saa eka vrk nousta edes ylös. Ehkä mun pitää sitä Jorvia harkita, eikös se synnäri olekin nyt siellä uudessa sairaalassa...? Pitääkin kattoo Jorvin esittelyvideot tms. ehkä se saa mielen muuttumaan, kun mulla on siitä vanhasta puolesta ja yhdestä lääkäristä jäänyt ikävä fiilis
Jorvissa on kuulemma uutuudenhohtavat tilat ja perhehuoneita paljon, sinuna tähtäisin sinne jos ei hotelliin ole toivoa. Mut ultrasi Jorvissakin työskentelevä kätilö joka kovasti houkutteli sinne synnyttämään, on kuulemma hyvät uudet tilat voishan se olla jos siellä synnyttäis ja lähtis pikana kotiin.. ja voihan olla että sinne minne haluaa ei just silloin mahdukaan ja nää pohdinnat on ihan turhia mut minnekään Hyvinkäälle en kyllä lähde, jos niin sanotaan niin kurvaan vaan jommankumman ovelle ja sanon että nyt ponnistuttaa.
Mutta siis, kävit ultrassa Jorvissa? Minut ohjattiin Bulevardille ja sanottiin, että kaikki ultrat tehdään keskitetysti siellä. Sinne mulla on rakenneultrakin! Käsitin et toi muutos on tullut alkuvuodesta ehkä... - ah nyt käsitin ehkä kun luin uudestaan, että ultraava hlö on töissä Jorvissa, et käynyt siellä ultrassa :)
Jorvissa on kuulemma uutuudenhohtavat tilat ja perhehuoneita paljon, sinuna tähtäisin sinne jos ei hotelliin ole toivoa. Mut ultrasi Jorvissakin työskentelevä kätilö joka kovasti houkutteli sinne synnyttämään, on kuulemma hyvät uudet tilat voishan se olla jos siellä synnyttäis ja lähtis pikana kotiin.. ja voihan olla että sinne minne haluaa ei just silloin mahdukaan ja nää pohdinnat on ihan turhia mut minnekään Hyvinkäälle en kyllä lähde, jos niin sanotaan niin kurvaan vaan jommankumman ovelle ja sanon että nyt ponnistuttaa.
Tätä mäkin mietin. Naistenklinikalle ajaisi n. 20minuuttia kun Jorviin 40minuuttia. haluaisin kyllä nimenomaan hotelliin.Niin ja ei muuta Hyvinkäätä vastaan kuin välimatka
Tuntuu hurjalta jo tästä näihin lähimpiinkään mennä, en näe miten pystyisin säännöllisissä supistuksissa istumaan puoli tuntia autossa turvallisesti..
Tätä mäkin mietin. Naistenklinikalle ajaisi n. 20minuuttia kun Jorviin 40minuuttia. haluaisin kyllä nimenomaan hotelliin.
Mistä näit päivityksen Bulevardin osalta?? Yritin etsiä mutten löytänytHUS purkaa rajoituksia, hurraa! Nyt pääsee tukihenkilö käynnistykseen, synnytykseen ja lapsivuodeosastolle, ja myös ultraan Bulevardille!
Lohjalla, Hyvinkäällä ja Porvoossa ei vielä pääse ultraan.
Mistä näit päivityksen Bulevardin osalta?? Yritin etsiä mutten löytänyt
Hei ihan mahtavaa kiitos!! Ne tulee voimaan 15.6 alkaen eli ei varmaan näy vielä virallisilla nettisivuilla. Tiedotteesta bongasin :bag:
Siskolla ois ollu lähin paikka synnyttää kättäri 4v sitten, nii joutukin sit Jorviin lopulta. Matka-aika olikin sit triplat suunniteltuun. Ei ollut tilaa missään lähempää.
Ite oon synnyttäny kaks krt Hyvinkäällä ja ajoaika sen 25min. Hyvin sen jaksoi, paitsi kun talvella ajoi kuoppaista lumista tietä parkkipaikalla nii tuntu supistaessa kamalalta