Fliber
Satasella mukana keskusteluissa
Kiitos @Kaino-Vieno kun jaoit!
Voi kun tämä helpottaisi omaa päätöstä lopussa leijuu tuo ’vähän näyttöä’ ja ’saa halutessaan’ voi kun olisi ollut ’suositellaan’ ja ’ei ole näyttöä että olisi vaikutusta’
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos @Kaino-Vieno kun jaoit!
Joo, itsekin jäin miettimään tuota sanamuotoa. En oo ihan varma uskallanko vielä ottaa tämän perusteella, toivottavasti tulisi pian tarkempaa tietoa.Kiitos @Kaino-Vieno kun jaoit!
Voi kun tämä helpottaisi omaa päätöstä lopussa leijuu tuo ’vähän näyttöä’ ja ’saa halutessaan’ voi kun olisi ollut ’suositellaan’ ja ’ei ole näyttöä että olisi vaikutusta’
Joo, itsekin jäin miettimään tuota sanamuotoa. En oo ihan varma uskallanko vielä ottaa tämän perusteella, toivottavasti tulisi pian tarkempaa tietoa.
Aivan mahtavaa että sait vastauksen!Mä sain juuri neuvolasta viestin, että ei ole estettä ottaa koronarokotetta. Eli pian pääsee piikille!
En kysynyt siitä onko jokin ajankohta huonompi tai parempi, mutta olettaisin että pahempi se itse sairaus on sikiölle kuin rokote. Voin tulla kertomaan tuliko oireita tai jotain. Ensi viikolla kuulemma avautuu mun ikäluokan rokotukset!
Perusteliko lääkäri jotenkin miksi tehoste olisi hyvä ottaa vasta rakenneultran jälkeen? Saitko ensimmäisen rokotteen alkuraskauden aikana?