Huolettaako teitä koronan leviäminen? Käytätkö maskia käydessäsi kaupassa? Saako puoliso tulla mukaan neuvolaan? Ja kaikkea muuta keskustelua koronasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti tästä tilanne helpottuu loppuvuotta kohden!Töiden ja oman yrityksen takia stressaa korona. Yritys pyörii tosin itsellään kun on työntekijöitä, mutta jos hiljenee kovin eikä mulle löydy sijaista niin en tiiä millain käy.
Neuvolaan ainakin saa puoliso tulla, mutta mitenköhän sitten ultrat?
Meiän lapsettomuusklinikalla ei puoliso saa osallistua varhaisultraan :arghh:
Multa on otettu koronatesti jo ainakin neljästi. Ei se niiiiiin kauheaa ole.Mua huolettaa jos synnyttämään asti pääsen, niin varmaan ottavat koronatesti :D ei oo multa otettu ja se on varmaan hirveetä. Mutta taatusti loppuvuodesta on elämä jo paremmalla mallilla kun kaikilla on rokotteet.
Ei meilläkään ollaankohan me samalla klinikalla?Neuvolaan ainakin saa puoliso tulla, mutta mitenköhän sitten ultrat?
Meiän lapsettomuusklinikalla ei puoliso saa osallistua varhaisultraan :arghh:
Tilkan Viuhkassa ollaan asioituEi meilläkään ollaankohan me samalla klinikalla?
Tässä jo yksi korona-ajan synnytys takana ja toivottavasti isä pääsee tällä kertaa osastolle mukaan eikä synnytyssalista suoraan kotiin.Poistun nykyään harvoin kotoa muualle kuin ulkoilemaan, kun teen töitäkin etänä. Sinänsä ihan kiva, että pystyy piilottamaan raskauden helpommin ja kertomaan töissä sitten, kun on valmis..
Neuvolaan saa onneksi ottaa puolison mukaan! Ja olen melko luottavaisin mielin, että synnytykseen mennessä tilanne maailmassa on jo parempi.